Семинар за Social Media Marketing ще се проведе за първи път в София

man0l

Member
София, 17.05.2010 - Майкъл Лийндер идва отново в София, за да проведе семинара за социални медии с основна тема „Как да използвате социалните медии за маркетинг на Вашият бизнес”. Събитието ще се проведе на 9 Юли 2010 г. в СТЦ Интерпред - гр. София, бул. Драган Цанков 36, зала "София" и се организира от Интер Контакт България ЕООД.

Експертът по директен маркетинг Майкъл Лийндер ще представи в 5 теми основните принципи, концепции и идеи на Social Media маркетинга. След въведение в социалните медии и тяхното приложение, той ще демонстрира как се създава успешен маркетингов план, как се поставят цели, анализ на статистиките и избор на медиите, чрез които да се изпълнят поставените цели.

В останалите 2 лекции Майкъл Лийндер ще акцентира върху концепциите за съдържанието, информация за блогването и това как потребителите да разпространяват и споделят информацията помежду си. Информация за това, как се ползва видео за маркетинг цели също ще бъде представена.
Ще бъдат представени резултати и примери от реални успешни кампании на български фирми, реализирани през сайтовете за социални медии като Vbox7, Svejo.net, Fanopic. Компанията Social Ме ще представи как се правят маркетинг кампании в Facebook, а KOMFO ще запознае посетителите с Facebook нови приложения и функционалности и как те могат да бъдат интегрирани към маркетинговия микс на всяка една фирма.

Събитието ще завърши с коктейл и размяна на бизнес контакти.

Записването става през сайта на събитието: http://social-media-seminar.com , а регистрираните до 25 Юни получават CD със аудио запис и презентации на предният семинар, проведен в София от Майкъл Лийндер „E-mail Marketing Masterclass”. Краен срок за записване и плащане: 07.07.2010. Местата са ограничени.

Повече за Майкъл Лийндер:
Майкъл Лийндер е роден в Дания и е признат експерт с над 20 години опит в маркетинга и иновациите в области като директен маркетинг, автоматизация на маркетингови дейности, e-mail маркетинг, програми за предотвратяване на загуба на клиенти, стратегии за привличане и задържане на клиенти.

Към момента Майкъл е изпълнителен директор на „Fokus Integrated” – нова, международна агенция за директен и интерактивен маркетинг. Той също изпълнява длъжността председател на FIMAC – отделно звено по интерактивен и дигитален маркетинг към FEDMA (Европейската Асоциация по Директен Маркетинг). Водил е лекции на над 100 семинара и има написани много статии на тема интерактивен и дигитален маркетинг. Често канен като лектор на маркетинг събития, той е презентирал пред хиляди хора в над 20 страни.
 

Горе