Потребителите вече ще избират ремонт или замяна на дефектната стока

Дискусията в 'Онлайн Магазини' стартирана от kokovi4, Февру 6, 2019.

  1. kokovi4

    kokovi4 Active Member

    Рег.:
    Март 7, 2013
    Съобщения:
    190
    Харесвания:
    38
    Точки:
    28
  2. Svetliooo

    Svetliooo Active Member

    Рег.:
    Окт 30, 2017
    Съобщения:
    259
    Харесвания:
    159
    Точки:
    43
    Пол:
    Мъж
    Аз като човек, от другата страна ( тази на клиента ) да попитам - какво е значение за търговеца, след като производителя се оправя с гаранцията ?
     
  3. kokovi4

    kokovi4 Active Member

    Рег.:
    Март 7, 2013
    Съобщения:
    190
    Харесвания:
    38
    Точки:
    28
    В повечето случаи рекламацията е към търговеца. Производителя/сервиза ремонтира, търговеца заменя. Според мен всичко ще рефлектира върху цените нагоре.
     
  4. tipin

    tipin Active Member

    Рег.:
    Ян 26, 2011
    Съобщения:
    137
    Харесвания:
    31
    Точки:
    28
    Освен некоректни потребители, има и некоректни търговци.
    Поръчах преди дни козметичен продукт за 35 лв. Пратиха ми съвсем друг продукт - разопакован и ползван.
     

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice