Първи стъпки в продажбите

От: Първи стъпки в продажбите

Защото трябва са си разменят местата клиент и търговец/посредник/производител/прекупвач

Първите да видят как се плащат осигуровки, наеми, счетоводство...
А вторите да видят как с 250 лв. заплата и да гледаш 2 деца, търговец се опитва да ти набута промо нещо си и да ти обеснява, колко ще спестиш.
 
От: Първи стъпки в продажбите

Защото трябва са си разменят местата клиент и търговец/посредник/производител/прекупвач

Първите да видят как се плащат осигуровки, наеми, счетоводство...
А вторите да видят как с 250 лв. заплата и да гледаш 2 деца, търговец се опитва да ти набута промо нещо си и да ти обеснява, колко ще спестиш.


За първата част си прав, но за втората...който няма пари няма да пазарува онлайн.
 
От: Първи стъпки в продажбите

То който няма пари не може да пазарува и офлайн. Пазаруването и липсата на пари се изключват взаимно ;)
 
От: Първи стъпки в продажбите

То който няма пари не може да пазарува и офлайн. Пазаруването и липсата на пари се изключват взаимно ;)

Мисълта ми е, че някой човек с 250 лв заплата, 2 деца и безработна жена няма да седне да се занимва с онлайн пазаруване и разправия за доставки и отстъпки
 
От: Първи стъпки в продажбите

Ужас!

Ама що ли се учудвам. И аз съм се наслушал на начини на разсъждаване на място при клиента. Пример: "Ама вие що смятате в цената на услугата и горивото на колата? Аз плащам да свършите работа, а как ще дойдете, мен не ме касае."

Поне за магазина засега нямаме нито едно особено мнение. Хората поръчват или се обаждат, питат за някой продукт и поръчват или не. Пак казвам - дано не ме чуе дявола.

Да почнат да искат отстъпка от продукт за 6 лв или безплатна доставка за продукт от 2.80, грррррррррр.

хахаха
Това ме подсети за един случай на приятел мебелист, който беше дал цена 20лв - 10лв транспорт и 10лв работа за нещо дребно и клиента му беше казал "Що 10лв транспорт бе? Хвани си автобуса - аз ще ти го покрия!"
 
От: Първи стъпки в продажбите

Колеги, какво продавате, какви са тия клиенти, дето питат за безплатна доставка или други пишман пазарлъци?!?!
Въпрос на ценово-целева аудитория.
Винаги, когато съм продавал ефтино, куцо и сакато ми се нахвърля, започва да рови и да мърмори, колко е скъпо.
Мога да продавам спокойно на 50% от обичайните ми цени, с по-висок оборот, но не го правя. Не си струва нервите.
Мотото "Клиент на всяка цена!" според мен е за мазохисти.

Най-ниската цена е моята.
Това все още нищо не значи. Най-малкото не означава продажба.
По-скоро предполага куп негативи - както от евентуални клиенти: Ама що е толкова ефтино?!, така и от конкуренцията.
От опита ми в търговията мога да споделя, че когато цените са изравнени и спокойни, тогава най-много се продава. В момента, в който някой новобранец "супертърговец" се появи на пазара с ниска цена се получава ефекта на кошера - пазара се разбръмчава и търговията изтънява яко. Клиентите започват да чакат още падане на цената: Я, ма то можело по-ефтино - значи може и още по-ефтино да стане, ще чакаме тия гадни търговци да свалят още цените!
 
От: Първи стъпки в продажбите

докато имах промотирани обяви в продавалника получавах всякакви странни запитвания от сорта на
"а манекена колко", "много си сладка, как се казваш", това за продукт който беше заснет върху жена модел, отстрани пише фирмен профил, адрес на онлайн магазин и т.н.

след като изтекоха промотата, обявите са си същите само че няма никакви коментари, дали е случайно....

на едната обява имам над 4000 виждания и нито една продажба през продавалник...
 

Горе