Петък вечер, Защо българският уеб-мастър НЕ печели от реклами, Четете тук!

madgooglebot

Well-Known Member
Стандартна средностатистическа петъчна вечер. Нормално късен час.
Едни сега си лягат, други сега стават - всички са еднакво прецакани..
Тези, които не искат да си лягат, но все още не са станали, както и тези, които вече са станали, но искат вече да си лягат - всички искат да знаят ЗАЩО?!!

Който му се дерзае и има някакви предположения, ще бъде радост за окото да сподели.

Предполагам да се включа и аз по някое време, да не съм капо :)
 
Щях да отговоря но нямам желание. Нещо свързано с матеряла и обема е.
 
Здравей, имам отговор на твоят въпрос, твърде малко население и повечето ползват основни социални медии като Facebook, Instagram.... Има още доста фактори, но определено главният е населението което е доста малко, ако залагаш на България определено ще загубиш.

Поздрави,
Станимир И
 
Малкото население не е оправдание, защото и предлагането е пропорционално! Т. е. 1000 пъти по-малко предлагане от световното, но и 1000 пъти по-малка конкуренция от световната. Вярно е, че го има и момента на ограниченото само-разрастване на начинанието, но то ако все пак се случи, то вече не можем да говорим за липса на достатъчно клиенти и провал (например mail.bg добре си заработват).

Причината да не се печели е разминаване на този бизнес модел (на рекламите) с възприятието на хората. Може би много равномерното разслояване на населението по ниво на интелигентност прави така, че твърде простите са не достатъчен брой, а именно те се подчиняват по-добре на стадния принцип и кълват на "модните" тенденции. Да имаме цигани, но те пък не са клиенти, защото живеят "в друг свят".

Най-богато общество е това в което простите са огромно количество и така интелигентните имат възможност да се изявяват и да могат да си правят всичко. А повече свобода на действие винаги води до по-добри резултати. Именно заради това предния строй се провали - защото сляпо и сакато завършваше висше, че не остана кой да бъде експлоатиран и да е послушен и да кълве яко на реклами.
 
Съгласен, това е една от причините, определено. Но би трябвало да има и друго. Според мен има дерзания за реклама, не са чак коне с капаци. Мен са ме питали "Добре, къде д..а да рекламирам, как да рекламирам" хора, които не са в час с рекламата, но са в час с услугите/търговията.
 

Горе