Софтуер за управление на продажби

g.atanasova

New Member
Здравейте,

Имам електронен магазин и респективно Фейсбук страница и Инстаграм профил към него, естествено поръчки влизат и по телефона. В момента нещата протичат по следния начин:
-Приемаме поръчка от съответния канал
-Записваме поръчката на хартиен носител
-Изваждаме наличността от Msql таблица / интегрирана със сайта/
-Подготвяме товарителница през електронния кабинет на еконт

Излишно е да обяснявам до какви огромни затруднения води това при следене на приети и върнати пратки, изобщо откриване на съответната поръчка на хартиения носител за някакъв вид справка при телефонно обаждане от страна на еконт и т.н.

Накратко, необходим ми е някакъв вид софтуер, който да улесни целия този процес и като бонус да мога да следя цялото движение на стоки. Искам нещо много опростено за което да не се налага да обучавам служителите 2 седмици и да ми върши работа единствено за следене на поръчките и наличностите без никакви допълнителни опции за бюджет, статистики и прочее.

Мисля, че темата ще е полезна за доста малки и средни бизнеси, така че, ако някой има предложения, ще се радвам да ги коментираме.

Поздрави
 

Станимир И

Well-Known Member
Здравейте, тези системи се казвата CRM, ERP, Складови програми.
Идеята на тези системи е контрол над целият бизнес: icash, prim, microinvest, oracle erp, mcr dynamics....

- счетоводство
- логистика
- бракове
- върнати поръчки
- човешки ресурс
и много други.

Поздрави,
Станимир
 

g.atanasova

New Member
Здравейте, тези системи се казвата CRM, ERP, Складови програми.
Идеята на тези системи е контрол над целият бизнес: icash, prim, microinvest, oracle erp, mcr dynamics....

- счетоводство
- логистика
- доставки
- бракове
- върнати поръчки
- човешки ресурс
и много други.

Поздрави,
Станимир

Наясно съм как се казва този тип система. Това, което се опитах да обясня е, че именно предложенията, които давате са прекаленио сложни за моя бизнес. Не целя конторл над целиябизнес, а само автоматизация при приемане и подготвяне на пратки. Вече прегледахме icash, prim, microinvest
 

Станимир И

Well-Known Member
Наясно съм как се казва този тип система. Това, което се опитах да обясня е, че именно предложенията, които давате са прекаленио сложни за моя бизнес. Не целя конторл над целиябизнес, а само автоматизация при приемане и подготвяне на пратки. Вече прегледахме icash, prim, microinvest

Привет, значи ако се страхувате от сложността, промяната, този бизнес не е за Вас, скоро бъдеще без такъв софтуер ще работите един вид незаконно и съмнително. Разбира Ви, доста хора се хващат към тази сфера, но при нарастване ще имате проблем без този вид софтуер.
Другото което е, значи щом този софтуер е. Сложен за Вас, вие трябва да си платите на някой да Ви научи. Срещу 2000 лв всеки ще отдели месец, другото е че не трябва да чакате фирмата на софтуера да Ви учи, трябва да хванете логиката.


Поздрави,
Станимир
 
Последно редактирано:

hristonev

Active Member
@Станимир пропускаш и възможността да се напише софтуер точно какъвто иска госпожата. Така 1 няма нужда от 2000 за обучение, 2 получава точно това, от което има нужда, 3 има в общия случай по-бърза система, защото не е претрупана с излишни модули, които никога няма да ползва.
 

Svetliooo

Well-Known Member
Не съм "експерт", но ако вече имаш онлайн магазин - защо не правиш поръчките в него?
Получаваш поръчка в IG и вместо да я пишеш на ръка - пишеш я в магазина. Така магазина ти става единственото място в което се обработват всички поръчки и можеш да следиш складовата наличност през него.
 

Kiril

Active Member
Не съм "експерт", но ако вече имаш онлайн магазин - защо не правиш поръчките в него?
Получаваш поръчка в IG и вместо да я пишеш на ръка - пишеш я в магазина. Така магазина ти става единственото място в което се обработват всички поръчки и можеш да следиш складовата наличност през него.
и аз това щях да ви пиша, но предложението на @hristonev е най-добрия варинат!
Успех!
 

ReminD

Well-Known Member
Мога да ви изработя web internal платформа, която да прави каквото желаете с поръчките, и да се интегрира на subdomain например, откъдето да обработвате всичко на едно място.
 

stuklen

Well-Known Member
Какъв е проблема да си ползвате онлайн магазина. Тази функционалност е стандартна за всеки такъв. И служителите ви са запознати с него. И може да си проследявате каналите по които са дошли поръчките, да следите наличности и т.н.
Няма нужда от специални платформи и т.н. Единствено ще остане проблема СУПТО. Но това вече ще си го уточните с НАП.
 

Станимир И

Well-Known Member
@Станимир пропускаш и възможността да се напише софтуер точно какъвто иска госпожата. Така 1 няма нужда от 2000 за обучение, 2 получава точно това, от което има нужда, 3 има в общия случай по-бърза система, защото не е претрупана с излишни модули, които никога няма да ползва.

Привет, явно нямаш опит :), кажи ми как този софтуер ще бъде към белият лист за новите наредби? Другото което е че госпожата отлага неизбежното, след време иска или не иска, ще трябва да има софтуер, просто знам за моите клиенти как се зорят със подобен софтуер направен от някой човек. Най-добре си хванете една ERP система, платете си за обучение и Ви гарантирам че ще бъдете щастлив човек.

Поздрави,
Станимир
 
  • Like
Реакции: Aion
Другото, което е че поръчките от телефонни обаждания, инстаграм, олх и където продаваш, ако ги пишеш в сайта ще можеш ли да следиш колко продажби си направила и от къде ? Не знам дали ще ти е нужно да знаеш например от сайта колко продажби си направила, колко от фейсбук и тн.
Ако обаче имаш оставен телефон във фейсбук, инстаграм и в сайта тези от телефона няма как да знаеш от къде са.
 

psl

New Member
Привет аз лично си правя статус на поръчката където е нова,приключета, приета. Просто там си променяш статуса с каквото име желаеш и после в търсачката задава; базар или олх и така сортираш по групи. Може в коментара да си запишеш от къде е поръчката мо най добре е с някоя програмка от по горе изброените защото те вече са задължителни успех.
 

Горе