Проблем с icn.bg

mvmrik

Well-Known Member
Вече повече от час сайтовете ми на един vps се отварят изключително бавно - по няколко минути чакам. Писах им на 2 email-а не ми отговарят въобще, звънях на телефона им уж 24 часов и никой не ми вдига. Пробвах от формата за контакти в сайта им и ми дава че съобщението не може да бъде изпратено. Някой има ли проблем и знаете ли как въобще да се свържа с тях като никъде не отговарят?
 

Caprice

Active Member
От: Проблем с icn.bg

на дадения мобилен за 24 часова поддръжка пробва ли?
мобилен: 0888 738338 - вътр. 1
 

mvmrik

Well-Known Member
От: Проблем с icn.bg

на дадения мобилен за 24 часова поддръжка пробва ли?
мобилен: 0888 738338 - вътр. 1

Същата работа както и със стационарния телефон. Пуска се автоматично съобщение "Вашето обаждане е важно за нас, моля изчакайте" и се повтаря през няколко секунди, а никой не вдига. Нито телефони, нито email-и, никъде не отговарят.
 

dekemvri

Well-Known Member
От: Проблем с icn.bg

Странно, на мен винаги са ми отговаряли на телефона, а на имейла понякога с известно закъснение, но винаги отговарят..?
 

mvmrik

Well-Known Member
От: Проблем с icn.bg

3 email-а вече им писах и им звънях няколко пъти на телефоните - никакъв отговор, все едно не съществуват. Това вече не е нормално. Кажете къде да се местя - какво ще кажете за VPS-ите на superhosting например, защото аз други не съм ползвал до сега.
 

vaskoa

New Member
Това е съвсем нормално за тях. И на мен ми се е случвало да се скрият за няколко часа. Като си оправят проблема ще почнат да вдигат :)
 

xopacuo

New Member
От: Проблем с icn.bg

Бягай при суперхостинг, изобщо не се разправяй, с хост провайдърите не може да се излезе на глава :) просто ги сменяш и толкоз :) Ако се свържеш все пак се почва едно обясняване, ама то са били заети всички оператори в този момент, ама сичко си работело сега, ама незнам какво си. Не мога да ги разбера тия хора, ами като са всички оператори заети, взимате още бре.
 

mantaman

Well-Known Member
От: Проблем с icn.bg

То за хост компаниите иди доди сложили са един човек на смяна да дига телефона и да оправя проблемите и като има проблем докато работи не дига телефона и не може и да им се сърдите щото в такива моменти почват да звънят 10 човека че не им работят сайтовете а никой не може да държи всеки ден на смяна 10 оператора защото евентуално може да стане проблем.
Но ако за хостинг компаниите го приемам за нормално не мога да си обясня фирми като Микроинвест на които продуктите задължително се активират по телефона и всеки път като ти се наложи да им звъннеш никой не ти отговаря по цял ден. За мобилните оператори да не говориме
 

docenta

New Member
От: Проблем с icn.bg

Много от фирмите в България се срамуват/страхуват от решението на проблема - статус страница за проблеми с мрежата или сървър/и. Кога, какво и как става. На запад това е масова практика поне при по-големите фирми. Ясно, че ако всеки звънне няма как да бъде обслужен. А и ако проблема е ясен и написан на статус страницата единственото, което може да се направи е да се чака.
 

alex.atanasov

Active Member
От: Проблем с icn.bg

Docente - вие как сте, сподели? (Съжалявам за офтопика, просто не се здържах.)

Колкото до ICN: сериозна фирма са, не предполагам това да им е навик.
 
Последно редактирано:

alex.atanasov

Active Member
От: Проблем с icn.bg

Тук мнението ми излезе 2 пъти - моля модератор да го изтрие този ми пост.
 

docenta

New Member
От: Проблем с icn.bg

Alex за щастие от 2007 не сме имали сървърни и мрежови проблеми. Тогава имаше проблем с Level3 около 1-2 часа. Иначе си имаме страница за статус, която е видима само за клиенти.
 

alex.atanasov

Active Member
От: Проблем с icn.bg

Питах те реторично, но мерси все пак за отговора. Все пак уважавай конкурентите си и не се меси в техните теми. Не е етично.
 

docenta

New Member
От: Проблем с icn.bg

Alex не съм се месил отговарям какво да се следи или ако няма да се направи - статус страница (може и + имейл известяване). Дори трябва да са благодарни за безплатните съвети. Според мене, ако всеки си мълчи нещата няма да се развият.
 

xopacuo

New Member
От: Проблем с icn.bg

Мда за едно си прав, с мълчене не става, в някоя тема нещо бях ревал срещу съпорта на исн (основателно) и представителя им във форума ми помогна да се изясни проблема + ми предложи остстъпка за бъдещи покупки (евала за което) но това не решава генерално въпроса. Нужно ли е да лаеш напред назад за да се раздвижат нещата?
 

alex.atanasov

Active Member
От: Проблем с icn.bg

Мда за едно си прав, с мълчене не става, в някоя тема нещо бях ревал срещу съпорта на исн (основателно) и представителя им във форума ми помогна да се изясни проблема + ми предложи остстъпка за бъдещи покупки (евала за което) но това не решава генерално въпроса. Нужно ли е да лаеш напред назад за да се раздвижат нещата?

Аз също обичам комуникацията, не ме разбирайте погрешно. Просто не е нормално да се говори по този начин "Много от фирмите в България се срамуват/страхуват от решението на проблема" - аз лично не бих си го позволил. Все пак това е ваше право, кой как ще формулира, това което иска да каже, но този вид диалог няма да помогне на потребителя с нищо.

Поздрави! :)
 

icn.bg

New Member
От: Проблем с icn.bg

Вече повече от час сайтовете ми на един vps се отварят изключително бавно - по няколко минути чакам. Писах им на 2 email-а не ми отговарят въобще, звънях на телефона им уж 24 часов и никой не ми вдига. Пробвах от формата за контакти в сайта им и ми дава че съобщението не може да бъде изпратено. Някой има ли проблем и знаете ли как въобще да се свържа с тях като никъде не отговарят?

Малко късно виждам този пост, но ще се опитам да подам конкретен отговор на запитването.

На дата 08.02.2011 по вътрешния ни тракинг е отчетен централен ДНС проблем при първия ни Primary доставчик Interoute. Проблема е забелязан към 18:20 часа, и това води до забавяне при изпълнение на HTTP заявки, защото мрежата е започнала да се обслужва от secondary DNS-и. Проблема се наблюдава само за услугите VPS и Наети сървъри. В рамките на 20 минути колегите са преконфигурирали Seondary DNS като Primary, но по продължителното забавяне идва от това че icn.bg не съхранява сървърните пароли на клиентите си от съображения за сигурност, т.е само и единствено клиентите на VPS-и или Сървъри знаят своите пароли. По този начин няма как да се обновят Primary DNS-те в resolf.conf на клиентските машини. На всяка VPS/Server услуга има поне 2-4 DNS сървъра за достъп, но сървъра счита първия за primary и има известен time out докато прехвърли към втория, третия и т.н

Това е и причината да бъде забавен отговор от операторите с около 40-50 минути (колегите не са имали възможност да получават поща, също и хелпдеск системата не е могла да пайпне съобшенията). Ако запитването е било публикувано не по e-mail а директно в хелпдекс система ни то отговор ще се получи до 5, най-много 10 минути. Относно телефоните: не мога да дам конкретен отговор, защото по това време е имало 3+1 телефонни линии (monile+сатционар) в централата ни и по записите в базата данни забелязвам че в интервала от 18-22 часа не е имало повече от 3 заети линии по едно и също време. По този начин остава последната резервна линия от опашката с обаждания. Може би е било нужно да изчакате няколко минути на телефона. Уварявам Ви ICN.Bg никога не е криела за възникнали технически проблеми извън или вътре в мрежа си. Никога не спираме телефонната си централа или мейл сървъра си само защото сме претоварени от работа. Напротив, най-добрата практика е отворения диалог с потребителя. Самите Вие казвате че няма случай, в който да не получавате отговор. Просто понякога отнема малко вече време, което напълно в рамките на допустимото.

За съжаление понякога се случват и подобни неприятни изциденти, които никой не може да предвиди, защото са извън нашето полезрение и обхват на действие. Проблема е възникнал при втория по-големина доставчик в Европа - Interoute. Разбира се, ние сме се подсигурили с втори, трети и четвърти ДНС зони, но когато главните спрат работа изцяло, се налага преконфигурация, за да няма забавяне при изчакването отговор на следващата зона.
Подобен срив на ДНС-и се получава не рядко при почти всички Carrier доставчици (1 път на всеки няколко месеца), и точно поради тази причина всеки доставчик има по няколко такива резервни DNS зони.
Надявам се, че с този отговор успявам да отговоря на запитването Ви.

Съжалявам ако има допуснати правописни или пунктуационни грешки, но пита този reply от 3 часа между другите си задачи :)
 

Горе