Копирайтинг в действие

alfina87

Active Member
Прочетох много добра статия, която би била полезна на оптимизитари, маркетолози и най-вече копирайтъри: www.searchengineland.com/five-ways-to-flip-your-copywriting-for-higher-conversion-rates-157078

Копирайтинг за по-висока конверсия

Есенцията на статията:
- защо не работи добре комбинирането на различни типове съдържание
- как да пишем съдържание за различни аудитории
- съдържание, което конвертира
- Когато пишем съдържание за ландинг страници трябва да запитаме дали познаваме нашата аудитория?

Някои скромни съвети от мен: Ако работите по проект, задача, със специфична индустрия, то помнете, че рисърчът е много важен. Питайте за продуктите, услугите, клиентите, а ако имате достъп до аналитикса на дадения клиент, не пропускайте да разгледате най-важните данни, за да прецените на коя стъпка се проваля потенциалната покупка, как мислят определените типове клиенти/посетители, какви са техните психологически подбуди и с какво разполагате Вие, за да представите това, което търсят и им би било най-полезно в процес на покупка.
Къде се намира даден клиент във "фунията"? Пример: почивка - търси варианти за почивка, почивка през лятото - полезно и интересно съдържание, как да се предпазим от кражби на ценните ни вещи по време на почивка - разрешаване на проблем.

Не знам дали примерът е най-добрия, но вижте поне картинката към статията и всичко ще ви стане ясно с един поглед!
Enjoy :)
 

Горе