Не ми работи електронния подпис

Какъв електронен подпис ползвате?

  • B-trust (Банксървиз)

    Votes: 0 0.0%
  • StampIT

    Votes: 0 0.0%
  • eSignBG

    Votes: 0 0.0%

  • Общо гласове
    5
От: Не ми работи електронния подпис

Ако не го бях направил това, едва ли щеше да работи един месец и да спре ненадейно :)

Оправиха го, от Инфонотари ми писаха, че проблема е разрешен. При тях е било и вече всичко е наред. Друг е въпроса, че ако имах много спешно плащане, трябваше да чакам до другия ден и не можех да го оправя по никакъв начин, защото ги няма на телефоните. Вече ще си имам едно наум.

ЦКБ нямат ли token идентификация? Аз си го ползвам като резервен вариант, на ПИБ и на СИБАНК ми върши страхотна работа.
 
От: Не ми работи електронния подпис

ЦКБ нямат ли token идентификация? Аз си го ползвам като резервен вариант, на ПИБ и на СИБАНК ми върши страхотна работа.

Не, преди се влизаше без нищо, но от 2011 е така:

Уважаеми клиенти,
Във връзка с промени в Закон за електронния документ и електронния подпис /ЗЕДЕП/, влезли в сила от 01.07.2011г, Ви уведомяваме, че ЦКБ АД приема единствено квалифицирани електронни подписи /КЕП/, които съдържат всички необходими реквизити, индивидуализиращи автора и титуляра на подписа /като ЕГН, ЕИК, БУЛСТАТ и др./.
 
От: Не ми работи електронния подпис

:) Ще ме вкараш в политическа война с този пост.
Е съвременния Хитлер, ако не влезне във война, то света май се е обърнал наопаки:)
mvmrik, сори за талаша, ама няма как:)
 
От: Не ми работи електронния подпис

Инфонотари са много зле. Миналата година когато ми беше изтекъл подписът и отидох да ми извадят нов няколко дена беше невъзможно, защото цялата система се беше сринала и никоя банка нямаше достъп до нея.
 
От: Не ми работи електронния подпис

Не, преди се влизаше без нищо, но от 2011 е така:

Уважаеми клиенти,
Във връзка с промени в Закон за електронния документ и електронния подпис /ЗЕДЕП/, влезли в сила от 01.07.2011г, Ви уведомяваме, че ЦКБ АД приема единствено квалифицирани електронни подписи /КЕП/, които съдържат всички необходими реквизити, индивидуализиращи автора и титуляра на подписа /като ЕГН, ЕИК, БУЛСТАТ и др./.

Това е така но и не съвсем. Аз съм с ЦКБ и имам ел банкиране. Още си го ползвам с ел сертификата, който ми издадоха преди да минат на ел.подпис.
Малко се дърпаха, но приемат и сертификат. И няма никакво ограничение - жената е също така и прави плащания без проблем. Аз съм само със справки щото не ми трябва да правя преводи.
Така, че питай ги, ако не ти се занимава с ел. подписи, друг е момента, че за други неща са удобни в БГ.
Тъпотията им е, че ел банкиране ти струва 20-30 лв (или колкото е подписа там, като всяка втора година се издава от начало). Банките по белия свят отдавна са разрешили пробелема много по-елегантно, но това е друга тема.
 
От: Не ми работи електронния подпис

Ще се възползвам от вече стартираната тема и ако може mvmrik да направи една анкета към темата относно това, кой какъв ел. подпис ползва:
1. Инфонотари
2. B-trust (Банксървиз)
3. StampIT
4. Информационно Обслужване АД
5. eSignBG
 
От: Не ми работи електронния подпис

Малка поправка - StampIT е на Информационно.
Аз ползвам 2 от тях. Счетоводителката ми има и на Банксервиз, а аз преди доста години имах и на Infonotary и съм нямал проблем с нито един от тях, въпреки, че последните си бяха (още са ?) апартаментна :) фирма.
 
От: Не ми работи електронния подпис

ePay си е удобно с сертификат, че да не се събудиш с източена сметка.
Отделно за други работи се ползва сертификата и е по удобно с него.
24 лв. ми взеха на мен за подновяването (по 2 лв. на месец пари ли са?)и къде е по добре, отколкото да се редиш в офисите на опашка.
 
От: Не ми работи електронния подпис

ePay си е удобно с сертификат, че да не се събудиш с източена сметка.
Отделно за други работи се ползва сертификата и е по удобно с него.
24 лв. ми взеха на мен за подновяването (по 2 лв. на месец пари ли са?)и къде е по добре, отколкото да се редиш в офисите на опашка.
По-добре е, на мен не ми е проблем да плащам тази сума, стига да работи и да не се случва като вчера :)
 
От: От: Не ми работи електронния подпис

Това е така но и не съвсем. Аз съм с ЦКБ и имам ел банкиране. Още си го ползвам с ел сертификата, който ми издадоха преди да минат на ел.подпис.
Малко се дърпаха, но приемат и сертификат. И няма никакво ограничение - жената е също така и прави плащания без проблем. Аз съм само със справки щото не ми трябва да правя преводи.
Така, че питай ги, ако не ти се занимава с ел. подписи, друг е момента, че за други неща са удобни в БГ.
Тъпотията им е, че ел банкиране ти струва 20-30 лв (или колкото е подписа там, като всяка втора година се издава от начало). Банките по белия свят отдавна са разрешили пробелема много по-елегантно, но това е друга тема.
Не знам как е станало това, на мен ми казаха, че без ел. подпис няма как да стане. А и дори да става само за гледане, аз има няколко сметки от които правя и плащания, така че няма как да мина без подписа.
 
От: Не ми работи електронния подпис

Ще се възползвам от вече стартираната тема и ако може mvmrik да направи една анкета към темата относно това, кой какъв ел. подпис ползва:
1. Инфонотари
2. B-trust (Банксървиз)
3. StampIT
4. Информационно Обслужване АД
5. eSignBG
Направих анкета :)
 
От: Не ми работи електронния подпис

ePay си е удобно с сертификат, че да не се събудиш с източена сметка.
По-удобно е с верификация чрез СМС преди плащане. Аз ползвам тази възможност, въпреки че имам ел. подпис. Пак има безплатна застраховка от злоупотреби.
 
От: Не ми работи електронния подпис

Явно не може много да се разчита на тези ел. подписи. Вчера трябваше да направя едно плащане и пак не работеше по същия начин - нито в epay, нито в банкирането на ЦКБ. Звънях на Инфонотари и никой не ми вдигна, писах им и не ми отговориха. Вечерта като се прибрах видях, че работи. Това се случва за втори път този месец. Имат проблеми явно, но така този подпис се превръща в пречка.
 
От: Не ми работи електронния подпис

Ти все още не знаеш дали е от ел. подпис или от банкирането и epay. Ползваш ли подписа за НАП? Ако го ползваш за там можеш да се опиташ да се логнеш в НАП и ако си работи значи проблема не е в него. Имам подпис на Инфонотари и през последните 48 часа го ползвам нормлано и за НАП и за преводи в системата на ПИБ.
 
От: Не ми работи електронния подпис

И аз ползвам Инфонотъри последните 2 години. Продава ми ги ЦКБ и съм доволен. Не съм изпитвал никакви проблеми, освен с това, че през Дебан веднъж да тръгне, после забрави.:) Но Линукс си поддържа. Няма никакви проблеми. ;) Ползвам го само а ел. банкиране. Това с НАП, НОИ и други такива - не си правя труда. Но ще го пробвал някой път. Все пак влиза в предлаганите услуги.
 
От: Не ми работи електронния подпис

Ти все още не знаеш дали е от ел. подпис или от банкирането и epay. Ползваш ли подписа за НАП? Ако го ползваш за там можеш да се опиташ да се логнеш в НАП и ако си работи значи проблема не е в него. Имам подпис на Инфонотари и през последните 48 часа го ползвам нормлано и за НАП и за преводи в системата на ПИБ.

Миналият път те ми отговориха на другия ден, че проблема е решен. Сами си казаха, че е било при тях. Днес не знам какво е било, но приличаше на същия проблем. Тук става въпрос за друго, че е някак си несигурно. Какво щеше да стане, ако имах много спешно плащане и съм в чужбина например? Не си вдигат телефона и не ми отговарят на мейла. Ако бях без подписа, щях без проблем да вляза в epay, за това мисля да ги питам по какъв начин мога да го премахна от там. До сега и аз нямах проблеми, но сега два пъти за един месец се случи. Просто, вече ще го приемам като несигурно, не се знае дали ще работи като ми потрябва или не.
 
От: От: Не ми работи електронния подпис

Не знам как е станало това, на мен ми казаха, че без ел. подпис няма как да стане. А и дори да става само за гледане, аз има няколко сметки от които правя и плащания, така че няма как да мина без подписа.

И на нас така ни казаха първоначално. Нямам спомен как стана - скандал ли правихме, помолихме ли ги - но факт само със сертификат си работи - аз за справки, жената за пълно банкиране.
Ако си пазиш сертификата (ако си имал) що не пробваш да им се обадиш (най-добре на техн поддръжка на банкирането)
 

Горе