От: Проблем с дебитна карта Maestro на УниКредит Булбанк
От Уникредит по-голями палячовци няма .... Допреди година и половина им бях клиент .... маймуните 3 пъти ми блокират картата (заради съмнения, че може да има измама), а тегля от 3 или 4 различни банкомата по принцип. Последния път ми я блокираха, заради плащането ми на комунални сметки през EPAY!, които плащам всеки божи месец в продължение на години. На всичкото отгоре не благоволиха нито веднъж да ми се обадят, когато ми я блокират, а ми имат телефоните да ми звънят с промоцийки и какво ли не, защото виждат какъв ми е паричния поток там ... смешници долни. Последното нещо - капката, която преля чашата е следната случка: Изтичаше ми картата след 1 седмица. Обаждам се в централата, за да ги питам в кой техен клон мога да си взема новата карта и от там ми отговарят, че картИТЕ ми се намират в централата им на площад Св. Неделя. Изрично ги питам дали са там, защото предното ми подновяване на картата беше в квартален клон и ми казаха, че следващата ми карта ще бъде издадена при тях (в кварталния клон - да). Отивам в централата, на нужното гише ... давам си старата карта + личната карта ... пипона ми обяснява, че щели да ми издадат 2 карти - една за банкомати и една за интернет разплащания?! Пияна работа .... и тука идва цирка. Малоумника (надявам се вече да не работи там и да са го уволнили) точно 35 минути се рови в някви кашони, класьори и класьорчета, без да ми обели една дума, да изчакам, да съм търпелив, да се извини за неудобството, което ми създава .... и накрааая, накрая тоя тъпанар ми съобщава, че едната карта (тази за интернет разплащанията) била тука (в централата), а другата ми карта се намира в кварталния клон. Казах му да извика мениджъра им, обясних му как точно в тоя момент ме губят като клиент, помолих ги да ми дадат молба за закриване на сметка и ги отебах.
Не стига това, а след половин година тия МАЛОУМНИЦИ ми звънят с промоции и ми обясняват, че като техен ЛОЯЛЕН клиент (Уат дъ фак?!) имам спИцилани отспъпки. Добре, че девойчето на телефона беше с нежно и мило гласче, та просто й обясних, че преди половин година съм си закрил сметката в тяхната смотана банка, тя ми помълча малко и ми пожела приятен ден.
Иначе мога да кажа ЕВАЛА на изпълнителния директор - г-н Харпацумян, грижи се за служителите си и то яко, обаче те за банката, която управлява - НЕ.