Рапидо?

Здравейте, собственик съм на малък електронен магазин за дигитален печат върху дрехи. До момента основно изпращам пратките си с Еконт до техен офис или със Спиди до адрес на клиента.
Днес обаче се свързаха с мен от Рапидо и ми изпратиха оферта. Цената до адрес е с почти лев под тази на Спиди, но аз нямам никакъв опит с тях. Дали някой може да сподели впечатления от работата си с тях? Заслужава ли си да се прехвърлям от Спиди на Рапидо?
 
Ето ти потребителско впечатление.
Трябваше да получавам пратка вчера - шофьора ми се обади и 2 минути му обяснявам къде се намира улицата, след като паркира пред нас видях, че един съсед, живеещ на 3 къщи преди нас го води и му покаже моята къща. Викам му - не ти ли го показва на GPS-a, а той - така ми е по-лесно някой като ми го обясни... Сега ми е смешно ама вчера ми се плачеше.
 
И рапидо и спиди и еконт са еднакво зле - закъснели пратки , неадекватни доставчици. Така че , взимай най-евтиното възможно.
 
Ползват баничарници, магазини, капанчета за офиси, нямат техни.
Пратките идват както казват самите те - Когат моа, сигурно утре.
 
Ползвам ги от около година и половина.
Не мога да си кривя душата, имат доста недостатъци, но цената им определено е по-добра от всички други.

Най-големи недостатък е, че не пращаха известия с SMS за очаквана пратка (но те и Еконт имат проблеми с тази функционалност) и че като те потърсят за доставката, не винаги можеш да върнеш обаждане на същия номер и да се разбереш с куриера.

Имал съм и проблем със състоянието на доставения артикул (беше доста намачкан) но след 2-3 седмици ми изплатиха обезщетение за повредената пратка.

Най-добре пробвай и сам прецени дали ще ти вършат работа или не. Понякога цената е определяща, понякога качеството на услугата. Хубаво е да работиш с повече от един куриер за да можеш да предложиш и двете.
 
единственото по-трагично нещо от куц транспортен охлюв с деменция е Рапидо. Дори Български пощи ги превъзхожнат в организационно отношение.
 
Дори Български пощи ги превъзхожнат в организационно отношение.
Български пощи за светлинни години от към цена и качество. Това са най-ужасните куриери от който са ми доставяли пратки - не любезни, все закъсняващи, пратките им пристигат във вид в който дори и китайците биха завидели...
 
В този ред на мисли, мнения за ЕВРОПЪТ и ЛЕО ЕКСПРЕС имате ли ?
Цена на услуги
Спазване на срокове и доставки
Клонова мрежа на офиси в страната
 
Преди време двамата собственици на Спиди се разделят и единият прави Рапидо. За това Рапидо ползваха офисите на Спиди, защото на практика бяха едно и също. Сега вече Рапидо е отделен от Спиди. А след известно време ще изчезне Спиди и ще се трансформира на DPD. В момента масово преподписват договори към новото им име :) За това смея да кажа, че за момента Спиди и Рапидо са почти едни и същи.
 
Давам абсолютно потребителско мнение: Често поръчвам от онлайн магазини. Доставката с Еконт и Спиди винаги ми е била безпроблемна. Ако не мога в този ден, без проблем се уговарям с куриера за друг ден. С Рапидо не мога да кажа същото. Получава съм поръчка с тях общо 3 пъти.

Първият път ми обясниха, че въпросният онлайн магазин не е написал правилно условията си и затова не могат нито Спиди, нито Еконт да ми доставят въпросните продукти. Обясних им адреса и как да стигнат, уговорихме се за нормален час и всичко приключи. Помислих си, че наистина ще си спазят уговорката, но те ми звънят сутринта, когато ясно обясних, че съм в университета и няма как да я взема - остана за уж уговорения час. Наближава уговорения час и въпросния куриер ми се обажда и казва, че щял да закъснее с 2 часа, защото видиш ли бил на друг адрес, искал да се прибере да си почине и тогава щял да идва. Вече бях на път да се откажа от поръчката, но като съм я поръчала, поне да си я взема.

Вторият път беше с онлайн книжарница. Бях си доплатила за конкретен час, тъй като съм в движение и няма как да отделя цял ден за чакане на доставка. Отново не го спазиха и отново ми казаха, че след 2 часа идват, при положение, че допустимото отклонение е от около 30 минути. Хайде разбирам да закъснеят с 40-50-60 минути заради задръствания, но 2 ЧАСА! Недопустимо! И аз съм шофьор и аз съм попадала в задръствания, но подобно нещо никога не ми се е случвало дори и в час пик.

Третият случай беше отново за онлайн магазин за дамски аксесоари. Бях си поръчала нещата в сряда, като по условия на сайта ги доставят до 2 работни дни. Дефектно се очакваше в петък. Куриерът ми звънна, уж се разбрахме и накрая след цял ден чакане ми обясни, че не можел да дойде, ако може за събота или направо за другия петък, като трябвало да доплатя за допълнителен престой в техния офис. Това преля чашата и просто им казах да не си правят труда и да си задържат пратката. Последва едно главоломно звънене и накрая уж изведнъж са се освободили и до 5 минути идват.

Какво излиза, че трябва да им се развикаш, да ги заплашиш, че няма да вземеш пратката и веднага са пред входа ти и ти дават нещата.

Извинявам се за дългия пост. Просто като прочета/чуя за Рапидо не мога да не изкажа недоволството си и възмущението си от тази фирма, ако това може да се нарече фирма. Пълна ирония на името си. Вместо бързи, те са най-мудната фирма. :D :D :D :D :D :D :D
 
Оххх всички са мноу зле. Гледате ревюта. Рапидо ми спестява месечно над 1000 до 3000 лв месечно. Имат си техни офиси. И други франчайзери. И Спиди ползват.

Загубите са ми 100-200 лв месечно. Ако пускам за София за 48 часа спестяват още 300-900 лв.
 
Давам абсолютно потребителско мнение: Често поръчвам от онлайн магазини. Доставката с Еконт и Спиди винаги ми е била безпроблемна. Ако не мога в този ден, без проблем се уговарям с куриера за друг ден. С Рапидо не мога да кажа същото. Получава съм поръчка с тях общо 3 пъти.

Първият път ми обясниха, че въпросният онлайн магазин не е написал правилно условията си и затова не могат нито Спиди, нито Еконт да ми доставят въпросните продукти. Обясних им адреса и как да стигнат, уговорихме се за нормален час и всичко приключи. Помислих си, че наистина ще си спазят уговорката, но те ми звънят сутринта, когато ясно обясних, че съм в университета и няма как да я взема - остана за уж уговорения час. Наближава уговорения час и въпросния куриер ми се обажда и казва, че щял да закъснее с 2 часа, защото видиш ли бил на друг адрес, искал да се прибере да си почине и тогава щял да идва. Вече бях на път да се откажа от поръчката, но като съм я поръчала, поне да си я взема.

Вторият път беше с онлайн книжарница. Бях си доплатила за конкретен час, тъй като съм в движение и няма как да отделя цял ден за чакане на доставка. Отново не го спазиха и отново ми казаха, че след 2 часа идват, при положение, че допустимото отклонение е от около 30 минути. Хайде разбирам да закъснеят с 40-50-60 минути заради задръствания, но 2 ЧАСА! Недопустимо! И аз съм шофьор и аз съм попадала в задръствания, но подобно нещо никога не ми се е случвало дори и в час пик.

Третият случай беше отново за онлайн магазин за дамски аксесоари. Бях си поръчала нещата в сряда, като по условия на сайта ги доставят до 2 работни дни. Дефектно се очакваше в петък. Куриерът ми звънна, уж се разбрахме и накрая след цял ден чакане ми обясни, че не можел да дойде, ако може за събота или направо за другия петък, като трябвало да доплатя за допълнителен престой в техния офис. Това преля чашата и просто им казах да не си правят труда и да си задържат пратката. Последва едно главоломно звънене и накрая уж изведнъж са се освободили и до 5 минути идват.

Какво излиза, че трябва да им се развикаш, да ги заплашиш, че няма да вземеш пратката и веднага са пред входа ти и ти дават нещата.

Извинявам се за дългия пост. Просто като прочета/чуя за Рапидо не мога да не изкажа недоволството си и възмущението си от тази фирма, ако това може да се нарече фирма. Пълна ирония на името си. Вместо бързи, те са най-мудната фирма. :D :D :D :D :D :D :D
Не ми се изпадаше в подробности, но точно така си взех последната праткa.
Куриера се кълнеше, че най-рано може след 4 дена - бил сам за града (Стара Загора) но след като му теглих една майна и затворих телефона след няма и 10 минути беше на адреса.
Тоя над мен дет спестява 1000 лева дали знае колко псувни генерират?
 
Групата на БЪРЗАЦИТЕ ги наричам в България всички хора, които поръчват от BG магазини - и искат за вчера всичко. Искат да знаят ТОЧНО КОГА ще ги посети куриера или да им звънне 10 минути предварително. Но когато чакат пратка от Амазон или Али експрес 3-30 дни или месеци :) тогава са супер спокойни и нормални.

Тук куриера е превърнат в маймуна…

Групата на: Мрънкячите. Телефонистите. Взискателните. И… малоумните въобще няма да коментирам.
 
Групата на БЪРЗАЦИТЕ ги наричам в България всички хора, които поръчват от BG магазини - и искат за вчера всичко. Искат да знаят ТОЧНО КОГА ще ги посети куриера или да им звънне 10 минути предварително. Но когато чакат пратка от Амазон или Али експрес 3-30 дни или месеци :) тогава са супер спокойни и нормални.

Тук куриера е превърнат в маймуна…

Групата на: Мрънкячите. Телефонистите. Взискателните. И… малоумните въобще няма да коментирам.
Верно си малоумен, точно за случая който писах - сутринта получавам смс, а ги потърсих след 18 часа чак.
 
Споко - не визирам теб. Тези групи са доказани - с други имена - но ги има… анализират се - но оправия няма..... на никой не му пука за нищо - всеки мисли, че куриера е длъжен на всички… страшно изнервена професия. Напрегната и яко хаос. Почнаха да регулират нещата с разни лостове… но текучеството на кадри е огромно. Новаците ги обучават много малко и ги пускат с 30-50 пратки да се учат. И като пратката ви е в такъв… кофти.

Рядко срещате стари кучета - ерудирали - уверени - спокойни - познават района си - общителни - умни. Над 3-5 години трябва за да се създаде такъв персонал.

На това не ги обучават… не искат да ги обучават.
 
Групата на БЪРЗАЦИТЕ ги наричам в България всички хора, които поръчват от BG магазини - и искат за вчера всичко. Искат да знаят ТОЧНО КОГА ще ги посети куриера или да им звънне 10 минути предварително. Но когато чакат пратка от Амазон или Али експрес 3-30 дни или месеци :) тогава са супер спокойни и нормални.

Тук куриера е превърнат в маймуна…

Групата на: Мрънкячите. Телефонистите. Взискателните. И… малоумните въобще няма да коментирам.

А ти щото не си професионален мръкач на пълен работен ден. Забрави времето когато правеше четки на Еконт на всяко тяхно псевдонововъдение, сега били "мноу зле". Зле са си всичките by design и by default. И заради такива като тях и платежните интеграции в БГ, онлайн търговията тук е на нивото на САЩ от 2001-ва. Айде обясни ми как поръчвам от Полша в 15:00 след обяд и на следващия ден в 10:30 пратката ми я носат на вратата в София? И защо за нещо, което тръгва от склад в София трябва да чакам rapido 6 дни, 2 от които ме каат да вися като марсол да ги чакам до 19:00 и тъпото парче дето върти геврека в буса спира да си вдига телефона. От Amazon си ги чакам по 3 дни, защото знам, че минава през 3 други точки в Европа за декупаж и като ми кажат дата и час идват на същата дата и в същия час.
 
А ти щото не си професионален мръкач на пълен работен ден. Забрави времето когато правеше четки на Еконт на всяко тяхно псевдонововъдение, сега били "мноу зле". Зле са си всичките by design и by default. И заради такива като тях и платежните интеграции в БГ, онлайн търговията тук е на нивото на САЩ от 2001-ва. Айде обясни ми как поръчвам от Полша в 15:00 след обяд и на следващия ден в 10:30 пратката ми я носат на вратата в София? И защо за нещо, което тръгва от склад в София трябва да чакам rapido 6 дни, 2 от които ме каат да вися като марсол да ги чакам до 19:00 и тъпото парче дето върти геврека в буса спира да си вдига телефона. От Amazon си ги чакам по 3 дни, защото знам, че минава през 3 други точки в Европа за декупаж и като ми кажат дата и час идват на същата дата и в същия час.

Хихик… когато работех с Еконт имах 50% отстъпка - единствена по рода си - заради тва можех да си позволявам Еконт. % дойде по други пътеки, заслуги, приятели, роднини… но не бих си го причинил 2-ри път. Те са номер едно. Но са хищници… нещо като Apple ( само тях купувам ) - но сега работя с Еконт само за един платинен клиент - при него Рапидо и Спиди се дънеха повече от 3 пъти. До 3 пъти давам шанс на всеки…

Сега Еконт са франчове всички :) много умен - робски номер… хищнически капан. До 30% отстъпка с оборотна стъпаловидна градация.

Но откакто всички куриери увеличиха цените на тежките пратки - единичен пакет - Еконт не са ми по джоба.

Не можете всички разходи да бутате в надценките… офлайн е по-тънкана и бая народ го знаят…

Полша. Амазон и бля бля имат товаропоток достатъчен да наемат 1-2 фирми и са като Икея като ползват нашите производители… оставят им стотинки печалба. Но стотинки умножено по 1000 :) или 10 000 пак е струйка приход…
 
10 000 * 0.80 лв са ти 8 бона :)
 
8 бона или около 6 бона ти е банковата вноска за заема по закупуването на 30 буса (дълга база) :)
 

Горе