Малко офтопик: Само аз ли съм магнит за странни клиенти или просто е навсякъде?

lqllqlq

Well-Known Member
Към админитите: ако сметнете, че темата не е за тук моля да се премести, въпреки че касае клиенто потока в онлайн магазините...

Та...От няколко дни, да не кажа и седмици имам чувството, че действам като магнит за странни птици (умишлено не ги наричам идиоти)....
Налазили са ме всякакви типове в магазините и всичките с повече от странни питания и въжделения. Най-честото е за ДДС-то и как да усучем работата та да не го платят, през реплики "бе май малко скъпо е това ми се струва" просто като споделено мнение, през желания за монтаж на скрита камера химикалка на фасадата на магазин, до разни доста по-брутални фенове в секс шопа.8)
Изобщо пропускам "хай-енд юзърите", чието желание е да се сдобият с нещо като космическа совалка ама да е до 30-40лв, с безплатна доставка и разбира се - "нещо да напрайм с цената надолу...", защото на фона на цялата инвазия се хващам, че чак ме радват мечтите им.
И тъй като е масово, не е от ден или два започвам да се питам: Аз ли нещо ги привличам, резките смени във времето ли ги активират...?
При вас подобни фенове има ли?
 
От: Малко офтопик: Само аз ли съм магнит за странни клиенти или просто е навсякъде?

Говориш за пациенти тогава! :) Пробват те да те видят колко си назор.
 
От: Малко офтопик: Само аз ли съм магнит за странни клиенти или просто е навсякъде?

Ежедневно се разправям с клиенти, които ги наричам "Пеперудки" летят в Интернет и си кацат от магазин на магазин с техните пеперудени желания за:

- Сега....... безплатна доставка за мен ще има ли.
- Другите ви колеги ми дават по 15% отстъпка.............
- Искам да поръчам по телефона - нямам поща :)

и бля бля..........

- Да ви попитам за цената дали е актуална - виждам я в сайта ви :)
 
От: Малко офтопик: Само аз ли съм магнит за странни клиенти или просто е навсякъде?

аз пък им викам журналисти - само давам интервюта по телефона
 
От: Малко офтопик: Само аз ли съм магнит за странни клиенти или просто е навсякъде?

Много ме кефят да ви кажа. Нито ме дразнят, но много ме развеселяват. Въпреки това не мога да си представя как им ги раждат главите тия питанки. Снощи ме нахокаха, що цената без ДДС е червена, а не тази с ДДС? Тя си била свикнала в червено да и е цената и като го видела тоя цвят друго не гледа явно...Ай върви да уцелиш кой на какъв цвят е привикнал :)
 
От: Малко офтопик: Само аз ли съм магнит за странни клиенти или просто е навсякъде?

Преди малко в една друга тема пак писах по въпроса ще се повторя.

Спазвайте добрите търговски практики и няма да имате проблеми с клиентите.

Ето няколко от тях

Направете така че Клиента максимално бързо да добие представа колко ще му струва доставката - Ако клиента трябва да се регистрира да напълни кошницата и точно преди да финализира поръчката разбира колко е доставката не се чудете защо имате зарязани кошници и фалшиви поръчки.

Ако цените са ви с ДДС ги напишете още в категорията да се виждат и да бъдат с по голям шрифт - цената без ДДС ако я показвате с по малък - И на мен не ми е приятно цените в магазина да ми изглеждат с 20% по високи от конкуренцията дето са се направили на тарикати и показват цени без ДДС но пък си спестявам разправиите с клиентите и създавам доверие в клиентите в дългосрочен план се изплаща.

Напишете си читави описания на продуктите - колкото повече полезна информация им дадете толкова по малко ще ви губят времето по телефона.

Напишете си хубаво условията за ползване и рекламация - спестявате си време и разправии.

Когато клиент ви се пазари за цена го отрязвайте веднага такива клиенти са проблемни и след себе си водят други проблемни - достатъчно е в два форума да се похвали че с вас става пазарлък и ще се видите в приключение.

Има и още но тези са достатъчни на първо време.
 
  • Like
Реакции: ops5
От: Малко офтопик: Само аз ли съм магнит за странни клиенти или просто е навсякъде?

Честно казано, направо ви завиждам! Имам офлайн магазин и клиентите са ми със статут на кандидати за интеграция. Цял ден съм в някакво фрийк шоу! Невъзможно е просто да се опише. Днес например денят ми започва с 2 мургавелки, на 12- 13 г, пеещи някакъв актуален в махлата хит:

" Черна кокошка, черна кокошка, ще ми изядеш ли пу__ата!"
И така почти цял ден! Съчетано с абсолютно малоумни въпроси и изпълнения.
 
От: Малко офтопик: Само аз ли съм магнит за странни клиенти или просто е навсякъде?

Чакайте сега - недейте бърка оборотните клиенти, които искат да решът къде месечно да дават по над 200-500 лв и се пазарят.............. те отиват направо в графа: Лоялни клиенти. И нека да разберем едно ние Търговците, който иска да бъде обслужен от еди кой си Търговец - заради реномето му - ще намери начин да се информира за каквото и да е.

Аз си уча клиентите как работи нашата система и уважавам с отстъпки парите на клиентите ни. Но тука става за въпрос за Оферти - все пак клиента пести пари - ние въртим оборот и стока и пари. И всички са доволни. Аз примерно на един от Магазините ни премахнат в системата цената за доставка и сега на всички им е БЕЗПЛАТНА - но е описана в графа ДОСТАВКИ И ЦЕНАТА ИМ.......... кой чете не пита, кой пита - значи не е чел и после тъжно се разочарова. Това се налага да го направя заради тоталната различност на физическо тегло и обемно тегло на продуктите в магазина и системата не може да смята като изкуствен интелект - но моята елка може :) - клиента доволен, че 200 грама продукт е с доставка 2,80лв а другият с 20 кг за софия с 11лв също се хили доволно...........
 
От: Малко офтопик: Само аз ли съм магнит за странни клиенти или просто е навсякъде?

Като казвам в магазина да са описани добре условията за ползване имам в предвид да е описано например че за поръчки над Хлв получават еди каква си отстъпка за поръчки над еди колко си лева получават безплатна доставка и тн.

Когато се обади клиент да попита каква търговска отстъпка може да ползва за 300 500 или 1000лв не е проблем да му отговориш дори и да е написано в магазина - но когато те питат тия джапанки от 10лв на колко ще ми ги дадеш за два чифта и може ли да са с безплатна доставка - трябва да приключиш разговора максимално бързо.
 
От: Малко офтопик: Само аз ли съм магнит за странни клиенти или просто е навсякъде?

Май го взехте много на сериозно, а ставаше дума за забавната част от работата. Каквото и да си говорим без тези образи нямаше да е същото. Да, понякога дразнят, но погледнато отстрани и малко по-късно всъщност са забавни.
Каквото и да им се напише, то е написано и пак ще има непрочели. Голяма работа.
След толкова години, в които съм се сблъсквал с какви ли не чешити на живо в търговията все още има такива, които не спират да ме изненадват. Ей това му е чара на работата с хора, макар и не винаги да ми е така позитивно :)
 
От: Малко офтопик: Само аз ли съм магнит за странни клиенти или просто е навсякъде?

Този чар трябва да ти светне червената лампа че има нещо дето не е наред в магазина - Започнат ли такива да те наобикалят значи нещо не е както трябва
 
От: Малко офтопик: Само аз ли съм магнит за странни клиенти или просто е навсякъде?

Всеки луд с номера си :D
 
От: Малко офтопик: Само аз ли съм магнит за странни клиенти или просто е навсякъде?

Всеки луд с номера си :D

Ако ще събираш мнения, не така, че скоро някой ще те зачерви...
 

Горе