Първа Фейсбук Реклама + Помагайте

Дискусията в 'Social Media Marketing - SMM' стартирана от V.Andreev, Юни 12, 2018.

  1. V.Andreev

    V.Andreev Well-Known Member

    Рег.:
    Ноем 8, 2008
    Съобщения:
    2,260
    Харесвания:
    147
    Точки:
    63
    Здравейте,

    Реших да тествам ФБ рекламите и вчера си направих първата "Кампания"
    Направих си доста добър таргет на хората който искам да видят "Рекламната публикация" също и сложих "Пиксел" към Конверсия - "Рекламирам Онлайн Магазин"

    Под специфичен таргет, имам предвид : Взех събрания ми email лист от онлайн магазина и го добавих, после сложих условие, да пусне рекламата на възможно най - близките потенциални клиенти спрямо списъка - има скала от 1 до 10 / сложих 1 което е най - близо до реалните ми клиенти. "Предполага се, че има 33,000", но като гледам с каква скорост вървят, с това темпо, може би около 10,000 дена ми трябват.

    Това което ме изненадва е факта, че е достигнала само 31 човека за 18 часа...което е нищо. Може би съм прекалил със таргета? За момента съм я оставил Активна! Вашият съвет какъв е?

    [​IMG]
     
    Последно редактирано: Юни 12, 2018
  2. webmast367

    webmast367 Well-Known Member

    Рег.:
    Май 4, 2015
    Съобщения:
    1,350
    Харесвания:
    125
    Точки:
    63
    Здравей, от към рекламата надали ще мога да ти помогна, но да използвам да те питам по темата ти.

    Видях, че си споменал че си добавил email лист от магазина ти...
    Имам от мои сайтове към 500 000 имейла лесно ли ще бъде да добавя въпросните списъци във Facebook кампания? и какви пари долу горе излиза когато рекламираш до имейли - незнаех че може, но както казах и не съм запознат.. Благодаря и Успех!
     
  3. V.Andreev

    V.Andreev Well-Known Member

    Рег.:
    Ноем 8, 2008
    Съобщения:
    2,260
    Харесвания:
    147
    Точки:
    63
    Много съм зелен, от 1 ден се занимавам и каквото и да ти кажа, ще е ала бала. Дано се включи колега с опит! На това разчитам
     
    webmast367 харесва това.
  4. Zdravko.Kapanov

    Zdravko.Kapanov Active Member

    Рег.:
    Май 20, 2014
    Съобщения:
    412
    Харесвания:
    40
    Точки:
    28
    Ако искаш да имаш бърз boost в определи часове, да кажем вечер между 8-11, направи следното:
    1. Подготви си рекламата 1 ден по-рано (сложи срок на кампанията 1 ден), тоест пусни promote в 10 вечерта, след като го одобрят му дай пауза.
    2. На другия ден махни паузата 15-20 минути по-рано от желания час, ако например желаеш да се boost между 8-9 стартирай в 7:45

    Виждам, че на снимката преполагаемото достигане 33 000, не се надявай на средно средно аритметично 15 000, тук максимум може да вземеш до 2000-4/5000 reach. Лично аз обичам да спирам промоттта след силните вълни reach, защото после дава малки импули да кажем 1 към 3 от
    първите, но за сметка на това таксува доста. Ако тук сложиш 100 долара и го държиш 2, 3 часа при reach 2000 ще ти вземе около 40 $ преди да спреш кампанията. Колкото по-голяма е сумата, толкова по-големи импулси reach дава.
     
  5. Mat

    Mat Member

    Рег.:
    Март 15, 2014
    Съобщения:
    90
    Харесвания:
    22
    Точки:
    8
    Излиза горе-долу същото като цена на Reach или CPM( 1 000 импресии), но след като това се предполага да са листи на хора които си събрал благодарение на добри бизнес практики, т.е. хора, които познават бранда ти, ефективността от похарчените пари може да е по-голяма що се отнася до ROI.

    Сигурен съм, че някой си е поиграл да направи видео как се правят Custom аудиенции от и-мейл списъци, не е сложно - просто намери някое видео и копирай стъпките.

    Няколко неща, обаче:
    1. Няма да вкара самите мейли, а само хората, които имат Facebook акаунти със същите и-мейл адреси или телефонни номера, съвпадащи с данните от датабазата ти. Т.е. ако имаш 500 000 мейла, ще вкара може би половината. 20 до 80% е, но зависи от това как си събрал списъка, какви хора го популират и какъв е процента на лични спрямо бизнес мейли.

    Ако списъка ти е пълен с бизнес мейли тип info@domain.com забрави за тази тактика - шанса хората да имат лични Facebook профили направени с бизнес и-мейли е доста близък до нулата, а самите Facebook блокират фирмени акаунти, които се представят за личности, а не са FB страници/групи.

    Kолкото до въпроса на OP - ако не си барал бидинг опциите и си пуснал свестен формат на реклама, би следвало за ден да получиш поне 800 до 1 200 импресии за 1 евро. Ако не си направил толкова импресии си направил някаква грешка в настройките или на кампанията/сета или на самият ad creative.

    Поздрави!
     

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice