Посещения vs продажби през първото тримесечие

u`F`o

New Member
Привет, колеги,

Във връзка с нов онлайн бизнес, който стартираме, имаме нужда от малко помощ. Искаме да си поставим обективни очаквания и представи за посещенията и продажбите през първите три месеца от стартирането. В този ред на мисли, ще бъда много благодарен, ако собствениците на онлайн магазини, които продават стоки до 300лв споделят впечатленията си от първите си месеци след старта. Колко посещения са имали, колко продажби и друга релевантна информация.

Поздрави,
Николай
 
От: Посещения vs продажби през първото тримесечие

То много зависи каква ти е стратегията. Ако разчиташ на натурален трафик, развитие на бранд, продукт и тн. първото тримесичие го отпиши, даже първото деветмесечие, че и повече. Ако си развил друга стратегия и разполагаш с достатъчен рекламен бюджет и ресурси, може и от първия ден да литнеш. Това обаче е много трудно! Малцина са тези дето успяват да излязат на + първите три месеца. Повечето наливат докато им стигнат силите и се отказват. Номера е така да си направиш нещата, че да успяваш да се избиваш с малка печалба и постепенно да наложиш бранд, марка, продукт, услуга, каквото там продаваш.... После нещата стават по лесни, защото имаш вече някаква база от клиенти, които се завърщат и водят други. Това обаче е само ако предлагаш качествен продукт, поднесен по качествен начин. Ако продаваш лайна, предложени по лайнян начин, постепенно ще ти се наложи да увеличаваш рекламния бюджет докато минеш на минус и накрая пак ще свършиш зле. Всъщност можеш да продаваш лайна, които са поднесени увити в целофан и усмивки, но това вече изисква голямо майсторство, което ти едва ли притежаваш, при положение, че сега почваш:)
 
От: Посещения vs продажби през първото тримесечие

Long-term стратегията винаги е по-доброто решение, разбира се. На мен ми е по-скоро любопитно как търговците в сектора с онлайн продажби решават, че си струва инвестицията и времето, тъй като както ти каза - говорим за огромен период от време, в който набиваш усилия в натурален трафик, развитие на бранда и т.н.

В софтуерната индустрия лесно може да се провери дали една услуга има търсене като предложиш прототип и направиш pre-sales. Как мога да разбера, че си струва да набивам време и усилия в даден продукт/ниша, когато говорим за онлайн магазини, за да избегнем "Повечето наливат докато им стигнат силите и се отказват." :) Все пак времето е най-ценният ни ресурс.
 
От: От: Посещения vs продажби през първото тримесечие

Е, то това е патент по-скоро на "новобранците". Голяма чат от тях безрезервно вярват в безпогрешността на стратегията си и не слушат никой, каквото и да им се говори. Виждал съм поне 5-6 случая на хора, които теглят огромни заеми и почват безумни неща, без да имат нито подготовката за тях, нито опита. Даже тук във форума имаме няколко луди, които всички в купом не можем да ги убедим, че са на грешен път. Ето тук можеш да видиш ярък пример за такъв. Не е точно онлайн търговия, но можеш да придобиеш представа....

Може да се разбере дали си струва, като се почне от малкото към голямо, не директно към мега_якия_онлайн_магазин. Примерно малко сайтче за няколко нишови продукта Нито големи ресурси иска, нито огромни бюджети. Ако не продадеш нищо за няколко дена, зарязваш всичко и почваш друго. И така докато налучкаш...


Добре дошъл при нас всъщност! :)




Long-term стратегията винаги е по-доброто решение, разбира се. На мен ми е по-скоро любопитно как търговците в сектора с онлайн продажби решават, че си струва инвестицията и времето, тъй като както ти каза - говорим за огромен период от време, в който набиваш усилия в натурален трафик, развитие на бранда и т.н.

В софтуерната индустрия лесно може да се провери дали една услуга има търсене като предложиш прототип и направиш pre-sales. Как мога да разбера, че си струва да набивам време и усилия в даден продукт/ниша, когато говорим за онлайн магазини, за да избегнем "Повечето наливат докато им стигнат силите и се отказват." :) Все пак времето е най-ценният ни ресурс.
 
От: Посещения vs продажби през първото тримесечие

Добре заварили :)

Самоделката е легендарен играч, за който се носят слухове и приказки отвъд ширините на този форум. Коментирали сме го... "One CMS to rule them all. One CMS to find them all and in the darkness bind them. САМОДЕЛКА!"

Благодаря за съвета иначе, съгласен съм.
 
От: Посещения vs продажби през първото тримесечие

А ха-ха-ха :lol: The Lord of the CMS :) Не допусках, че се е прочул и навън.... нормално, то луд умора няма!



Добре заварили :)

Самоделката е легендарен играч, за който се носят слухове и приказки отвъд ширините на този форум. Коментирали сме го... "One CMS to rule them all. One CMS to find them all and in the darkness bind them. САМОДЕЛКА!"

Благодаря за съвета иначе, съгласен съм.
 
Re: От: Посещения vs продажби през първото тримесечие

Добре заварили :)

Самоделката е легендарен играч, за който се носят слухове и приказки отвъд ширините на този форум. Коментирали сме го... "One CMS to rule them all. One CMS to find them all and in the darkness bind them. САМОДЕЛКА!"

Благодаря за съвета иначе, съгласен съм.

Добре дошъл и от мен. :)
 

Горе