Рекламация на лаптоп в Технополис

От: Рекламация на лаптоп в Технополис

@Sherifa +1

@Вискяр - преди да можеш или "нимоиш" все пак направи първо своето проучване. Китайците продават на всички и всичко, само че си имат 5 стандарта на качество. Не случайно на кашоните на стоките пише "Произведено за България, Румъния, Македония и т.н." или произведено за "белия свят". Абсолютно наивно е да си мислиш, че си купуваш в България стока еквивалентна на стока предназначена за Германия (за пример). Ще ти дам 1 пример, който добре ще разбереш. Имаш си 2 реда домати - единия ред е направил домати за чудо и приказ другите са си спаружени по рождение. Все ти си производителя ама качеството ти е различно

Ако смяташ, че на роботизираната линия за производство, някой робот бележи: този за Германия, този за щатите, този за България, този за Тимбукту - то значи четеш неподходящи неща.

#Нимоа!


@glndrk - лаптопа е фиксван по изброените причини преди да е направил 1 година. Няма какво да си говорим глупости за профилактика и начин на употреба в този форум. Това, че някой си е наплюл дадена марка за любима/омразна е субективен момент и си защитава тезата е друга бира.

Хардовете напоследък заминават и не винаги е виновен лаптопа. На охлаждането няма какво да му стане(то е един heatsink) освен вентилатора да спре по някаква причина(почти невъзможно). Със сигурност ако имаш прегряване проблема не е в леновото(освен ако не е нещо с AMD), ами в това, че не е профилактира/почистен на време... Леново с ингорели пиксели не съм виждал, носили са ми няколко със счупени дисплеи (хората са изнервени напоследък

Та много характерен проблем при лаптопите е, хората да ги ползват много време, без да ги профилактират/почистват (прави се поне веднъж годишно). В един момент охлаждането се затлачва и почва да не може да охлажда. Вдигне ли сериозна темпаратура, започват да заминават хардове, чипсети, видеочипове... И клиента вика "егати скапания лаптоп"...
 

Горе