Проблем с Мтел

Някой да има днес проблем с Мтел?
Цял ден, като звъня, или ме търсят, дава съобщение "Не може да бъдете обслужен".
Два пъти по 15 минути очаквах да се обади оператор. Само служебния глас, дето благодари за търпението! :twisted:
 
От: Проблем с Мтел

Аз пък днес получих служебно съобщение от ВИВАКОМ, че съм си превишила кредитният лимит и незабавно трябва да платя или да сменя тарифният си план! При карта на най-тънката тарифа и с целият арсенал безплатни минути в наличност, които не бях използвала, защото си сложих Viber!?!? Оказа се, че заради новият ми смартфон картата става сама по себе си автоматично по-модерна без да съм уведомена за това, нищо че тя е от 2009г. Само като я сложа в телефона и я активирам и само докато си го нося в джоба тя си навърта трафик, който се таксува по 1,30 мисля казаха на килобайт или нещо подобно, така и не ги доизслушах бях бясна, поне да ги бях изговорила тези 80 лв. навъртени от нищото :( Та и едните и другите все са "маскари" още Алеко Константинов го е казал, нали знаеш и да питаш пак ще си правят каквото искат, ако не ги отрежеш и не заложиш на пощенските гълъби или нещо друго за което се сетиш дори да е и още по-иронично, ама по-евтино и сигурно.
 
От: Проблем с Мтел

@МАРГАРИТА ВАСИЛЕВА
А дали операторите са маскари или ти си си инсталирала някое много "яко и абсолютно необходимо" приложение, на което не си прочела правата за достъп, които иска?

Сози за офф-а Вискяр
 
От: Проблем с Мтел

МАРГАРИТА ВАСИЛЕВА
Защо не си активираш пакет за данни?
За 2, 3 лева на месец ще имаш неограничен нет (поне така е на Глобул), а и самия телефон има опция за изключване на данните.
 
Последно редактирано:
От: Проблем с Мтел

@МАРГАРИТА ВАСИЛЕВА
А дали операторите са маскари или ти си си инсталирала някое много "яко и абсолютно необходимо" приложение, на което не си прочела правата за достъп, които иска?

Сози за офф-а Вискяр

Освен споменатото не съм си инсталирала нищо друго и друг не ми е пипал телефона. Разговаряхме съвсем любезно с човекът от отдел услуги, нищо че аз кипях вътрешно от яд, съвсем изчерпателно си изброих какви ги имам на телефона си и даже, че съм погледнала какъв трафик от данни е регистрирал и човекът ми обясни, че това си е автоматична услуга на оператора и да трафикът е толкова колкото е отчел телефона, а тази услуга е трябвало да изключа с предварителна заявка при тях и след като направя заявката тази услуга ще се премахне след два часа. След двата часа наистина спря да се трупа сметка. Каквито и приложения да имам дори и фабрично да са зададени да ми правят трафик факт е, че вече не е така, а все още си ловя рутера у дома или някъде из града фрии нет без проблем и без да съм пипала нищо за да мога да продължавам да го правя, нямам нищо друго инсталирано или качено от мрежата като игра или нещо такова. Споменах моят случай, защото има много хора, които първо ще се зарадват много на новият си телефон и после ще се опарят със сметка, която не са желали или пък са забравили, че операторът им включва тази услуга за работа с данни и си мислят, че са фрии като мен, пък кой както иска да ме разбира аз не съм капацитет в областта, но пак подчертавам, какво точно ми бе отговорено - автоматична услуга, която можеш да деактивираш с предварителна заявка! Само дето на абоната от 2009г., който не си е платил за тарифен план с пет лева на месец още отгоре за да има неограничен трафик и да не плаща като моите 80 никой не му е съобщил, че работите стават автоматично и го чакат да си стигне кредитният лимит и да му пратят едно стряскащо смс-че :)
 
От: Проблем с Мтел

Някой да има днес проблем с Мтел?
Цял ден, като звъня, или ме търсят, дава съобщение "Не може да бъдете обслужен".
Два пъти по 15 минути очаквах да се обади оператор. Само служебния глас, дето благодари за търпението! :twisted:

Не, всичко беше наред при мен днес с оператора. И разговорите, и нета. Входящи, изходящи, всичко.

Може би твоя номер или клетка, ако си бил цял ден на едно място.
 
От: Проблем с Мтел

Ами да, телефона почва да се свързва автоматично, за да инсталира или ъпдейтне приложения, които са сложени от производителя. Мисля, че при самото поставяне на сим картата, те е питал телефона, за сваляне на wap и web настройки, чрез sms. За това се води "умен" телефон, за да работи самостоятелно и да те информира. Проблема е че не си знаела, че смартфона, започва да точи през интернет постоянно. :) Ако имаш проблеми винаги чети първо.
 
От: Проблем с Мтел

Вижте, нова съм още във форума и не искам да се окаже, че спамя темата или нещо такова. Споделих го в полза на други такива като мен, а те такива ще се намерят навсякъде дори и четейки инкогнито тук или на друго място в нета. Разковничето се крие точно в думата "постоянно" и да в моето незнание колко умен е телефона ми. Разбира се получих такъв sms за wap и web настройки, които мислех наивно, че ще ползвам само, ако сама реша :) Като собственик на умен телефон се води, че сама съм решила и затова ще си платя. Когато ми трябват ъпдейти ще си стоя близо до рутера, нека съм за пример на останалите. Много компетентно сте го обяснили и все пак на майка ми например и да й го обясните, тя няма да ви разбере и ще си мисли, че не е честно :) И за да е честно, който чете и да пита после за всеки случай:)
 
От: Проблем с Мтел

Дано Вискяр не възрази.

Съвета ми е да вземете бланката за жалби от техен магазин и да я попълните в къщи. В нея опишете, какво се е случило и не сте наясно, за това как е тръгнал целият трафик. Настроението, което трябва да използваш, да бъде положително и поощряващо за теб, така и за компанията. Напишете, че трафикът ви е дошъл неочаквано и sms са не сте разбрали, за какво е. Повече от 4-5 реда в няколко изречения, ще са достатъчни, за да се реши проблема. Остави начин за обратна връзка, мобилен номер, за да ти се обадят и кажат, приемат ли възражението или го отхвърлят. Има голяма вероятност, то да бъде одобрено до някакъв %. Напишеш ли 60 реда или да ги плашиш, ще мине случая към стандартната процедура. С писмо и ти желаят успех и да гледаш новите им промоции.
 
От: Проблем с Мтел

Дано Вискяр не възрази.

Съвета ми е да вземете бланката за жалби от техен магазин и да я попълните в къщи. В нея опишете, какво се е случило и не сте наясно, за това как е тръгнал целият трафик. Настроението, което трябва да използваш, да бъде положително и поощряващо за теб, така и за компанията. Напишете, че трафикът ви е дошъл неочаквано и sms са не сте разбрали, за какво е. Повече от 4-5 реда в няколко изречения, ще са достатъчни, за да се реши проблема. Остави начин за обратна връзка, мобилен номер, за да ти се обадят и кажат, приемат ли възражението или го отхвърлят. Има голяма вероятност, то да бъде одобрено до някакъв %. Напишеш ли 60 реда или да ги плашиш, ще мине случая към стандартната процедура. С писмо и ти желаят успех и да гледаш новите им промоции.
ахахАхахах Това пък беше най-голямата тъпотия... Защо я навиваш въобще жената да си губи времето, за това време да хване да свърши нещо ще си изкара 10 лева от тея пари.

Какво, ще "помолиш" оператора да ти опрости, защото ти не си знаел, че това точи трафик? Хайде бе!

Те на Нокия 1100 с надписан трафик от интернет си искат парите, за реално ползван такъв няма да ги искат... "ще и ги опростят, ама друг път..."
 
От: Проблем с Мтел

Дано Вискяр не възрази.

Съвета ми е да вземете бланката за жалби от техен магазин и да я попълните в къщи. В нея опишете, какво се е случило и не сте наясно, за това как е тръгнал целият трафик. Настроението, което трябва да използваш, да бъде положително и поощряващо за теб, така и за компанията. Напишете, че трафикът ви е дошъл неочаквано и sms са не сте разбрали, за какво е. Повече от 4-5 реда в няколко изречения, ще са достатъчни, за да се реши проблема. Остави начин за обратна връзка, мобилен номер, за да ти се обадят и кажат, приемат ли възражението или го отхвърлят. Има голяма вероятност, то да бъде одобрено до някакъв %. Напишеш ли 60 реда или да ги плашиш, ще мине случая към стандартната процедура. С писмо и ти желаят успех и да гледаш новите им промоции.


Ти в кой свят живееш?
Това, което си писал е безумно, даже ми се иска да те питам дали си нормален ...
Без лоши чувства :beer:
 
От: Проблем с Мтел

Някой да има днес проблем с Мтел?
Цял ден, като звъня, или ме търсят, дава съобщение "Не може да бъдете обслужен".
Два пъти по 15 минути очаквах да се обади оператор. Само служебния глас, дето благодари за търпението! :twisted:

От СРС-тата е споко.
 
От: Проблем с Мтел

Ти в кой свят живееш?
Това, което си писал е безумно, даже ми се иска да те питам дали си нормален ...
Без лоши чувства :beer:

Никой не гарантира, че с едно писмо, ще опростят 80 лв. или колкото са. Ако на теб ти излезе ток 850 лв. ще ги платиш ли веднага или ще търсиш начин, да се намалят?
 

Горе