Цветеелинаа
New Member
Здравейте!
Аз съм младо момиче, което тепърва иска да инвестира в "света на модата" или по-точно казано - искам да продавам дрехи онлайн от мой собствен бутик и съответно искам да регистрирам фирма, за да може всяка една продажба да бъде легална.
Имам обаче доста въпроси, които не са ми ясни и тъй като виждам, че има доста полезни теми тук, мисля че някой би могъл да помогне и на мен.
Как стоят нещата със "законовото 14 дни право на връщане"?
Ако съм издала касова бележка при поръчката, но тя ми бъде върната, как да процедирам, сторнирам ли я? Казаха ми, че яко сключа договор с куриерска фирма, няма да ми е нужен касов апарат, а те могат директно да ми превеждат парите по сметката. Само че, аз все не знам дали ще ми потръгне бизнеса, за да сключвам веднага договор с куриерска фирма, затова този вариант не ме устройва.
Нужна ли ми е фактура при всяко зареждане на стоката. Казаха ми, че ми трябва, а доста от търговците на едро не издават такава и когато ги питам, просто ме режат. Даже една госпожа ми каза, че не ме познава, за да ми издава фактура, което на мен ми звучи нелепо, тъй като дори Кауфланд могат да ми издадат, ако поискам. Но все пак искам да чуя и вашето мнение, тъй като може аз да съм в грешка.
Свързах се със счетоводна кантора, за да ми помогнат с цялата бумащина по регистрацията на фирмата и подготовката на всички нужни документи, тъй като за тази част изобщо нямам знания. Отговориха ми на някои въпроси, но бих искала да чуя и вашето мнение, тъй като те главно искат да започнат да ми помагат с осчетоводяването на фирмата, а както споменах и по-рано - не знам дали изобщо ще ми потръгне, че да имам нуждата от личен счетоводител, занапред може би бих се замислила.
Благодаря за отделеното време!
Аз съм младо момиче, което тепърва иска да инвестира в "света на модата" или по-точно казано - искам да продавам дрехи онлайн от мой собствен бутик и съответно искам да регистрирам фирма, за да може всяка една продажба да бъде легална.
Имам обаче доста въпроси, които не са ми ясни и тъй като виждам, че има доста полезни теми тук, мисля че някой би могъл да помогне и на мен.
Как стоят нещата със "законовото 14 дни право на връщане"?
Ако съм издала касова бележка при поръчката, но тя ми бъде върната, как да процедирам, сторнирам ли я? Казаха ми, че яко сключа договор с куриерска фирма, няма да ми е нужен касов апарат, а те могат директно да ми превеждат парите по сметката. Само че, аз все не знам дали ще ми потръгне бизнеса, за да сключвам веднага договор с куриерска фирма, затова този вариант не ме устройва.
Нужна ли ми е фактура при всяко зареждане на стоката. Казаха ми, че ми трябва, а доста от търговците на едро не издават такава и когато ги питам, просто ме режат. Даже една госпожа ми каза, че не ме познава, за да ми издава фактура, което на мен ми звучи нелепо, тъй като дори Кауфланд могат да ми издадат, ако поискам. Но все пак искам да чуя и вашето мнение, тъй като може аз да съм в грешка.
Свързах се със счетоводна кантора, за да ми помогнат с цялата бумащина по регистрацията на фирмата и подготовката на всички нужни документи, тъй като за тази част изобщо нямам знания. Отговориха ми на някои въпроси, но бих искала да чуя и вашето мнение, тъй като те главно искат да започнат да ми помагат с осчетоводяването на фирмата, а както споменах и по-рано - не знам дали изобщо ще ми потръгне, че да имам нуждата от личен счетоводител, занапред може би бих се замислила.
Благодаря за отделеното време!