Начални стъпки в интернет бизнеса

Начални стъпки в интернет бизнеса
Здравейте, всички! Аз съм нов във форума и виждам, че тук се дават правилните съвети. Бих искал да получа точно такива. Аз съм много заинтересуван от това да постигна успех в каквато и да е сфера, свързана с интернет, пък ако е и доходоносна още по-добре. Не бързам за никъде, сега изучавам английски и имайте предвид, че нищо не разбирам от правене на сайтове, програмиране на игри или каквито и да е било програми... ако може да ми кажете от къде да започна? Искам да направя някакъв сайт като за начало. Аз съм студент - първа година - компютърни технологии в инженерната дейност. Знам, че ще учим първите стъпки в по-горен курс, но аз съм много амбициран да науча колкото се може повече неща и по отрано, за да мога да се усъвършенствам, докато завърша, живот и здраве... та ако може някой съвет откъде да започна, и ако някой все пак се поинтересува да ми помогне, нека да бъде по-изчерпателен в обяснението на дадена програма или каквото и да било. Например, ако някой ми обясни за Java, бих искал да знам откъде се тегли, как се започва откъде да гледам клипове с уроци и т.н., защото съм кръгла нула в тези сфери. Но искам да започна от някъде, не само заради парите, които са главната тема, а и заради себе си. Искам да мога да го правя, имам интерес и ме влече. Благодаря предварително!
 
От: Начални стъпки в интернет бизнеса

Здравей и добре дошъл!
Първо трябва да Ни кажеш от коя дейност имаш интерес защото интернет бизнеса е доста обширен.
Някой са програмисти, дизайнери, собственици на: магазини, форуми, блогове и т.н.т.
Също така може да споделиш какви са ти интересите и какво по точно те влече за да може да ти дадем по точни съвети.
Примерно аз съм дизайнер и собственик на магазин но не ставам за див програмист защото не ме влече :)