Реклама във Facebook

Sofia Stankova

New Member
Здравейте, каква сума отделяте за рекламиране на сайта Ви във Facebook и колко продажби реализирате дневно?
 
Здравейте,
на такъм въпрос никога няма еднозначен отговор.
Всичко е свързано с бранша, възрастта на домейна, комко реклами дневно поддържате и т.н.
Но ако се придържате към принципа на 5 % от оборота няма да сгрешите.
Ако сега стартирате, просто влагайте някакви пари и не гледайте възвръщаемостта в момента , а трафика към сайта.
 
Сайта ми е на 9 месеца някъде, но рекламата ми е около 30% от оборота. :)
 
Последно редактирано:
Сайта ми е на 9 месеца някъде, но рекламата ми е около 30% от оборота. :)

Здравейте,

Тъй като и аз имам старт ъп и в момента започваме с реклама във Facebook познати са ми казвали, че не е задължително да се вкарват много пари но трябва задължително да се обърне внимание на това всеки пост да може да ги води към сайта ви. Трябва да гледате да правите постовете интересни и да се опитате да engage-нете хората. Най-лесния начин е да е това или онова и с гласуване, но не знам до каква степен е подходящо за вас. :)
Пожелавам успех в начинанието!
 
Между 0.50% и 60.00% от оборота, в зависимост от проекта и държавата, към която се рекламира. :)

При всеки от клиентите ми е различно, като главната цел не е колко даваш, това е инвестиция, а колко изкарваш като чиста печалба след разходите за реклама, продукт, данъци и т.н.
 
Здравейте,

Тъй като и аз имам старт ъп и в момента започваме с реклама във Facebook познати са ми казвали, че не е задължително да се вкарват много пари но трябва задължително да се обърне внимание на това всеки пост да може да ги води към сайта ви. Трябва да гледате да правите постовете интересни и да се опитате да engage-нете хората. Най-лесния начин е да е това или онова и с гласуване, но не знам до каква степен е подходящо за вас. :)
Пожелавам успех в начинанието!

това е доста полезно, благодаря! :)
криолиполиза,препарати за разтопчване на лед и сняг,бебешки колички,имоти русе
 
Последно редактирано:
Лично аз смятам, че Фейсбук рекламата трябва да е само един от каналите, използвани за реклама, може да е основен, може и да не е. Всъщност, освен чистите настройки на кампаниите от специалист, от голямо значение и самия уеб сайт на фирмата, тъй като масово се пускат кампании към магазини, които на нищо не приличат, после защо нямали продажби...
 

Горе