Край на Facebook изнудването

От: Край на Facebook изнудването

Да оправят рийча и изнудването ще спре иначе не мисля, че с тези смешни ограничения ще ни откажат.
 
От: Край на Facebook изнудването

рийча едва ли ще го оправят, но според мен това ще накара хората да търсят други подобни начини :shock: но все пак е добра новина, че и на мен ми писна да виждам сайтове харесай за да видиш
 
От: Край на Facebook изнудването

Хаха с рийча се опитаха да спрат спама, но не успяха надали и с това ще успеят :)
 
От: Край на Facebook изнудването

Абе доста потребители се отказаха от фб :) Отрази се и на спама, но все още има доста спам :Д
 
От: Край на Facebook изнудването

С рийча, си вдигнаха бая приходите от реклама.. но пък загубиха потребители според мен, защото се бълват адските грозотии по фейса..
 
От: Край на Facebook изнудването

С намаляването на рийча не се цели намаляването на спама, а намаляването на хората, които виждат този спам. От там нататък хората, които пускат спам сами решават дали да си губят времето. Тоест фейсбук се опитва да накара притежателите на страници да постват информация, която си струва да бъде видяна(това се познава по харесвания, споделяния, коментари). За жалост доста от хората не са го разбрали това и като видят, че рийча им спада започват да компенсират с повече спам.
 
От: Край на Facebook изнудването

С рийча, си вдигнаха бая приходите от реклама.. но пък загубиха потребители според мен, защото се бълват адските грозотии по фейса..

Мислиш ли, че тях ги интересуват тези потребителите? Като за тях дали ще имат 1 милион потребители повече или по-малко, като ще правят повече пари е все тая.
 
От: Край на Facebook изнудването

Отново търсят начини да накарат собствениците на страници да си плащат за кампании ... и изглежда, че успяват. Надявам се в скоро време да направят нещо по въпроса с likejacking-a, който е изключително дразнещ.
 
От: Край на Facebook изнудването

Те вече направиха доста трудно се добавят фенове, защото на 20 лайка блоква бутоните
 
От: Край на Facebook изнудването

Какви бутони.... какви работи.. реийча е намален поради елементарната причина да влизат още пари.. понеже са публични и имат нужда от доходи.. явно системата работи чудесно.Който желае повече лайкове плаща си за реклама .. и това е! :) пс: Слабо ги вълнува спама.. Не случайно когато въведоха "Промоутед постс" отблокираха блокиранте страници ... които си бълваха спам в по голямата си част!
 
От: Край на Facebook изнудването

Ще смъкват страниците с досадното изнудване! Еле пък към тия, дето нямат Гейбук акаунт и не искат да имат!
Facebook обяви, че е направила промени в news feed-a си, за да помогне на хората да намират публикации и линкове с най-интересната и релевантна информация. Другата цел, която си е поставила социалната мрежа с този ход, е да намали броя на публикациите, които потребителите определят като спам или като такива, които не искат да виждат, разкрива компанията в уебсайта си.

Промените засягат основно линкове, носещи названието “click-bite”. Те се характеризират с това, че, за да види съдържанието в тях, потребителят първо трябва да натисне бутона “Like”. Въпросните линкове не дават по-подробна информация за това, което може да бъде прочетено, след като връзката бъде харесана.

Подобни публикации често събират множество кликове, което означава, че се показват на повече хора и съответно - излизат по-нагоре в news feed-a, посочват от компанията.

Преди да извърши промените компанията се допита до своите потребители, за да разбере какъв тип съдържание предпочитат да виждат на "стените" си. 80% от тях посочват, че държат да четат заглавия, които да им помогнат да решат дали наистина искат да прочетат пълната статия, преди да решат дали да натиснат бутона "Like".
http://www.investor.bg/socialni-mre...hestveno-sydyrjanie-koeto-da-pokazva-,178948/
 
От: Край на Facebook изнудването

Ще смъкват страниците с досадното изнудване! Еле пък към тия, дето нямат Гейбук акаунт и не искат да имат!
Facebook обяви, че е направила промени в news feed-a си, за да помогне на хората да намират публикации и линкове с най-интересната и релевантна информация. Другата цел, която си е поставила социалната мрежа с този ход, е да намали броя на публикациите, които потребителите определят като спам или като такива, които не искат да виждат, разкрива компанията в уебсайта си.

Промените засягат основно линкове, носещи названието “click-bite”. Те се характеризират с това, че, за да види съдържанието в тях, потребителят първо трябва да натисне бутона “Like”. Въпросните линкове не дават по-подробна информация за това, което може да бъде прочетено, след като връзката бъде харесана.

Подобни публикации често събират множество кликове, което означава, че се показват на повече хора и съответно - излизат по-нагоре в news feed-a, посочват от компанията.

Преди да извърши промените компанията се допита до своите потребители, за да разбере какъв тип съдържание предпочитат да виждат на "стените" си. 80% от тях посочват, че държат да четат заглавия, които да им помогнат да решат дали наистина искат да прочетат пълната статия, преди да решат дали да натиснат бутона "Like".
http://www.investor.bg/socialni-mre...hestveno-sydyrjanie-koeto-da-pokazva-,178948/
 

Горе