Мнения за куриерските услуги на interlogistica?

DonMakaveli

Well-Known Member
Здравейте, бихте ли коментирали вашите впечатления от куриерска фирма Интер Логистика? Разбира се, ако имате такива.

Имали смисъл да се захване човек с тях, след като не са лицензирани пощенски оператори както е Еконт, даващо правото да НЕ издаваш касов бон, след като до сега си работил по този начин?

И може ли превода по банков път на НП да те освободи от правото да издаваш касов бон?

Поздрави!
 

pisara

Well-Known Member
От: Мнения за куриерските услуги на interlogistica?

Мога да кажа като клиент. Супер доволна съм, наравно със Спийди. Поръчвам редовно от един магазин, който работи с Интерлогистика и досега не съм имала никакви забележки. Даже последния път беше преди два дена, куриера се обади, но нямаше как да си взема поръчката и се разбрахме да се върне след 10 минути, за да не ме чака.
 

just

Active Member
Веднъж намерят ли те нямаш никакви проблеми. Често работят с фирми от Англия като поръчваш за България.
И аз съм с позитивно мнение за тях. Само като клиент на дребно, обаче.
 

the.rampage.rado

Well-Known Member
От: Мнения за куриерските услуги на interlogistica?

Аз трябваше да подпиша договор с тях, писах им че съм готов да си пратят пич да го вземе и така си останаха нещата...

Много несериозно... явно не са останали впечатлени от обемите, които им казах... е съжалявам, че не съм амазон.. :D
 

nimbus

New Member
От: Мнения за куриерските услуги на interlogistica?

Аз имам договор с Интер Логистика.Хората са многоТОЧНИ!:D
Имат такъв модул и ще ти го пратят като сключите договора.Всичко при мене стана по мейл.Не съм качил още модула, защото за София доставят на другия ден , а за провинцията след 48 часа.
Фактури получаваш според договора си.
Ако искаш още нещо на ЛС.:|
 

dead_pool

New Member
От: Мнения за куриерските услуги на interlogistica?

Също работя редовно с тях от доста време и не мога да кажа лоши думи. Точни и коректни са.
 

Иво ММ

New Member
Никога не ползвайте тази измамна фирма!!! Китара за 6 000 лв пристигна в Лондон на парчета!Отговорът им беше- не е по наша вина, и всичко приключи за моя сметка! Застраховка казаха, че не влизала в цената която са ми взели за услугата,като изрично ги попитах преди това дали ще я застраховат,отговора беше няма проблем! Докога ще търпим да ни вземат парите безнаказано такива фирми фантоми???
 

biaaro

Well-Known Member
Ти обяви ли стойност на пратката? Смисъл прати я като парче дърво или я прати като нещо на стойност 6000 лв. Защото има разлика, ако никъде не си записал, какво и на каква стойност си пратил, нормално да не ти платят нищо, никой куриер няма да го направи. Ако си спестил от обявена стойност, чупливост и застраховка, сам си си виновен. Ако не си, можеш да си търсиш правата по много начини.

Никога не ползвайте тази измамна фирма!!! Китара за 6 000 лв пристигна в Лондон на парчета!Отговорът им беше- не е по наша вина, и всичко приключи за моя сметка! Застраховка казаха, че не влизала в цената която са ми взели за услугата,като изрично ги попитах преди това дали ще я застраховат,отговора беше няма проблем! Докога ще търпим да ни вземат парите безнаказано такива фирми фантоми???
 

Wllb

Active Member
Самите Интерлогистика са ми отказвали да приемат пратки, защото са, или биха могли да са чупливи. В един момент напълно отказваха да приемат електроника. Без да са ми познати, в различни офиси са ми казвали, че пратките често пристигат повредени и отказваха да ги приемат, независимо колко добре са опаковани. В интерлогистика при приемането на пратката клиента собственоръчно описва подробно цялото съдържание, брой артикули, обща и единична стойност. Не мога да допусна, че точно при тях, клиент не е разбрал дали има или не застраховка.
 

zoomaniak

Well-Known Member
Заебете ги...
Смешници са.

Застрахованите пратки ги връткат през ЗК - тоест прецакани сте без доказване на стойност - документална.
 

Иво ММ

New Member
Ти обяви ли стойност на пратката? Смисъл прати я като парче дърво или я прати като нещо на стойност 6000 лв. Защото има разлика, ако никъде не си записал, какво и на каква стойност си пратил, нормално да не ти платят нищо, никой куриер няма да го направи. Ако си спестил от обявена стойност, чупливост и застраховка, сам си си виновен. Ако не си, можеш да си търсиш правата по много начини.
Разбира се че съм обявил,за малоумен ли ме имаш,излишен въпрос!
 

Иво ММ

New Member
Самите Интерлогистика са ми отказвали да приемат пратки, защото са, или биха могли да са чупливи. В един момент напълно отказваха да приемат електроника. Без да са ми познати, в различни офиси са ми казвали, че пратките често пристигат повредени и отказваха да ги приемат, независимо колко добре са опаковани. В интерлогистика при приемането на пратката клиента собственоръчно описва подробно цялото съдържание, брой артикули, обща и единична стойност. Не мога да допусна, че точно при тях, клиент не е разбрал дали има или не застраховка.
Колега на ден пускам по 10 пратки аз съм магазин за електроника,кой куриер пуска стока за 6000 лв на изуй гащи,само фирма фантом!
 

Иво ММ

New Member
Веднъж намерят ли те нямаш никакви проблеми. Често работят с фирми от Англия като поръчваш за България.
И аз съм с позитивно мнение за тях. Само като клиент на дребно, обаче.
Явно работиш там!
 
Имам много лошо мнение за фирмата! Поръчах си шкафове от vidaxl.bg, които принципно се доставят от чужбина. Шкафовете си тежат. Доставиха ми ги пред блока и казаха, че не извършвали качване на стоката! От този сайт се предлагат и дивани. Ако ги стоварят пред блока на човека, какво ще прави той след това?! Върнах пратката и информирах доставчика, допълнително ще подам оплаквания и пред институциите.
 

de7ox

Member
Имам много лошо мнение за фирмата! Поръчах си шкафове от vidaxl.bg, които принципно се доставят от чужбина. Шкафовете си тежат. Доставиха ми ги пред блока и казаха, че не извършвали качване на стоката! От този сайт се предлагат и дивани. Ако ги стоварят пред блока на човека, какво ще прави той след това?! Върнах пратката и информирах доставчика, допълнително ще подам оплаквания и пред институциите.
Реално погледнато ти плащаш на куриерска фирма да ти доставят пратката, а ако искаш и да ти я занесат вкъщи, намери си муленца.....
 

angelovarna

Active Member
Реално погледнато ти плащаш на куриерска фирма да ти доставят пратката, а ако искаш и да ти я занесат вкъщи, намери си муленца.....
Не съм сигурен дали е точно така. Ако си платил за доставка до адрес и адреса е ул/бул Х, етаж 3, апартамент Х. Доставката трябва да се извърши на адреса нали така, а не на част от адреса? Това е все едно да решат да оставят пратката до табелата за съответния квартал.

Друго е положението ако идеш в магазин за мебели/техника и пр. и още на касата ти заявят какви са опциите за доставка, а те масово са такива:
- доставяме до входна врата на сграда;
- ако искате качване до апартамент/етаж е по ХХлв на етаж. Задължително условие на повечето е да има работещ асансьор.
- ако става въпрос за мебели се предлага освен доставка и монтаж.

Преди няколко така поръчах няколко по-едри уреда от Техно...не помня маркет или полис беше, два от уредите бяха - хладилник и пералня. Дойде доставчика (не куриера), видя ме че съм сам и скочи да ми асистира. Накрая доволен му оставих 80лв бакшиш.
 

de7ox

Member
Давам пример с Еконт
Ако пратката ти е над 20кг и искаш да бъде доставена до 4ет. 12ап. - Примерно
Куриерът не е длъжен да ти го качи до горе.
Ако е под 20кг. и клиента държи да бъде оставен до вратата тогава е друго
 

Горе