Разпределяте ли рекламния си бюджет по периоди в месеца?

bigvictor

Member
Здравейте, съфорумници

интересно ми е, собствениците на онлайн магазини, разпределяте ли бюджета си в края на месеца да бъде по-нисък, предвид намалящите прогресивно с дните доходи на домакинствата в България? Години работа по различни онлайн магазини, а сега и по моя, сценария е еднакъв за всички ниши в които съм продавал онлайн. В края на месеца - всички чакат заплати, пенсии, помощи и т.н. финансови инжекции и оборотите разбира се - намалят.
Аз лично не намалям рекламния бюджет в слаби дни и месеци, по-скоро разпределям бюджета в различни платформи, а вие?
 
Реално не е ли до ниша? Но има такава закономерност. Честно казано добре е да има такова планиране, но реално дори и да нямат пари в края на месеца доста хитро търговците успяват да ги примамят да погледнат по-късно при наличие на пари, използвайки или wishlist-и или add to favorite. Защото следващия път при търсене на продукта има голяма вероятност да не излезе вашия сайт. :)

И поведението на потребителите отделно е много различно в различните платформи, както и ти каза. Но аз съм на мнение, че дори и с добър ремаркетинг би могло да се изпусне някой добър клиент. Аз лично не бих свалил бюджет в дадени моменти от месеца, освен ако наистина статистиката не е доста пагубна, и това се повтаря всеки месец. Но не мисля, че месец за месец има нещо еднакво. Някакъв тренд, който временен, може би, но да върви в една цикличност постоянно, рядко ми се случва. Ето сега примерно е ясно, че никой няма да пазарува между новогодишните празници, защото вече го е направил, както е ясно, че началото и дори до към средата на януари е слабо. Но това да ясни на много търговци трендове.
 

Горе