Няколко съвета за онлайн магазина ви

Ivajlo Angelov

New Member
Здравейте,

Едно от важните неща, които привличат клиенти като магнити е лъскателството.

1. Бъдете внимателни с лъскателството, защото ако им досаждате, те няма да купуват от вас
2. Пращайте поздрави за техните именни или рождени дни-това ги радва доста
3. Не използвайте никога, ама никога реплики като: "Само за Вас", "Само сега" и подобни, защото това е дразнещо
4. Не им пускайте писма по ел. поща повече от 1 път седмично-ще ви игнорират

Другото важно нещо е контактът

1. Говорете им задължително в официална реч и възможно най-малко префърцунено
2. Пишете им на кирилица и без правописни грешки
3. Работете с възможно най-малко шаблони-клиентите се радват, когато виждат, че съобщението е написано само за тях и създава повече усещане в тях, че обръщате голямо внимание на проблемите им.
4. Никога не спорете с клиент! Колкото и дразнещи да са някои от тях....

Трето важно нещо е ясният начин за доставка и сигурното плащане

1. Ако очаквате някой да ви плати 300 лв чрез PayPal, например и да не са сигерни, че ще получат това, което сте им поръчали-никой няма да купи от вас
2. За покупки под 100 лв, разрешете плащането с наложен платеж
3. Пращайте имейл на клиентите си винаги, когато напраят поръчка. Нека там се съдържа подробна информация за всичко, около доставката. Сложете си логото, името и лични данни на писмото, за да не изглеждате като измамници.
4. Направете си FAQ секция

Четвъртото важно нещо е планирането на промоциите

1. Планирайте няколко промоции с дължина не повече от 2 дни
2. НЕ досаждайте на клиентите с вашите промоции-пуснете до 1 бюлетин за промоция, а не 1 преди промоцията, 1 по време на промоцията и 3-ти след края на промоцията.


Пето: Дизайн на сайта

1. Изберете привлекателен и тематичен дизайн, защото иначе рискувате много малко хора да купят от вас
2. Внимателно подберете къде да сложите рекламите, защото ако те пречат на клиентите ви-то те ще отидат при конкуренцията.


Шесто: Реклами

Вниавайте на кои сайтове слагате реклами: Ако сте сайт за мебели и сложите реклама към сайт за килими, то клиента може да реши, че като сложи мек и удобен килим няма да има нужда от табуретка.


Седмо: Ваучери

Успешно се продават ваучерите-за тези, които още не се сещат:
Давам ви пари, вие ми давате ваучер, който подарявам на близък, за да го използва за протукти от сайта ви.
Успешна е и системата на ТопШоп-давам 50 лв и пазарувам с няколко процента отстъпка цяла година....напревет и това, може да потръгне

Разбира се това са универсални съвети, които ми се налага да давам най-често, винаги има и някъкав съвет, който е персонализиран и който действа само при определен тип сайтове, затова ми пишете ако искате по-достоверна информация.
 
Последно редактирано:
От: Няколко съвета за онлайн магазина ви

Има си нещо в бизнеса дето много хора са забравили - Клиента винаги е прав . Въпреки че в много случаи не е :) Отношението е това което ще накара един човек пак да пазарува при вас ;)
 
От: Няколко съвета за онлайн магазина ви

Да, така е.
Хората си мислят, че те правят услуга на клиента, но клиента прави услуга на тях.

Не е точно така. И двете страни си правят услуга. Единия купува нещо и трябва да остане доволен от покупката си , другия иска да продава за да изкара пари. Въпроса е че продавача може да мрази колкото си иска клиента и пак да му продава, обратния случай ако клиента е недоволен , че му тегли една и ще отиде в другия магазин ;)
 
От: Няколко съвета за онлайн магазина ви

4. Никога не спорете с клиент! Колкото и дразнещи да са някои от тях....

По добре да загубя един клиент от колкото да си загубя нервната система :)
 
От: Няколко съвета за онлайн магазина ви

4. Никога не спорете с клиент! Колкото и дразнещи да са някои от тях....

По добре да загубя един клиент от колкото да си загубя нервната система :)

Някои хора са на това мнение, но щом човек иска пари, търпи някои неща.
 
От: Няколко съвета за онлайн магазина ви

4. Никога не спорете с клиент! Колкото и дразнещи да са някои от тях....

По добре да загубя един клиент от колкото да си загубя нервната система :)

Когато един клиент е недоволен от даден търговец, той споделя с всичките си познати и приятели.
За никой търговец няма да е полезно да загуби клиент, защото след това за много кратко време ще научат много хора и това ще ти донесе негативи.
Затова е по-добре да си опънеш малко нервите, отколкото да се чудиш защо имаш негативни коментари в социалните мрежи :)
Поздрави!
 
От: Няколко съвета за онлайн магазина ви

Когато един клиент е недоволен от даден търговец, той споделя с всичките си познати и приятели.
За никой търговец няма да е полезно да загуби клиент, защото след това за много кратко време ще научат много хора и това ще ти донесе негативи.
Затова е по-добре да си опънеш малко нервите, отколкото да се чудиш защо имаш негативни коментари в социалните мрежи :)
Поздрави!

Да, така е.

А и той няма да загуби 1 клиент-много клиенти са такива и ще загубимного клиенти, ако не се държи добре с всички. А и не знаеш кой колко връзки има...
 

Горе