Здравейте,
Въпросите ми може би са дискутирани вече тук, но реших все пак да задам моите въпроси. Предстои ни да започнем да работим само с пощенски парични преводи за онлайн магазините ни, въпроса е, нужно ли е да се издава фактура на физически лица? При фирмите, ще издаваме фактура с платежно нареждане и ППП ще играе ролята на касов бон, но как се процедира при физическите лица? Съответно, не сме питали все още куриерските фирми, но ако изпращаме стока за Румъния и Гърция например, чрез Еконт и Спиди, когато имаме сключен договор за изплащане на сумите ни чрез ППП, сумите които се събират от тези две държави, също ли ще ни ги изплащат като ППП или когато е за друга държава, нещата са различни?
Благодаря предварително за отговорите, надявам се да започнем една тема, която ще е полезна за всички!
Въпросите ми може би са дискутирани вече тук, но реших все пак да задам моите въпроси. Предстои ни да започнем да работим само с пощенски парични преводи за онлайн магазините ни, въпроса е, нужно ли е да се издава фактура на физически лица? При фирмите, ще издаваме фактура с платежно нареждане и ППП ще играе ролята на касов бон, но как се процедира при физическите лица? Съответно, не сме питали все още куриерските фирми, но ако изпращаме стока за Румъния и Гърция например, чрез Еконт и Спиди, когато имаме сключен договор за изплащане на сумите ни чрез ППП, сумите които се събират от тези две държави, също ли ще ни ги изплащат като ППП или когато е за друга държава, нещата са различни?
Благодаря предварително за отговорите, надявам се да започнем една тема, която ще е полезна за всички!