Защото това са две съвсем различни услуги!!! В единия случай имаме писане на рекламен текст, който има за цел да продаде продукт, услуга или просто да предостави интересна информация по дадена тема - мисля, че точно това има предвид и човекът, пуснал темата. А що се отнася до оптимизация на текста за търсачките, това е съвсем, ама съвсем друга услуга, която си има своя собствена специфика и си трябва и опит, и познания, и постоянно следене за промените около ботовете. Разбира се, че има хора, които умеят и двете неща, но с по левче на сто думи, каквато обикновено е практиката, едва ли ще ги заинтересувате да работят с вас. И после, ето какво следва - "аз досега не съм попадал на добър писач".Много внимавай, аз до сега не съм попадал на добър писач дето да пише на български добре.Успех! На пръв поглед текстовете са хубави, които предлагат, но се класират лошо в търсачките.
Много внимавай, аз до сега не съм попадал на добър писач дето да пише на български добре.Успех! На пръв поглед текстовете са хубави, които предлагат, но се класират лошо в търсачките.