Проблем с логването в АдСенс

Cromwell

Member
Здравейте,

От вчера имам проблем с логването в АдСенс, когато го направя и ми излиза празен екран с надпис:

Извиняваме се за неудобството, но за момента не сме в състояние да обработим Вашата заявка. Нашите инженери са уведомени за този проблем и работят по неговото разрешаване.

Пробвах да се логна освен с Гугъл Хром, с Гугъл Канари и Мозила Фаерфокс, но пак същото. Успях със стара версия на Интернет Експлорър да вляза, но в някава друга версия на АдСенс, орязана или за слаба връзка, където мога да виждам само приходите си, но никакви други опции.

Някой знае ли за този проблем и как трябва да се процедира?
 
Имай търпение и всичко ще се оправи
 
И при мен беше така , вече работи. Странно но докато грешката я показваше на лаптопа , на телефона си излизаше без проблеми.
 
И при мене днеска се оправи. Преди това се ровех из форума на Гугъл и четох за хора имащи този проблем с месеци и се хванах за главата. Това, което разбрах е, че Гугъл АдСенс нямат почти никакъв съпорт. Ако нещо ти се случи и трябва да постваш на английски във форума им и да чакаш някой да отговори. Ако имаш късмет може да ти отговори някой близък до съпорта им и евентуално да им предаде какъв проблем имаш, което е недопустимо за компания с милиарди приходи, като Гугъл АдСенс.
 

Горе