Някой има ли опит със PPC+aff links

yMladenov

Member
Става въпрос в PPC рекламката директно да се постави афилиейт линка.
Има ли печалба от този метод и каква?
Някъде четох, че е добре да се играе за продукти с payout от $50 или повече долара.

Прекалено удобен метод за да го подмина. :)
 
От: Някой има ли опит със PPC+aff links

Ами нали си наясно , че веднъж цъкне ли човек на ppc губиш потенциален клиент като го препращаш към друг който може да го спечели.
PPC+aff links въобще не се връзват едно с друго и никога няма да се вържат комбинацията им е губещ метод.
 
От: Някой има ли опит със PPC+aff links

мдам има смисъл ама по добре ползваи темплеит така ще имаш контрол върху лендинг пеиджа и ще можеш да си го оптимизираш за да ти струват по малко кликовете и за твоите пари да се ранкнеш по нагоре в адурдс :)

Ако става дума за ГБ да не ти пука че ги деиндексира темплеитите нали си за адурдс :) просто си избери с късо трърстъбъл име нафърфоиркаиго с неща повишаващи конверсията малко адурдс оптримизация и си готов да тесваш... гаранции няма аз и до ден днешенм се уча....
 
Sconfi, прочети още веднъж какво е написал yMladenov, че хич не си схванал идеята :)

По темата... нямам все още опит. Мислех да пробвам, но се оказа, че не е толкова просто, колкото изглежда. И поради липса на време, остава за реализиране в необозримо бъдеще. Това което научих, четейки из Интернет е, че landing page е по-доброто решение. Добър landing page увеличава конверсията и намалява PPC разноските (спрямо директно линкване).
 
От: Някой има ли опит със PPC+aff links

Метода се нарича директ линкинг.

Тоест искаш да пратиш посетителя директно към офертата.

Това в момента много трудно работи, да не кажа на гугъл хич не става. Можеш само на Йаху засега.

Идеята на директ линкинга не е много добра за повечето оферти. Ето защо:

- куалити скорето ти е много ниско и цените на клик ще са ти високи

- ако друг рекламира същия сайт и бидва повече, твойта реклама не излиза


Докато предимството на ландинг страница е че при правилно оптимизиране можеш значително да увеличиш конверсиите.

Успех
 
От: Някой има ли опит със PPC+aff links

Благодаря за отговорите. Ще си наглася 1-2 ЛП-а пък да видим какво ще се случи.

Ами един друг въпрос тогава - Оптимизация на лендинг пейдж, но не за PPC реклама, ами за търсачките?
 
От: Някой има ли опит със PPC+aff links

ами ГБ специално не е добра идея с това диендексиране иначе на лендинг пеиджа може да прекалиш със стъфинга на киурдите и оптимизацията и да няма пеналти докато при Г отнасяш филтър - 30 позиции - 50 в лош случи - 950 ако прекалиш
 
От: Някой има ли опит със PPC+aff links

Благодаря за отговорите. Ще си наглася 1-2 ЛП-а пък да видим какво ще се случи.

Ами един друг въпрос тогава - Оптимизация на лендинг пейдж, но не за PPC реклама, ами за търсачките?

Най-хубаво ще направиш ако съчетаеш нещата.

Ето как действам аз когато пускам нова оферта:

- купувам домейн в който се съдържа основната ключова дума на сферата (това помага за качеството)

- пускам Wordpress блог с 4-5 статии по темата, като една от страниците на блога оптимизирам специално за ландинг.

- пускам линкове от другите ми сайтове

- на блога aко имаш - About, Privacy Policy, Disclaimer, TOS помага много за качеството.

- Оптимизираш си и за СЕО заглавията, таговете, карта на сайта, хедъри и т.н.


И това е общо взето.
По този начин като се индексира блога ще имаш и органичен трафик. 2 в 1. :)
 
Последно редактирано:
От: От: Някой има ли опит със PPC+aff links

Метода се нарича директ линкинг.

Тоест искаш да пратиш посетителя директно към офертата.

Това в момента много трудно работи, да не кажа на гугъл хич не става. Можеш само на Йаху засега.
На адуърдс университета Гугълци казаха, че времето, което трябва на юзъра да прецени дали да посети други страници, е 8 секунди и че само 50% от юзърите го правят т.е. посещават и други страници освен лендинг пейджа. С други думи, ако рекламата ти ти не сочи към точно определен, продукт, например, трудно ще накараш юзъра сам да го "намери" и това ще е загубен клик. Дори куолити скора на лендинг пейджа да е по-нисък (което не е много ясно дали е така), по-високата цена ще е оправдана.

Докато предимството на ландинг страница е че при правилно оптимизиране можеш значително да увеличиш конверсиите.
Те за това става въпрос.
 

Горе