1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.

Питане за тикет система?

Дискусията в 'Инструменти за Уебмастъри - Webmaster Tools' стартирана от Tedi_84, Окт 5, 2017.

  1. Tedi_84

    Tedi_84 Member

    Рег.:
    Ян 12, 2011
    Съобщения:
    307
    Харесвания:
    11
    Точки:
    18
    Колеги, сещате ли се за някоя тикет система подобна на тази на Суперхостинг, когато Х изпрати имейл да се отваря тикет и ... сещате се.

    Има ли нещо готово и подобно на суперите?
     
  2. ReminD

    ReminD Well-Known Member

    Рег.:
    Ян 22, 2008
    Съобщения:
    5,893
    Харесвания:
    941
    Точки:
    113
    Не се сещам за такава тикет система, която не го потдържа това :)
     
  3. Tedi_84

    Tedi_84 Member

    Рег.:
    Ян 12, 2011
    Съобщения:
    307
    Харесвания:
    11
    Точки:
    18
    Е ок де сподели да видим :)
     
  4. s1yf0x

    s1yf0x Well-Known Member

    Рег.:
    Юни 12, 2012
    Съобщения:
    2,101
    Харесвания:
    539
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    System administration
    Място:
    Sliven/Sofia
    Whmcs
     
    Blinky харесва това.
  5. scorebg

    scorebg Active Member

    Рег.:
    Септ 15, 2011
    Съобщения:
    616
    Харесвания:
    59
    Точки:
    28
    Аз един проект ползвах това
    Не е безплатно, но върши добра работа.
     
  6. ETNHost

    ETNHost New Member

    Рег.:
    Ноем 3, 2016
    Съобщения:
    19
    Харесвания:
    6
    Точки:
    3
  7. jkminkov

    jkminkov Active Member

    Рег.:
    Март 10, 2010
    Съобщения:
    653
    Харесвания:
    32
    Точки:
    28
    Място:
    Haskovo
  8. agatha65

    agatha65 Active Member

    Рег.:
    Окт 17, 2013
    Съобщения:
    356
    Харесвания:
    89
    Точки:
    28
    Професия:
    web developer
    Място:
    Montreal, Canada
    +1 за osticket
    Само си пиша с един съпорт дето го ползва и като потребител много ме кефи.
     
  9. Tedi_84

    Tedi_84 Member

    Рег.:
    Ян 12, 2011
    Съобщения:
    307
    Харесвания:
    11
    Точки:
    18
    Да и аз се спрях на osticket, ама немога да я кофигурирам някой като прати мейл примерно на suport@saita.com да го записва директно като тикет.... 3 деня я

    ровичка, и неще и неще.... Има имейл който е по подразбиране за системата, този мейл е вързан с абв. (услугата им абв на твой домейн) мейла си получава писма няма грешка, при въвеждане на POP/SMTP на абв ostiket несе връзва, при въвеждане на POP/SMTp диектно от хоста се връзка ама нищо... не се случва в смисъл писмата не идват като нови тикети.... Направих крон задача.. пак нищо ебаси!

    Има ли някой който може да удари едно рамо как става тази магия цялата. Щото доколкото ми разбира главата osticket не е мейл клиент а извлича от такъв. В случая абв или там нещо друго което се ползва..... офффф Четох правих струвах и НИЩО!!!!!
     
  10. vassy

    vassy Active Member

    Рег.:
    Септ 3, 2010
    Съобщения:
    348
    Харесвания:
    35
    Точки:
    28
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    системен интегратор
    Място:
    Пловдив
  11. Sky

    Sky Well-Known Member

    Рег.:
    Юли 29, 2012
    Съобщения:
    8,359
    Харесвания:
    526
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Място:
    Казанлък
    Супер бъгаво това чудо, във форума цъкам на бутона за регистрация - отваря логин форма.
    От там след регистрация ме праща към страница до която нямам достъп - Odoo Server Error - Access Error
    Дейба, как да тествам форума като ме връща се към страницата с ерора?
     
  12. vassy

    vassy Active Member

    Рег.:
    Септ 3, 2010
    Съобщения:
    348
    Харесвания:
    35
    Точки:
    28
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    системен интегратор
    Място:
    Пловдив
    @Skay, в какъв форум влизаш. Линковте са към статия за хелпдеск, а другите към модули за сваляне. Ако след регистрация на https://accounts.odoo.com/web/signup си видял това

    Odoo Server Error - Access Error
    Sorry, you are not allowed to access this document. Only users with the following access level are currently allowed to do that:
    - LATAM CRM Custom
    - Administration/Settings
    - Employees/Employee

    (Document model: ir.ui.menu)

    просто се логни от https://accounts.odoo.com/web/login. Преди малко влязох със стара регистрация и всичко е наред. Направих нова и с нея влязох.
     

Сподели страницата