Проблем с негативен баланс в PayPal

Krinijah

New Member
Здравейте.

И аз както много други изгорях в paypal. Въпроса ми е следния. Обяснявам подробно.

С лични средства закупих 5 броя Grand Theft Auto V Digital Download Key. Бяха за приятели. В последствие реших да ги продам в ибей. Всичко мина чудесно купувачите доволни. 3/5 оставени possitive feedback. Минаха се 21 дена изтеглих си парите по картата. Нещеш ли обаче тази сутрин осъмвам с негативен баланс -$70 USD, тъй като двама от купувачите решават да си chargeback парите. В пейпел не съм прикачвал нито сканирана лична карта нито доказателство за физически адрес. Ако реша да откажа да платя този негативен баланс тъй като не смятам за основателно че реално дължа пари какво следва от тук нататък ?

П.П.
Всички изпратени до купувачите кодове са били активирани от тях. Пазя всички получени кодове от онлайн магазина от който съм ги купил както имам издадени фактури за това (онлайн) , и също така пазя всички изпратени имейли до купувачите.
Моля наистина за сериозни отговори.
 
От: Проблем с негативен баланс в пейпел

Попаднал си на fraudulent купувачи, които са закупили от теб чрез хакнати eB/PP + E-mail Inbox accs (да ги наречем „dump phished databases“). Твърде възможно е original owners да не знаят какво са закупили, просто да са видяли извлечението си или SMS-а, видяли са неоторизирана транзакция, обадили са се на банката си (US?) и phone rep-а просто им е пуснал chargeback за последната направена НЕ от тях реално транзакция (след като им е хакнат акаунта). Това може да се случи както след часове след дадена транзакция, така и след 25 дни, така и до 12 месеца, така и (чел съм истории) до 3г. напред!

Нещо, което от 2-3г. се чудя как да се преборя, btw. Засега безуспешно, вкл. преодоляват „хакерите“ и phone verifications. GL with that.

Относно негативния, имаш 2 варианти:

1. Плащаш и продължаваш да си го ползваш тоя PP acc & eB acc (2-та са linked един за друг, ДОРИ и да ги „unlink“-неш, имам предвид вътрешен скрит link, траещ forever);
2. Не плащаш, след като не си давал ID/Proof of Address, и си свиркаш. Изглежда нито eB acc ти е ценен с feedbacks, нито PP акаунта, съответно това е.

Никой не го интересува дали смяташ „за основателно“, морално или не дадено нещо, а дали то е fraudulent или не. НЯМАШ ШАНС срещу fraudulent/hacked/stolen/ph!shed eB/PP accs купувачите. Познай защо се ориентират към digital goods. Щото получават артикулът по е-поща asap и докато original owners се усетят, те може да са изкупили от една камара различни eB sellers купища digital goods, които впоследствие още по-бързо за продадат през други 3rd party auction sites или сред приятели, или самите те използват, или др. варианти.

Това дали пазиш или не receipts, както и дали дали ги пазиш като scans кодовете, както и каквото и да е било, дето „пазиш“, е фактически безсмислено и ненужно, след като са веднъж активирани и е невъзможно да бъдат reverse-нати активациите. Rockstar поддръжката е МЕГА ТРОМАВАВА, бавна и retard-ска (deal-вах с нея април, силно казано, нали 2 седмици чаках отговор). Rockstar Support-а не мога да помогнат също, тъй като всякакви продажби във feeBay за тях се броят като неоторизирани, тъй като те си имат официален Rockstar Digital Warehouse и не продават в eB, не могат да помогнат. В смисъл – не са дори VEROed member със собствен официален профил, през който да продават всякакви goods. За тях ти си си някой си от целия свят, който е закупил 5 x Retail Boxed or so копия, и решил да ги пусне за продан е у feeBay-я. Не са виновни и нямат никаква вина за това, че практически eB/PP имат МИНУС 10 защита от хакнати на акаунти (всеки с user/pass може да се логне в кой да е било от 2-та, а за IP да ползва чорап от същият град на buyer-а). Многократно съм им писал да вкарал 2-Step защитата, която я има в fB/Gmail и доста др. с цел при логване от НЕоторизиран device, да се получава SMS код, който ясно къде да се въведен, но никакви реакции и вести. Нито стремеж за осъществяване на това. Едва ли им е много трудно.

С времето осъзнавам обаче, че НЕ го правят нарочно, тъй като явно ИМАТ ИЗГОДА всичкия тоя фарс да продължава с плащания от хакнати акаунти, вкл. и за physical (tangible) goods, не са само digital, но в по-малка степен. А изгодата им е, че charge-ват chargeback fees често, както и лимитират акаунти, и нисък, но си го има % от хората, просто не си теглят кинтите след 6-тия месец, които просто остават за тях и печелят. Може би и др. причини, но това е базовото.
 
Последно редактирано:
От: Проблем с негативен баланс в пейпел

Благодаря ти.

Ето какво ми направи впечатление. PayPal така или иначе не губи тези 50 долара. НО какво става. купувача плаща -> получава стоката -> връща парите - chargeback-ва . -> Пейпел отваря диспут. Решава в негова полза тъй като итема е intangible следователно не си защитен като продавач. Всъщност пейпел губи едва 2$ от таксата за транзакция. Но за тези 2 долара те печелят 20 от това че са върнали парите на купувача. Следовалтено ако днес 100,000 продавача изгорят по този начин това са 2,000,000 чиста печалба за пейпел. Следователно нямат сметка и причина да променят политиката си.
 
От: Проблем с негативен баланс в пейпел

Ето, че сам си отговаряш на въпросите, както и chargeback fee-то, които редовните sellers също поемат (няма начин).

Виж какво се задава от юли за „intangible goods“. Голяма мелачка и още повече работа за PP support reps. Писах му е-писмо именно на тоя също преди 2 седмици. Прочел го беше вечерта негово време, и ОТНОВО не отговори. Преди съм му писал на началото на февруари 2014 2 пъти, прочете ги и 2-те e-mails, но пак НЕ понечи да отговори.

Няма „пейпел“ btw.

Пропуснах да отговаря на евентуални бъдещи въпроси тип „Ама как да разбера дали отсрещния е с хакнат акаунт или original owner, или original owner, ползващ public proxy за покупката, и после връщащ си парите“? (3 варианта) – това е най-интересното: НИКАК. Щракаш с пръсти, полиш свещи и се молиш.

 
От: Проблем с негативен баланс в PayPal

Отново благодаря. Наистина се радвам че успях на време и че не се прекарах да въведа ID/Proof of Address . А по едно време си го мислех -.-.
 
От: Проблем с негативен баланс в PayPal

За това и според мен Paypal затъват, скоро се разкачат от ибей, али-то и те им биха шута.
Прекалено много измамни схеми толерират и накрая никой няма да ги бръсне за слива
 
От: Проблем с негативен баланс в PayPal

Аз затова внимавам от кога получавам и на кого пращам.
 
От: Проблем с негативен баланс в PayPal

Имам един последен въпрос по темата. на 19 си изтеглих парите към картата. Ако сега се опитам да я изтрия от пейпел това ще повлияе ли на получаването на парите по сметката ми ?
 
От: Проблем с негативен баланс в PayPal

Няма „пейпел“, няма такава дума, нито услуга.

Чакаш като ги получиш, после я блокираш тая карта и си вадиш нова. И да я затриеш, и да не я затриеш от PP, картата ти принципно с данните за нея стоят за вечни времена в DB на PP, така че най-сигурното е блокирането ѝ и ваденето на нова. Тея дни баш едва ли ще ти ги търсят тея минус кинти, по-нататък навярно вече.

Т.е. не може да разчита, че след като стават купищата шмекерии и фарсове, да си мисли човек, че картата му просто като я Remove-не и работата готова. Презастраховката и пре-презастраховката е винаги по-добър вариант.

---

Относно Exchanges услугите и парите „дай ми $10, вземи 20 лв.“ си е винаги било рисково, особено и ако са като „Gift“. PP AUP, на когото му се рискува, да има предвид:

(h) involve currency exchanges or cheque cashing businesses
 
От: Проблем с негативен баланс в PayPal

Благодаря. ще се вади нова карта. Друг вариант е да помоля банката да блокира всякакви опити да се теглят пари от тях. Но както ти каза най-сигурно е нова карта.
 
От: Проблем с негативен баланс в PayPal

Здравейте. Отново съм аз. Днес получих първата част от парите. От гейпел веднага блокираха сумата от 1 лв. Ако си блокирам картата дали ще си получа останалата сума. По груби сметки парите трябва да дойдат утре
 

Горе