Може ли мнение за един онлайн магазин

Ella

New Member
Здравейте,

може ли да видите сайта от подписа и да дадете мнение как да го подобрим за да е максимално лесно за потребителите да се ориентират и да се получава по-голяма възвръщаемост. Всяко мнение е от значение, сайта няма платформа за онлайн плащания, тъй като се свързваме лично с клиентите, за да уточним допълнително. Сега мислим да започнем да работим с Еконт и услугата им за 20% намаление, ако поръчката се направи през сайта - какво мислите за това и къде е най-добре да се постави приложението им?

Дали ще е удачно сайта да се включи в някоя афилиейт програма, примерно на сайт за колективно пазаруване- особено за почивки и пътувания?

Мислех и за ФБ игра, но все още не сме измислили каква да е точно, защото нишата е доста специализирана :)

Благодаря!
 

2fast4you

Well-Known Member
От: Може ли мнение за един онлайн магазин

Здравей,
за първи път влизам в магазина Ви и се ориентирах веднага. Добре е направен.
Може би, би било добре да се сложи един телефонен номер в горната част на сайта който да се набива на очи ако клиентите имат допълнителни въпроси защото както виждам и както каза системите са специализирани и почти със сигурност се двоумят дали да поръчат без да се изяснят всички въпроси. Бутона "Поръчай" се натиска след като всичко е изяснено.
За еконт е възможно да фиксирате някаква цена и да напишете примерно "Страхотни цени за доставка към цялата страна. Само хх.хх!" Възможно е и да пуснете безплатна доставка над х стойност на продукта или нещо подобно. Текста също трябва да е на видно място.
До колкото разбрах искате да сложите банер в сайта Ви на някоя афилейт кампания? Според мен колкото по-малко "разсейвания" и изходящи линкове които водят до напускането на потребителите толкова по-добре.
Фейсбуук игра е добра идея. Доста онлайн магазини виждам, че правят подобно нещо. Трябва да е нещо провокативно и "наградите" да си заслужават.
Помислете и да предлагате дропшип.
 

ops5

Active Member
От: Може ли мнение за един онлайн магазин

За тези продукти мисля един чат на живо ще е много добре. Стига да има кой да стои на него.

Успех от мен.

Мисля, че авторката иска да направи афилиейт за продуктите си. Не да слага банер за афилиейт.
 
От: Може ли мнение за един онлайн магазин

Увеличете текста - количествено. Разчупете го - ще има качествено развитие. Ще дръпнете в SERP.
Модула на Еконт може да го сложите в още едно меню - "Доставка".
 

Ella

New Member
От: Може ли мнение за един онлайн магазин

Благодаря ви много за мненията :) Определено има работа по сайта и всичко, което казвате ще бъде взето под внимание. Сега обсъждаме с Еконт как да направим така че всички да са доволни. За съжаление не мисля, че може да има фиксирана цена, защото нещата са доста обемни и тежички. Радвам се, че е лесен за ориентиране - това беше една от главните идеи :)
 

pgplamen

Active Member
От: Може ли мнение за един онлайн магазин

Здравей и от мен тези дни съм на тема газ скъсах се от ходене по майстори. Видях че предлагате поставяне на газови уредби и ремонт но не видях никъде написано за кой град става въпрос.
 

lqllqlq

Well-Known Member
От: Може ли мнение за един онлайн магазин

Здрасти, искам да спомена няколко може би дребни неща, част от които са казани по-горе.
Помислете за чат, в който да се задават въпросите. Ако го сложите трябва да има и кой да отговаря, не да седи константно офлайн.
Телефоните за контакт можете да ги изместите някъде на по-видно място. Не е спешно, но не можеш да разчиташ, че там долу ще ги видят всички.
Мога само да предполагам причината за наличието на Еконт модул, но в средата на заглавната ми идва повече. Обади се на тези и си договори 20-те процента без модул. Преди да ми обясниш как не може, ще ти кажа, че го ползвам и модули/банери и тн не съм слагал. Просто им обясних, че ако искат линк ще си плащат, а няма да ми грозят магазините. В крайна сметка печелят от мен, плащам си услугата и няма причина да им слагам модулите. Дори ми пратиха договор за 20% без обвързване с брои пратки. Просто е въпрос на разговор.
Помисли дали не можеш да смениш снимките да са всички на бял фон. Мен лично никак не ми допадат магазини с продукти все едно един е сниман на покривка, друг на пердето, а 3ти на бял чаршаф. Не казвам, че снимките са зле, но нека да са на един фон всичките.
В контакти ако имате офис го посочи като адрес. Придава повече тежест и доверие в очите на потребителя.
Никъде не видях общи условия и цени за доставка?
Това е в краткият си вариант.
Успех
 

Горе