Разработен сайт за онлайн поддръжка на компютри - pcsupport.bg

odb36

New Member
Рейтинг - 0%
0   0   0
Здравейте,

Продавам pcsupport.bg.
Сайта е на година и малко (април 2012), а домейнът изтича на 29/03/2014.

PCsupport.bg генерира по 500 уникални посещения на месец.
Повече информация за трафика тук и тук.

Сайтът е на Wordpress с уникално съдържание и дизайн. Прави се SEO оптимизация от 1 година, като следващия собственик трябва да продължи тази дейност за да има постепенно увеличаване на трафика.

Приходи:
В месеца има средно по 3-4 ходения по адреси, което генерира приход от около 500лв. на месец. Естествено трябва да можете да поправяте компютри за да вземете тези пари.

Разходи:
Само хостингът, които е по 5лв. на месец.

Причина за продаване:
Нямаме време да се занимаваме с този сайт, в момента имаме голям проект, на който вече сме прескочили крайния срок за изпълнение.

Това е реална обява можете да видите банерчето на предприемач тук.

При заинтересованост ще дадем достъп до Google Analytics - които иска да пише на лично съобщение.

Цена 999лв.
 
От: Разработен сайт за онлайн поддръжка на компютри - pcsupport.bg

Като потенциален клиент имам няколко въпроса...

1 - Как ще докажеш, че приходите на месец са от посещения на адреси, заявени точно през този сайт? Издавани ли са фактури за това?
2 - Кой ще покрива досегашните клиенти, които вече са се абонирали? Абонаментите с договори ли са и те прехвърлят ли се? Само задълженията за обслужване ли се прехвърлят, предвид, че от потребителите се взема и 99 лв начална такса?
3 - Може ли да се има доверие на дадените вдясно цитати от клиенти, когато снимките не са техни? Пример - човекът, чийто лаптоп бил задръстен с прах, е със снимка на Mark Alpert (http://www.pcsupport.bg/wp-content/uploads/2013/06/ALPERT.photo_-150x150.jpg), meagan_testimonial-150x150.jpg също съвпада с друга картинка от нета. И, като следствие от това, може ли да се вярва на обявата, че приходите са обявените?
4 - Каква част от клиентите реално изискват реакция в рамките на 1 час (абонамент план Експрес), вкл. и денонощни услуги?
 
От: Разработен сайт за онлайн поддръжка на компютри - pcsupport.bg

Аз също открих съвпадения:
тази снимка: http://www.pcsupport.bg/wp-content/uploads/2013/06/meagan_testimonial-150x150.jpg
я има тук, тук и тук.
Проявих интерес към сайта и исках да се убедя от 1во лице какво е положението. Не съм търсил други съвпадения и нередности.
 
От: Разработен сайт за онлайн поддръжка на компютри - pcsupport.bg

Като потенциален клиент имам няколко въпроса...

1 - Как ще докажеш, че приходите на месец са от посещения на адреси, заявени точно през този сайт? Издавани ли са фактури за това?
2 - Кой ще покрива досегашните клиенти, които вече са се абонирали? Абонаментите с договори ли са и те прехвърлят ли се? Само задълженията за обслужване ли се прехвърлят, предвид, че от потребителите се взема и 99 лв начална такса?
3 - Може ли да се има доверие на дадените вдясно цитати от клиенти, когато снимките не са техни? Пример - човекът, чийто лаптоп бил задръстен с прах, е със снимка на Mark Alpert (http://www.pcsupport.bg/wp-content/uploads/2013/06/ALPERT.photo_-150x150.jpg), meagan_testimonial-150x150.jpg също съвпада с друга картинка от нета. И, като следствие от това, може ли да се вярва на обявата, че приходите са обявените?
4 - Каква част от клиентите реално изискват реакция в рамките на 1 час (абонамент план Експрес), вкл. и денонощни услуги?

Здравей Philip,

1. Клиентите досега са били само частни лица на които издаваме касова бележка, а не фактура.
2. Всички досегашни клиенти се прехвърлят на новия собственик, все още нямаме сключени абонаментни договори.
3. Това са така наречените testimonials, хората не са реални клиенти, а тези снимки се използват за да повишат доверието на клиентите.
4. Повечето клиенти нямат изискване за реакция в рамките на 1 час, при повечето случай уговаряме удобен и за двете страни час, в който да се състои посещението. Също така новият собственик може да променя плановете и цените според негова преценка.
 

Горе