Позиция в Adwords и CTR

Wizard

New Member
Възможно ли е да се направи някаква груба сметка, затова колко би трябвало да едно добро CTR при определена позиция на рекламата в google Adwords (като се има предвид че keyword-ите са таргетирани и съответстват на рекламата)? Сигурно е че за всеки пазар и ниша е различно, но все пак би трябвало да има някаква обща представа към какво CTR да се стремиш в зависимост от позицията на рекламата.

Примерно ако рекламите са ми на 7 или 8-ма позиция какво Click-Through-Ratio трябва да се стремя да постигна? То е ясно, че колкото по-голямо, толкова по добре, но от опит какво CTR бихте посочили като добро при 7-8ма позиция?
 
бате по принцип над едно и нещо съм доволен иначе съм имал качвания до 4 процента с силно таргетране ама е много относително. Минимална промяна по текста на рекламата може да качи кликаемоста над три пъти

Моя съвет е тестваи направи си втори ад с малко променен текст задаи му от настроиките на кмапнията да ги показва по равно (а не да показва този с повисоко ЦТР по често (защото първия има предимтво) и кото стане гледаи кои ще се клика по добре няколко дни и махни другия и отнво тестваи ....
 
Почти 1% ми е CTR-а, махнах някои слаби ключови думи и мисля че ще се стабилизира към 1%+

За тестване съм сложил между 3 и 5 реклами за всяка група, незнам дали е правилно и дали да не сложа само две реклами, но за тези keyword-и които съм добавил нямам представа какъв текст ще конвертира, така че съм сложил повече вариянти за да се ориентирам какъв текст ще върви.

Или да оставя само две реклами на ад група а - и да правя split тестване?

Лошото е че няма много трафик, така че ще мине време докато мога да преценя кое върви и кое не.
 
нали си им задал да с епоказват поравно? и с повече може но аз от краи време си цикля с две.... понякога като го наглася да съм доволен непипам докато съм доволен
 
Най-добрия начин за увеличаване на CTR са:

- използване на Dynamic Keywords в заглавието на рекламата примерно
{KeyWord:Alternativen Title} (виж хелп-а за повече инфо)
така заглавието на рекламата става точната фраза, която посетителя търси

- другото важно е да съдържаш основната ключова дума(думи) на всеки ред

По този начин рекламата ти става Болд шрифт и се набива на очи.

Много хора предпочитат да разделят ключовите думи в много Адгрупи с различни варианти на рекламата за всяка група.

Това помага много!

Успех
 

Горе