Описания - Онлайн Магазин

TheEntrepreneur

Active Member
Здравейте,

Езиците винаги са се намирали в друго измерение за мен.

В момента пиша описания за артикулите на онлайн магазина ми и се чудя как да се обръщаме към клиентите си в описанията.

> без обръщение - много хора носят бижу X защото...; това бижу дава чувството, че...;
> лично обръщение - ако желаеш да се почувстваш по-добре, бижу X ти позволява да...;
> общо обръщение - бижу X ни кара да се чувстваме...

Объркан съм. Кое от трите конвертира най-добре?

Възнамерявам да се образовам по въпроса с материали, но смятам, понеже са на EN, няма да мога да си отговоря на въпроса за това как да се обръщам към клиентите на български.

Моля споделете опит.
 
Определено първия вариант няма да подразни никой. Лично аз ако видя вариант 2 и 3, ще изляза от магазина.
Ако трябва и да задълбаем...Не знам дали е конкретен примера, но "много хора носят това бижу" не би го продал. Никой не иска да е един от многото, особено с бижутата :D
 
Определено първия вариант няма да подразни никой. Лично аз ако видя вариант 2 и 3, ще изляза от магазина.
Ако трябва и да задълбаем...Не знам дали е конкретен примера, но "много хора носят това бижу" не би го продал. Никой не иска да е един от многото, особено с бижутата :D

Мерси за отговора. През последните няколко дни достигнах до комбинация от 1 и 3 и по-малко 2 :D

Такъв пример наистина не би продал. 99% ще се отвратят :D
 
Без да съм специалист - мисля, че отговорът на въпроса ти зависи от таргет аудиторията. Мен лично (като една солидна вече госпожа - хаха) говореното на "ти" в разни рекламни съобщения ме дразни, но за младежка аудитория например е по-подходящо. А и зависи също от цялостната ти маркетингова стратегия. Ще пращаш ли нюзлетъри, ще изграждаш ли по-лична връзка с клиентите си или ще заложиш на по-сдържана комуникация и др.
Аз също се чудих като правих описанията на моя магазин дали да пиша: С ТАЗИ РОКЛЯ ЩЕ ИЗГЛЕЖДАТЕ СЕКСИ И СТИЛНА ЕДНОВРЕМЕННО или С ТАЗИ РОКЛЯ ЩЕ СИ СЕКСИ И Т.Н. В крайна сметка се спрях на първия вариант, защото повече подхождаше на цялостното ми отношение към клиента и към бизнеса икъм последвалите ми маркетингови кампании.
Успех!
 

Горе