По-добре ПЪРВИ в селото от колкото ПОСЛЕДЕН в града

Код:
Не малко е изписано за това как да подберем най-добрите ключови
 думи за уебсайта си. Независимо от това продължаваме да наблюдаваме
 едни и същи грешки отново и отново. Информативни уебсайтове залагат
 на комерсиални ключови думи и обратно, уебсайтове с почти нулево
 съдържание се целят в думи, за които се състезават 150,000,000
 конкурента и т.н. и т.н.

и при Лили "малко" по темата дамите са по старателни батета :)


http://www.allviaweb.com/Съдържание-Ключови-думи-Фазите-на-доб/
 
това което написа ебизнес е доста съдържателно и аз лично неговото мнение го ценя адски много по простата причина че преди няколко месеца ми отдели
няколко часа да ми обясни изчерпателно дропшипинг бизнеса . тогава разбрах че си го може и то много го може та да си дойда на думата : наистина едно от може би най-ключовите неща при подготовката за популяризация на сайт е правилния избор на ключови думи. Тези съотношения които давахте в предишните постове са лишени от един фактор и той е психологическата нагласа , а именно дали тази ключова дума се пише от човек който иска да купува или от човек който иска да провери нещо. давам елементарен пример : cheapest cars - проверява / cheap cars - купува
 
Интересна информация сте драснали тук.
Прочетох всичките постове и във всички има нещо вярно.

Мисля, че е добре да се спазва "златната среда", нито е добре да се платят половин милион за реклама, а после да се спечели по-малко, нито е добре да се пести от реклама и да не се изкарва нито лев.
Нали все пак всичко е икономика, а тя се уравновесява... изглежда просто :)

Всеки трябва да си прецени в коя част между тези двете да се намира.
Аз съм убеден, че няма печеливш и непечеливш бизнес, а е както си го направиш.

Поздрави, Александър
 
Последно редактирано:

Горе