lqllqlq
Well-Known Member
Здравейте,
преди няколко месеца счетоводителят ми съобщи, че имам разминаване между сумата по фактура за Adwords и сумата дръпната от сметката ми. Прегледахме сметката, и тъй като разликите варираха според размера на фактурата (при 100-130лв беше 1,3-1,4лв, а при 200-240лв ф-ра разлика от 1,9-2,3лв) сметнахме, че става дума за някаква такса от страна на банката при трансфер.
Днес, тъй като имах работа до банката се сетих и питах, а служителката настойчиво спореше, че такава такса при подобни плащания нямат. "Оправяйте се с Гугъл!". След кратък спор по темата, че аз нямам вина за душевният и дискомфорт тя благоволи да прозвъни 2-3 колеги, а след 10 мин се обърна и с усмивка ми съобщи, че "няма проблем! При нас е грешката, софтуера начислява процент при превалутиране. Колегите знаят за този проблем със софтуера и са го отстранили..." тук е момента да вметна, че нямам представа кога колегите и са разбрали и кога са го отстранили, но при мен последните 7 фактури са все проблемни, а на мой познат последните 14... След като не ми отговори по какъв курс обръщат лев в лев, продължи "пуснете молба да ви върнем парите". Наистина бях изумен - тяхна грешка, в тяхна полза, аз съм ощетеният, но вместо извинение трябва да им се помоля да ми върнат моите пари...
Банката е Прокредит, но това не значи, че и при другите не може да се случи. Следете си банкиранията и плащанията, а на вас оставям сметката колко още като мен продължават да неподозират за случващото се.
преди няколко месеца счетоводителят ми съобщи, че имам разминаване между сумата по фактура за Adwords и сумата дръпната от сметката ми. Прегледахме сметката, и тъй като разликите варираха според размера на фактурата (при 100-130лв беше 1,3-1,4лв, а при 200-240лв ф-ра разлика от 1,9-2,3лв) сметнахме, че става дума за някаква такса от страна на банката при трансфер.
Днес, тъй като имах работа до банката се сетих и питах, а служителката настойчиво спореше, че такава такса при подобни плащания нямат. "Оправяйте се с Гугъл!". След кратък спор по темата, че аз нямам вина за душевният и дискомфорт тя благоволи да прозвъни 2-3 колеги, а след 10 мин се обърна и с усмивка ми съобщи, че "няма проблем! При нас е грешката, софтуера начислява процент при превалутиране. Колегите знаят за този проблем със софтуера и са го отстранили..." тук е момента да вметна, че нямам представа кога колегите и са разбрали и кога са го отстранили, но при мен последните 7 фактури са все проблемни, а на мой познат последните 14... След като не ми отговори по какъв курс обръщат лев в лев, продължи "пуснете молба да ви върнем парите". Наистина бях изумен - тяхна грешка, в тяхна полза, аз съм ощетеният, но вместо извинение трябва да им се помоля да ми върнат моите пари...
Банката е Прокредит, но това не значи, че и при другите не може да се случи. Следете си банкиранията и плащанията, а на вас оставям сметката колко още като мен продължават да неподозират за случващото се.