Некоректни онлайн купувачи!!

AMitrev

Well-Known Member
@Ceco81 сега като ти звъна въпросният човек и те съди за тъпотията кяото направи тук ще фалираш и няма да ги мислиш такива дреболии като непотърсените пратки.
 

Blinky

Owner
телефон: 089877*****
имена: Б.Г.
поръчва до офис на Еконт: СОФИЯ ЕМИЛ МАРКОВ
(24.04.2019 06:36:08 - София Емил Марков - пристигнала в офис София Емил Марков)

Здравейте, по - горе са данните на измамника. Направи поръчка на 23.04.2019. Ние продаваме само през OLX като платформа, винаги пускаме преглед и тест на пратките, бих могъл да кажа, че последните години от около 1000 пратки, имаше само една върната и то по наша Вина.
В момента явно конкуренцията се е ядосала, понеже продаваме на по - добри цени. Много рязко зачестиха случаите на клиенти, които не си взимат пратките.
В случая пратката седя в офис на Еконт Емил Марков - от 24.04.2019 до 02.05.2019! От там нататък преценихме, че няма смисъл да плащаме магазинаж.
Говорено е с Еконт, те от своя страна се опитали да се свържат с господина, известен е с SMS още в деня на пристигане на пратката (успешно изпратен) и нищо. Сега плащаме 7.70 лева, а въпросния измамник дори не отиде да погледне пратката си, която всъщност е чисто нов продукт, фабрично запечатан, с издадени касова бележка и гаранционна карта.
За съжаление имаме още няколко клиента, които изчакваме и се очертава същото. Продаваме под цената на конкурентите, но ако тези случаи зачестят ще трябва да увеличим цените, за да компенсираме. Некоректните ще бъдат добавяни тук и на всички възможни места, за да се спестят проблемите на останалите колеги търгуващи.
Човече, вече не става така. Има нещо наречено GDPR, което поставя форума под риск. Сори, но си има групи за това в социалните мрежи. ;) И сайтове и прочие.
 

Ceco81

New Member
Не знам за Вас колеги, но аз си мисля, че наложения платеж е единствената алтернатива в България, главно понеже населението не е читаво (без да обиждам никого). Ако се плаща предварително без преглед и тест както е на запад представете си колко пратки ще се водят изчезнали или празни, отговор веднага почти 90%.
Просто културата на хората на запад е друга, в САЩ масово пратките се оставят на верандата, пред вратата, на двора и т.н. Същото често се случва и в Англия. Е от тези пратки най - много 5% глобално да изчезват, понеже хората са толерантни едни към други и не крадат от съседите, и не се занимават с кражби на дребно.
Тук в България тъжното е, че страдат коректните търговци. Елементарно е да се разпознае мошеника. Ние, когато продаваме винаги включваме опциите за преглед и тест, и дори съветваме клиентите, ако не си тестват продукта, поне да си отворят пратката за визуален оглед, понеже все пак има транспорт. Аз не смятам, че ако продавача пусне преглед и тест, които са 15 минути в офис на Еконт и клиенти е достатъчно културен поне да си отвори пратката, та не смятам че с тази система може да се осъществи някакъв вид измама.
Тези, които мамят често "забравят" да включат опциите за преглед и тест, или разчитат на това, че клиента ще го домързи да отвори пратката. В такива случаи, клиентите сами са си виновни, за жалост ОЛХ и прочие се напълниха с измамници от всякакъв сорт и сои, което рефлектира и върху съвестните търговци с въпроси от сорта на "Ама защо е толкова ефтино" и прочие. Естествено отговорът е ясен, ако продаваме в ОЛХ на цените на Емаг, Техномаркет, Технополис, Зора, Метро и т.н. колко клиента ще си купят от нас?!Така да се каже, ние от нашата печалба смъкваме, за да са доволни клиентите.
По въпроса с невзетите пратки, да наистина е супер минимална броиката ни, понеже винаги сме се старали да се държим максимално коректно и културно дори с клиентите, които много ни дразнят. Все пак ядосания клиент напълно спокоино може да направи фалшива поръчка и да коства това на фирмата 7-8-10 лева излишни разходи. Клиента си е клиент, трябва да се уважава колкото и да е дразнещ и тъпи въпроси да задава. Но определено при пуснати опции за преглед и тест и СМС, ако не отидеш да си потърсиш пратката, значи нещата са много гнили (при клиента).
 

Ceco81

New Member
Човече, вече не става така. Има нещо наречено GDPR, което поставя форума под риск. Сори, но си има групи за това в социалните мрежи. ;) И сайтове и прочие.
И като ме съди какво ще стане? За клевета ли ще пусне тъжба или какво?
Нали сте наясно с две неща:
1. Има доста хора постнали преди мен тук и в други саитове
2. според БГ Законите клиента сключва с нас устен договор (понеже поръча по телефона). Да клиента е в правото си да не закупи стоката, да я върне, да се откаже, да иска обезщетение, но без да съм адвокат ми се струва, че е задължен да я получи първо преди да му се "вменят" тези права от закона. Ако трябва да сме конкретни има стенограми, където продават и купувач от ОЛХ се съдят за пропуснати ползи, понеже единия не изпратил стоката на другия. Мисълта ми е, ако правиш фалшиви поръчки, едва ли ще тръгнеш да съдиш някого, най - малкото понеже въпросното юридическо или физическо лице може да те подведе под отговорност за нанесени щети в следствие на неизпълнение твоята част по договора.
 

EliaCapaccio

Well-Known Member
Просто културата на хората на запад е друга, в САЩ масово пратките се оставят на верандата, пред вратата, на двора и т.н.
Напиши в Гугъл - "FedEx theft", "UPS theft", "USPS theft", или "package stolen off the porch". Самите служители се връщат и чопват пратките по-късно, схемата е голяма, и това е във всеки голям град и всеки щат.

"You should move to a small town, somewhere the rule of law still exists." — Alejandro Gillick "Medellín" (Sicario)
 

AMitrev

Well-Known Member
@Ceco81 за споделяне на лични данни! Прочети малко повече няма да ти навреди.
 

Torbata63

New Member
Здравейте! Предлага ми се телефон на по ниска цена от обикновено, но не ми дават преглед и тест. Ако е реплика, какво мога да направя после, знае ли някой?
 

tuger

Well-Known Member
Здравейте! Предлага ми се телефон на по ниска цена от обикновено, но не ми дават преглед и тест. Ако е реплика, какво мога да направя после, знае ли някой?
Кой ти го предлага?
 

Горе