Проблем с глобул. Питане за съвет!

Maverick

Well-Known Member
След като изтече 2 годишния договор към глобул за 2 номера и 1 интернет, реших да си запазя номерата, но да преминат на ваучери. Отидох в офис на глобул и всичко както си му е реда. Подадох си заявление за преминаване от сметка към предплатена услуга. Дадоха ми нови 2 сим карти, който трябваше да са активни до 2 дни. След 4 дена новите карти още на бяха активни и се обадих на оператор. Казаха ми, че документите не били обработени. Оператора се е обадил в офиса в който съм подал заявлението и ме увери, че до 2 дни всичко ще е ОК. Нямаше ме известно време, бях извън страната. Връщам се гледам нова сметка към глобул. 2те карти още не са прехвърлени. Звъня пак на оператор: "документите още на са ви обработени, ще трябва да си платите таксата". Викам как така, защо да е за моя сметка грешката на някой ваш служител. И оператора зацепи. След няколко секунди мислене какво да ми отговори ми каза да отида пак до същия офис и да се разбера с колегите. Отивам аз днес във въпросния офис и служителката (същата която ми издаде и подписа заявлението) ми вика документите още не са обработени.
- Добре кога ще ги обработят.
- Ами не знам то си има хора който си ги обработват.
- :shock: А какво правим с новата сметка?
- Ще трябва да си я платите.
- :shock: :?: :shock:

За да не се ядосвам отново, ще си спестя останалите наглости на въпросната служителка Елена от офиса в гр. Пловдив, Кършака, бул. България 63, за това как аз съм длъжен да си платя за това, че някой не си е свършил работата, а по мое мнение това е точно ЕЛЕНА!

Към момента нямам намерение да плащам сметката. Единствения документ който имам е заявлението, че искам да прехвърля двата номера от сметка на ваучери, в който пише, че нямам стари задължения. Но документа има само подпис на въпросната Елена. Като поисках печат ми отказаха такъв. Това което ме притеснява е дали този документ е валиден при тази ситуация. И какво правим като 3та карта (за интернета) все още не е отказана. За прехвърлянето на картите съм дал 10 лв. за 2 ваучера, но предполагам, че ще си ги дръпнат парите за неплатената сметка. Но от тук нататък няма как да си платя и интернета, защото едва ли ще мога да платя част от таксата.

Целта на темата е да разбера:
- Могат ли да ме съдят за тези средства?
- Ще има ли лихви като не се платят тези средства?
- Валиден ли ми е документа, след като няма печат?
- Ще мога ли да си ползвам интернета? (това можеше и Елена да питам, ама така бях се ядосал.... а съм си поставил за цел да съм по-уравновесен и все пак успях да запазя самообладание).
 
От: Проблем с глобул. Питане за съвет!

- Могат ли да ме съдят за тези средства?

А ти защо не ги осъдиш? Все пак имаш документ и подпис на служителката, според мен самият факт, че имаш неин подпис не е маловажен! Предполагам в офиса им ще има охранителни камери, поискай записа в който ще се вижда как ти отказват да ти сложат печат! И задължително се обърни към по-горна инстанция на фирмата, напиши писмо до шефа на фирмата, поразшуми малко за случая Глобул сега като са с нови собственици и ще градят имидж и не биха искали хората да ги свързват с нещо негативно.
 
От: Проблем с глобул. Питане за съвет!

Без печат, не мисля че хартийката ти има някаква стойност. На мен ми се случи следното - прехвърлям се на друг план, след като тоя ме убеждава 15 минути, а мен ме мързеше. След един месец се оказва, че съм си на стария и документите по прехвърлянето са се затрили някъде :-o
 
От: Проблем с глобул. Питане за съвет!

А ти защо не ги осъдиш? Все пак имаш документ и подпис на служителката, според мен самият факт, че имаш неин подпис не е маловажен! Предполагам в офиса им ще има охранителни камери, поискай записа в който ще се вижда как ти отказват да ти сложат печат! И задължително се обърни към по-горна инстанция на фирмата, напиши писмо до шефа на фирмата, поразшуми малко за случая Глобул сега като са с нови собственици и ще градят имидж и не биха искали хората да ги свързват с нещо негативно.

1. За тази сума не си заслужава.
2. Веднъж се хванах на това хоро, бях не 100 ами 1100% сигурен, че ще спечеля. Обаче има безгръбначни и безморални адвокатчета, един от който изкара мен и семейството ми най-големите бандити с помощта на фалшиви документи и измислен свидетел. И мъките продължават повече от година.
3. Не съм убеден, че листа само с подпис на някой си може да помогне. Утре може да каже, че това не е нейния подпис и че съм бил в офиса по съвсем друг повод или каквото и да е друго. И дори и да има камери в офиса, това не доказва по никакъв начин достоверността на документа.
 
От: Проблем с глобул. Питане за съвет!

Гадна работа, някоя тъпа служителка те е прекарала. :(
 
кзп?
поне?
мрънкане и пускане на жалби и тромоз на кзп
докато се заемат със случая?

Отвратителна ситуация...
 
От: Проблем с глобул. Питане за съвет!

Дадоха ми нови 2 сим карти, който трябваше да са активни до 2 дни.
Това да не е 1980-та година? Какви са тези два дена? Това става автоматично за максимум десет минути.
Само този пиниз за двата дена би ме накарал веднага да сменя оператора. На момента!
Намираш им адреса, пращаш препоръчано писмо с обратна разписка, че се отказваш от услугите им, и сменяш оператора, като си запазваш номерата.
За "задължения" под 100 лв могат само да ти пръднат на дедовия.
 
От: Проблем с глобул. Питане за съвет!

Отиваш и казваш на друг служител в същия офис: искам да си прехвърля номерата при друг какво трябва да направя, за да стане. Аз със некоректен оператор не искам да си имам работа и знаеш ли как бързо ще ти задвижат документите...
 
От: Проблем с глобул. Питане за съвет!

Щом ти е излязла нова фактура, това предполагам е таксата за предстоящия месец.... щото всичко текущо би трябвало да си го изчистил като си пускал заявлението.

Един от вариантите е да си платиш фактурата за да може да стане прехвърлянето от сметка на ваучер след което да пуснеш заявление за прехвърляне на баланса... от (вече спряната) сметка към активния ваучер за да може да си изразходиш сумата или да си я изтеглиш по банков път. - най-бързото решение

Втори вариант е служителите да пуснат обяснение, че по тяхна вина НЕ Е станало прехвърлянето в срок (който мисля, че е обявен в бланката) с искане за сторниране на фактурата. Ако фактура е излязла в срока нужен за обработване на прехвърлянето описан в бланката - действаш по вариант 1.

Трети вариант - НЕ плащаш, НЕ си ползваш номерата, след 3-тата натрупана фактура ти прекратяват договора, ГУБИШ номерата, остават задълженията, дават те на фирма за събиране на задължения - почвате да се съдите.

пп. Баланса е пропорционален... Таксата/30 * дните които ти остават до следващото фактуриране. :)
пп. Виж срока нужен за обработване... ще ти е от полза и за пред КЗП. Това "2 дни" казано от служителя нищо не значи... освен ако не е записано до 48 часа в бланката... :)
 
От: Проблем с глобул. Питане за съвет!

Картите, ако са на фирма и не си изчакал срока на изтичане на договора, има неустойка! Относно чакането по прехвърляне, казва се пренос на номер. Явно и от абонамент към предплатена карта важат същите условия, като при пренос от оператор към друг оператор.
 
От: Проблем с глобул. Питане за съвет!

Благодаря на всички за включването. Пуснах оплакване през сайта на глобул и ще очаквам първо проблема да се реши на локално ниво. Ако това не се случи ще се обърка към КЗП. Честно казано изобщо не ми се занимава с подобни работи, но ако се стигне до там глобул ще изгубят поне 6 кари и няколко редовни клиента.
 
От: Проблем с глобул. Питане за съвет!

Според мен за няколко лева няма смисъл да си тровиш нервите....
В България няма коректен мобилен оператор и това е! Всички лъжат...
А под "лъжат" имам предвид ЛЪЖАТ, а не заблуждават ;] :D
 
От: Проблем с глобул. Питане за съвет!

След като пуснах оплакване през сайта, никой не се обади или да ми пишат поне. А отбелязах, че искам да се свържат с мен. Явно смятат, че нямам право да имам претенции. До края на седмицата ще спра всички възможни карти към тях. А като изтекат договорите за другите карти ще спра и тях.

Лъжат, лъжат ама прекалено нагло. Не стига, че им се обаждам на 2 пъти да им кажа, че не са си свършили работата ами и трябва да си платя за това.
 

Горе