Разнос на храна - разрешителни, възможности

Здравейте колеги,

Преди известно време бях пуснал една тема за разнос на храна по офисите.
Към днешна дата идеята е все още актуална и в процес на дообмисляне. Дори се свързах с колега от форума, който ми предложи доста съвети и ми оказа голяма помощ, както с идеи, така и за бъдещото изграждане на сайта, през който ще стават поръчките и всичко.
Има няколко въпроса, които живо ме тревожат. Свързани са с юридически - счетоводна сфера мисля...
Моля, ако има някой, който разбира поне малко от тези неща да сподели. Аз, че ще говоря със счетоводителката ще говоря, но все пак...

Както бях споменал заведението в което ще се приготвя храната е на вуйчо ми. Аз искам да използвам само кухнята. Въпроса идва със законната връзка м-у двете.
Идеята ми е да не вадя всички разрешителни, декларации и т.н. за приготвяне на храна, т.к. той си разполага с тях. Ще ми трябва и допълнителен готвач, който да се занимава само с моите храни, но този готвач ще трябва да бъде нает от фирмата на вуйчо ми, което за мен не е проблем. Дали и аз да не се пиша към неговата фирма?

Иска ми се все пак донякъде да сме индивидуално и мислех, понеже имам фирма, която в момента не упражнява дейност да я използвам и да сключа нещо, като договор за разнос на храната. Един вид аз само нося храната пък готвачите си работят към неговата фирма. НО, сега се замислям, че ако пиша такъв тип дейност вече се превръщам във фирма за кетъринг или нещо подобно. Предполагам, че ще има изисквания за оборудване на автомобила и още 1000 документа с изисквания за разноса.
Разбира се в крайна сметка ще извадя каквото е необходимо, но ако може да се заобиколи бих си го спестил.

Едно време, когато заведението му беше най-оборотното в радиус от няколко квартала аз лично разнасях храната и движих с една баничарка, а яденето го носех в едни термокутии и това беше. Пък към днешна дата не съм запознат дали така ще мине номера.

Очаквам мнения!

Приятен ден на всички!
 

Горе