Система за проверка на некоректни клиенти Client Guru

biaaro

Well-Known Member
Попаднах на това и реших да го поставя за обсъждане тук, защото такава система съм си мислил да правя поне от 10 години. Не съм я направил, поради субективността на определението "некоректен клиент". Ако търговеца е некоректен или изпраща боклуци, това прави ли клиента некоректен и редно ли е да влезе в един такъв регистър? От друга страна, редно ли е простотията на хората да удря финансово търговеца. Особено при ниския ценови клас, една невзета пратка е кошмар за търговеца. Има откачалки, които поръчват масово и никога не си вземат пратките, нещо като спорт им е.

Доста са въпросите, една част е засегнал и колегата на сайта,.

Също ме притеснява събирането на фирмени мейли и телефони, които при некоректен администратор, може да е проблем. Аз специално не искам да влизам с фирмените си мейли в спам листинги и телефонни указатели на всевъзможни търговски представители, оптимизатори и тн.

Платформата : https://client-guru.com/

Ако собственика е някъде наоколо, което подозирам, ще е добре да се включи с разяснения.

@Blinky да метне темата където намери за добре, че не можах да взема решение къде да я пусна :)
 
Последно редактирано:
Като сърчне човек по темата и излизат разни дела като това:
https://www.cpdp.bg/index.php?p=element_view&aid=2206

Извод: малко си е газене в ла*ната тоя момент с шерването на тел. номер.
 
Не е нова идея, през известно време се появява или като проект.. или като фейс група.

Имаше едно излъган.ком преди време...

В тоя сайт не става ясно от къде имат "най-голямата" база с данни, при положение, че събират доклади от фирмите дето се регват, които не се знае колко са.
Т.е. малко си ограничават притока на данни, особено с моите наблюдения на повечето фирмаджии колко им се занимава с "интернета"

иначе разгледай incity . bg

те даже са го съчетали с обяви за невзети пратки
ама като гледам и той е оставен на самотек..
 

Горе