Помощ за начало в интернет бизнеса

XmoD

New Member
Здравейте. Аз съм студент за първа година в Икономическия в София. Чета този форум от близо 3 години, но не особено сериозно, както показва и факта, че чак сега се регистрирам. Въпреки това съм изчел всички важни теми и много други. От училище съм запознат с програмирането и така успях да си направя 2 PHP хербалки макар и домейните да нямат ключови думи. Въпреки това съм се постарал да докарам дизайна добре, текстовете уникални и т.н. Обаче да ги оптимизирам не е лесна работа. Затова сега си събират прах в ъглите на Гугъл.


Оптимизацията ми се вижда доста сложна. Най-вече защото няма точна рецепта като програмирането - пишеш това и ще стане това, пишеш онова и ще стане онова. Но съм решил да направя нещо по-сериозно. Примерно да прочета някоя дебела книга, за да си изградя една стабилна SEO основа, която вече бих могъл да надграждам с техники от форума. Другият начин е да изскоча в някоя фирма и да им кажа: "ще ви бачкам без пари 3 месеца, ама за да ви бачкам максимално много, трябва да ме научите да оптимизирам", който май е по-добър, защото ще гледам на практика как стават нещата. Макар че силно се съмнявам да намеря такава фирма... В университета учим Маркетинг този семестър, ама не знам доколко ще ми помогне. Бих казал, че за SEO няма да е много полезен, но пък в бъдеще, когато и ако задълбая в интернет бизнеса, може да имам ползи от него.


Тъй като лятото ще работя за 500 лева, целта ми е дотогава (над 4 месеца остават) хербалките ми да вадят тези пари бруто. Ако това стане, ще прекарам времето, което бих бил на работа (60 часа седмично) в още учене и оптимизиране. Според вас целта ми с умерена трудност ли е и реално постижима ли е от начинаещ?