Мнение за cloudcart

ЗД
Здравейте,
Замислям се за нов проект и използването на cloudcart (cloudcart.com) (инвестиция от 100-200 лв на месец пред това 3-4к за нова система, изглежда по-логично)
Някой използвал ли е платформата и има ли наблюдение как се държи - чисто SEO, работа с външни доставчици и евентуално крайно мигриране от нея към друга.
И до колко има смисъл според вас използването на такива платформи пред това да си вдигаш сам сайта (т.е. с програмисти).

Здравейте, може ли да споделите дали сте започнали да работите с Cloudcart и дали сте доволен, защото и аз сега съм на този етап - чудя се дали да ползвам тях или друга платформа. Благодаря.
 
ЗД


Здравейте, може ли да споделите дали сте започнали да работите с Cloudcart и дали сте доволен, защото и аз сега съм на този етап - чудя се дали да ползвам тях или друга платформа. Благодаря.

Не съм стартирал проект с тях, но за да тествате нещо дали работи, според мен е ОК. Нещо с до 10 продукта, после ако всичко е ОК, да можете лесно да мигрирате на опънкарт или вукомерс(ръчно). Но наистина се убедих, че е най-добре цялата система да е при вас, защото утре не се знае дали няма да има промени в компанията, която ви обслужва сайта.
 
Не съм стартирал проект с тях, но за да тествате нещо дали работи, според мен е ОК. Нещо с до 10 продукта, после ако всичко е ОК, да можете лесно да мигрирате на опънкарт или вукомерс(ръчно). Но наистина се убедих, че е най-добре цялата система да е при вас, защото утре не се знае дали няма да има промени в компанията, която ви обслужва сайта.
Благодаря!
 
Не съм стартирал проект с тях, но за да тествате нещо дали работи, според мен е ОК. Нещо с до 10 продукта, после ако всичко е ОК, да можете лесно да мигрирате на опънкарт или вукомерс(ръчно). Но наистина се убедих, че е най-добре цялата система да е при вас, защото утре не се знае дали няма да има промени в компанията, която ви обслужва сайта.

А как се убеди? Компании като Съмър карт и Суперхостинг са от толкова години на пазара. Дай боже и твоя проект да съществува толкова.

Ако поработиш две години на пазара, след това със сигурност ще знаеш каква платформа и екстри ти трябват. А дотогава не е ли по-добре да не се занимаваш толкова със сайта, колкото с маркетинг и обслужване?!?
 
А как се убеди? Компании като Съмър карт и Суперхостинг са от толкова години на пазара. Дай боже и твоя проект да съществува толкова.

Ако поработиш две години на пазара, след това със сигурност ще знаеш каква платформа и екстри ти трябват. А дотогава не е ли по-добре да не се занимаваш толкова със сайта, колкото с маркетинг и обслужване?!?
Лесно, сметни колко ще ти е миграцията на 2000 продукта без достъп до базата с данни. Да ти се скрапва сайта външно си е цифра и време. А как се убедих? Лесно, имам клиенти, които са на различни подобни външни услуги, кофти съпорт успя да им събори бизнеса за половин година. Ако репортнеш бъг дали ще бъде оправен в рамката на седмица или месец или въобще (не говоря конкретно за клаудкарт или съмър карт).
 
Лесно, сметни колко ще ти е миграцията на 2000 продукта без достъп до базата с данни. Да ти се скрапва сайта външно си е цифра и време. А как се убедих? Лесно, имам клиенти, които са на различни подобни външни услуги, кофти съпорт успя да им събори бизнеса за половин година. Ако репортнеш бъг дали ще бъде оправен в рамката на седмица или месец или въобще (не говоря конкретно за клаудкарт или съмър карт).

Говориш супер наизуст. Това не ми харесва. Тук визираш миграции за 2000 продукта. Ако имаш работещ магазин с реални продавани 2000 продукта - налични или дропшипинг, въобще няма да питаш за коя платформа.

Относно бъговете и събарянето на бизнеса... не ми се влиза въобще във философии. Аз съм клиент на една от споменатите системи с два магазина. Ами налагало се е 2 пъти нещо да се намесват и всичко е било ОК, веднъж за ден, веднъж за 5 дни. Като имаш впредвид, че става дума за някакви дреболии. За нещо фрапантно не се е налагало да се говори. Помагат, съдействат, системата си работи. И за какво - годишната такса си е 500-700 лв на година с включен хостинг. На месец колко пари са това - 40-60 лв. Кой фрилансър ще стои постоянно на пост за толкова пари?

Все така се чудя каква беше целта на поста ти от преди по-малко и година. Ти се чудеше дали да избереш клаудкарт и седем месеца след това вече знаеш, че такива платформи са ташак и събарят бизнеса за по-малко от половин година.
 
Говориш супер наизуст. Това не ми харесва. Тук визираш миграции за 2000 продукта. Ако имаш работещ магазин с реални продавани 2000 продукта - налични или дропшипинг, въобще няма да питаш за коя платформа.

Относно бъговете и събарянето на бизнеса... не ми се влиза въобще във философии. Аз съм клиент на една от споменатите системи с два магазина. Ами налагало се е 2 пъти нещо да се намесват и всичко е било ОК, веднъж за ден, веднъж за 5 дни. Като имаш впредвид, че става дума за някакви дреболии. За нещо фрапантно не се е налагало да се говори. Помагат, съдействат, системата си работи. И за какво - годишната такса си е 500-700 лв на година с включен хостинг. На месец колко пари са това - 40-60 лв. Кой фрилансър ще стои постоянно на пост за толкова пари?

Все така се чудя каква беше целта на поста ти от преди по-малко и година. Ти се чудеше дали да избереш клаудкарт и седем месеца след това вече знаеш, че такива платформи са ташак и събарят бизнеса за по-малко от половин година.

Хах, именно защото съм го видял от практиката не го говоря наизуст. Защо беше поста? Мисля, че първия пост беше ясен. Просто има и други хора, на които им е интересна платформата и продължиха дискусията.
Не съм казал, че платформите са "ташак", горе дори съм писал, че не говоря нито за клауд нито за съмъркарт, а и 7 месеца мисля, че човек може да разпита доста народ ;)
 
Здравейте,

Казвам се Петър Илиев и съм технически директор в CloudCart. Тази сутрин съвсем случайно попаднах на този пост. Видях различни мнения, които сами по себе си са разногласни. Видях и колко неясноти има по отношение на това коя система за оналйн магазин да избера. Бих искал да ви уверя, че ценя всяко едно ваше мнение. Понякога хората ми се чудят защо предпочитам да чета негативните мнение, а истината е, че в тях виждам повече стойност от колкото в супер положителните и розови такива... :)

Тук съм, за да споделя с вас две неща:
1. Според мен в края на 2017 година е леко остаряло да сравняваме платформи и услуги за създаване на сайт тип магазин :) По-скоро е добре да се сравняват възможности за привличане на целеви аудитории посредством различни канали. В края на краищата, всеки може да има онлайн магазин, дори и дъщеря ми (тя е на 7). По-скоро въпроса е дали всеки може да продава онлайн... И още по-важния въпрос на каква цена се случва това... И още по-важния въпрос с каква печалба. През тези 12 години, в които се занимавам с електронен бизнес съм видял, какво ли не. Но основното, което ме провокира е това, че търговци не осъзнават, че неволно влизат във водовъртежа на функционалности, дребни детайли (които отнемат месеци), кусури по дизайна и пр. Истината е, че повечето от тях не знаят, какво следва след "пускането на магазина". Повечето дори отлагат този момент, защото ги е страх да не се изложат.
За това инвестираме постоянно в обучително съдържание, в обновяването на платформата (ежедневно), в създаването на нови функционалности и интеграции, важни за онлайн бизнеса. Важното е да стартираш, колкото се може по-бързо. Това е и целта на CloudCart като платформа.

и второто...

2. Каня трима от вас да изпробват платформата абсолютно безплатно за една година! Ако нещо не е както очаквате, мигрирате си инвентара към друга платформа и готово.
Единственото ми условие е всеки кандидат да е действащ или стартиращ онлайн търговец с ясна цел да прави онлайн търговия, а след като е изградил своето мнение за платформата да го напише тук в тази тема.


И още нещо. Споделете колко от вас правят активна онлайн търговия в България или в други държави?
Колко от вас имат дневен оборот от над 500 продажби?
Всеки е добре дошъл на борда на CloudCart.

Поздрави
Петър Илиев
 
Здравейте,

Казвам се Петър Илиев и съм технически директор в CloudCart. Тази сутрин съвсем случайно попаднах на този пост. Видях различни мнения, които сами по себе си са разногласни. Видях и колко неясноти има по отношение на това коя система за оналйн магазин да избера. Бих искал да ви уверя, че ценя всяко едно ваше мнение. Понякога хората ми се чудят защо предпочитам да чета негативните мнение, а истината е, че в тях виждам повече стойност от колкото в супер положителните и розови такива... :)

Тук съм, за да споделя с вас две неща:
1. Според мен в края на 2017 година е леко остаряло да сравняваме платформи и услуги за създаване на сайт тип магазин :) По-скоро е добре да се сравняват възможности за привличане на целеви аудитории посредством различни канали. В края на краищата, всеки може да има онлайн магазин, дори и дъщеря ми (тя е на 7). По-скоро въпроса е дали всеки може да продава онлайн... И още по-важния въпрос на каква цена се случва това... И още по-важния въпрос с каква печалба. През тези 12 години, в които се занимавам с електронен бизнес съм видял, какво ли не. Но основното, което ме провокира е това, че търговци не осъзнават, че неволно влизат във водовъртежа на функционалности, дребни детайли (които отнемат месеци), кусури по дизайна и пр. Истината е, че повечето от тях не знаят, какво следва след "пускането на магазина". Повечето дори отлагат този момент, защото ги е страх да не се изложат.
За това инвестираме постоянно в обучително съдържание, в обновяването на платформата (ежедневно), в създаването на нови функционалности и интеграции, важни за онлайн бизнеса. Важното е да стартираш, колкото се може по-бързо. Това е и целта на CloudCart като платформа.

и второто...

2. Каня трима от вас да изпробват платформата абсолютно безплатно за една година! Ако нещо не е както очаквате, мигрирате си инвентара към друга платформа и готово.
Единственото ми условие е всеки кандидат да е действащ или стартиращ онлайн търговец с ясна цел да прави онлайн търговия, а след като е изградил своето мнение за платформата да го напише тук в тази тема.


И още нещо. Споделете колко от вас правят активна онлайн търговия в България или в други държави?
Колко от вас имат дневен оборот от над 500 продажби?
Всеки е добре дошъл на борда на CloudCart.

Поздрави
Петър Илиев

Здравейте, бих се възползвал (ако все още има място за тест). Имате лично съобщение :)
 
Привет,

Благодаря ви за интереса! Предложените от мен 3 лиценза бяха разграбени още на втория ден от този мой пост. Явно защото са предложени безплатно (но се надявам това да не е основната причина).
Все още вярвам, че в България има предприемчиви хора, който знаят, че бизнес не се прави с 0. Защото каквото и число да умножите по 0 си остава 0

@georgigeorgiev ще направя изключение и ще ви предоставя един безплатен пакет, защото сте активен тук в този форум и се надявам след време да изкажете искреното си мнение за платфромата (каквото и да е то)!
От сега искам да се уговорим, че това, че получавате нещо безплатно не ви ангажира да споделяте, колко сме велики и неповторими (това няма да е от помощ, нито на нас като екип, нито за хората, които четат тези постове)

Направете си акаунт в https://cloudcart.com и след това се свържете с мен на [email protected] за да ви заплатя акаунта от мое име.

Пожелавам успех на всички онлайн търговци и благодаря на всички, които ми писаха на ЛС, FB, EMAIL, VIBER и други

Поздрави
Петър Илиев
 
Привет,

Благодаря ви за интереса! Предложените от мен 3 лиценза бяха разграбени още на втория ден от този мой пост. Явно защото са предложени безплатно (но се надявам това да не е основната причина).
Все още вярвам, че в България има предприемчиви хора, който знаят, че бизнес не се прави с 0. Защото каквото и число да умножите по 0 си остава 0

@georgigeorgiev ще направя изключение и ще ви предоставя един безплатен пакет, защото сте активен тук в този форум и се надявам след време да изкажете искреното си мнение за платфромата (каквото и да е то)!
От сега искам да се уговорим, че това, че получавате нещо безплатно не ви ангажира да споделяте, колко сме велики и неповторими (това няма да е от помощ, нито на нас като екип, нито за хората, които четат тези постове)

Направете си акаунт в https://cloudcart.com и след това се свържете с мен на [email protected] за да ви заплатя акаунта от мое име.

Пожелавам успех на всички онлайн търговци и благодаря на всички, които ми писаха на ЛС, FB, EMAIL, VIBER и други

Поздрави
Петър Илиев
Чак пък активен с 22 поста :D
 
Това изречение ми идва малко странно, но все пак ще питам :) Имате клиент, който прави по 500 продажби на ден!? Така ли трябва да го разбираме това? Да не е 500 лв? :) Щото 500 продажби на ден са доста, малко са магазините в бг дето го могат...

Иначе да, добри сте, маркетинга ви е силен, няма спор. Ама и със спама също сте много добри, сакън да не прибарате на някой мейла... :)

Здравейте,


Колко от вас имат дневен оборот от над 500 продажби?


Поздрави
Петър Илиев
 
Благодаря ви за добрите думи @biaaro
Сега ще ви се похваля малко... надявам се да не го разберете като заяждане или др.
Търговци с около 500 лв. дневен оборот според мен се водят микро бизнеси. Говоря за над 500 бр. поръчки на ден. Горд съм, че от услугите ни се ползват десетки онлайн търговци с над 500 бр. и няколко с над 1500 и двама с над 2000 бр. поръчки на ден. Рекордът ни е 12000 реални обработени поръчки за един ден (всъщност за 6 часа) сметнете сам колко прави това на секунд (търговецът обаче не работи на българския пазар)

Не съм съгласен обаче, че наричате СПАМ и то с лека ръка, трудът на екип, който има за цел да даде при това безплатно информация, за която други хора правят курсове, обучения и семинари с цел лична облага. Предполагам знаете, че правим уебинари, имаме над 70 видео урока, два безплатни наръчника и стотици статии за онлайн търговия. Реални, приложими и най-вече постижими практически насоки.
Имейлът е канал, чрез който комуникираме с нашите клиенти или тестващи потребители. Трактовката на думата СПАМ е (непоискано търговско съобщение), а нашите съобщения са нито непоискани, нито търговски.
Казвам ви всичко това, защото създаването на екип, създаването на съдържание и дистрибутирането му е един процес, който изисква изключително много време, знания, опит и не на последно място, финансов ресурс. Сигурно ще изглежда клиширано, но всички ние инвестираме в развитието на електронната търговия в България, а не я деградираме.

Благодаря ви още веднъж за добрите думи! Нямате представа, колко много значат те за мен.
 
Инцидентно в кампания или целогодишно продават по толкова клиентите ви, има разлика :) Познавам някои от най-големите търговци онлайн във Варна, цифрите са други, ама това няма значение.

Добри сте, да. На мен ми идва малко по агресивен подхода ви, но аз не съм критерий.

Успехи ви желая! Всички копаме на една нива, така или иначе...

Благодаря ви за добрите думи @biaaro
Сега ще ви се похваля малко... надявам се да не го разберете като заяждане или др.
Търговци с около 500 лв. дневен оборот според мен се водят микро бизнеси. Говоря за над 500 бр. поръчки на ден. Горд съм, че от услугите ни се ползват десетки онлайн търговци с над 500 бр. и няколко с над 1500 и двама с над 2000 бр. поръчки на ден. Рекордът ни е 12000 реални обработени поръчки за един ден (всъщност за 6 часа) сметнете сам колко прави това на секунд (търговецът обаче не работи на българския пазар)

Не съм съгласен обаче, че наричате СПАМ и то с лека ръка, трудът на екип, който има за цел да даде при това безплатно информация, за която други хора правят курсове, обучения и семинари с цел лична облага. Предполагам знаете, че правим уебинари, имаме над 70 видео урока, два безплатни наръчника и стотици статии за онлайн търговия. Реални, приложими и най-вече постижими практически насоки.
Имейлът е канал, чрез който комуникираме с нашите клиенти или тестващи потребители. Трактовката на думата СПАМ е (непоискано търговско съобщение), а нашите съобщения са нито непоискани, нито търговски.
Казвам ви всичко това, защото създаването на екип, създаването на съдържание и дистрибутирането му е един процес, който изисква изключително много време, знания, опит и не на последно място, финансов ресурс. Сигурно ще изглежда клиширано, но всички ние инвестираме в развитието на електронната търговия в България, а не я деградираме.

Благодаря ви още веднъж за добрите думи! Нямате представа, колко много значат те за мен.
 
Имам въпрос , какво се случва ако реша да прекратя ползването на онлайн магазин от cloudcart? И още един въпрос мога ли да си ползвам домейна за друга платформа ?
 
Здравейте, ами нищо, просто няма да имате магазин в CloudCart. Ако говорите за информацията, ще трябва да си я прехвърлите на друг софтуер (до толкова до колкото позволява другият софтуер).
А иначе е задължително да си ползвате собствен домейн със SSL сертификат.

Ето малко полезна информация за домейна...
https://intercom.help/cloudcart/помощни-статии/как-да-добавя-друг-домейн-за-магазина-си

и тук

https://cloudcart.com/bg/blog/imeto-i-domejnat-koito-shte-izstrelyat-biznesa-ti-na-visoko/
 
Здравейте, ами нищо, просто няма да имате магазин в CloudCart. Ако говорите за информацията, ще трябва да си я прехвърлите на друг софтуер (до толкова до колкото позволява другият софтуер).
А иначе е задължително да си ползвате собствен домейн със SSL сертификат.

Ето малко полезна информация за домейна...
https://intercom.help/cloudcart/помощни-статии/как-да-добавя-друг-домейн-за-магазина-си

и тук

https://cloudcart.com/bg/blog/imeto-i-domejnat-koito-shte-izstrelyat-biznesa-ti-na-visoko/

Благодаря Ви за отговора , харесва ми вашата платформа , ще прочета всичко.
 
Предлагате ли следните услуги, дори като допълнителни платени добавки:

- възможност за програма за лоялност (трупане на точки при покупка, които в последствие могат да се обменят за ваучер)
- възможност за rest api интеграция с цел автоматично обновяване на наличности, продукти и статус на поръчки?
- възможност за афилиейт програма, където потребителите на сайтовете да печелят кредит за магазина споделяйки своя лична връзка?

Общо взето почна да ми идва нанагорно сам да мисля за всички екстри, които да инсталирам и поддържам на woocommerce, но сякаш готовите платформи не предлагат гъвкавостта, която е нужна...
 
Виждам ,че сте подарили 3 лиценза на трима потребители. Ще се радвам ако някой от тях сподели мнение в темата , ако вече ползва платформата.
 
От общите условия:
  • .В случай, че Ползвателят прекрати предсрочно договорът, сключен при тези Общи условия, то той дължи на Доставчика неустойка в размер на дължимото възнаграждение за оставащия период на Договора.
  • 21.2.Ако Доставчикът е получил цялата сума за срока на договора, възнаграждението платено от Ползвателя се приема за обезщетение на Доставчика за предсрочно прекратяване на договора.
  • 21.3.В случай, че договорът сключен при действието на тези Общи условия бъде едностранно прекратен от Доставчика поради виновно неизпълнение на задълженията на Ползвателя, последният дължи на Доставчика неустойка в размер на дължимото възнаграждение за оставащия период на договора.
  • 21.4.В случай на виновно неизпълнение на задълженията на Ползвателя за предоставяне на Услугите, Доставчикът има право на неустойка в размер на дължимото възнаграждение за оставащия период на договора.
Относно домейна, ако е вече закупен от друг доставчик, пренасочвате по описания горе начин, той си е ваш. След евентуално прехвърляне на магазина към нова платформа/доставчик си го пренасочвате към нея. Относно домейн закупен от тях(ако го предлагат като услуга) Петър Илиев може да поясни има ли някакви допълнителни условия, които трябва да изпълните за да си го задържите и пренасочите към новия хост/услуга или прехвърлите към друг регистратор.
 

Горе