Спечелих търг в ибей, но не искам да платя.

От: Спечелих търг в ибей, но не искам да платя.

Не, ще стоя и ще гледам как scalpers от US/RU/DE/UK/HK се възползват и ги продават (дългогодишно още от ПЪРВИЯ HiB). Много ясно, че след толкова много години HiBs изминали и аз ще се „сепна“ и ще направя нещо по въпроса, макар и еднократно за точно определен deal, който btw отдавна не е ценен, важен и непродаваем.

Както казах, „българската ра'ота“ не е желателно да си има конфликти и допирни точки човек с нея. Както сам писа – неутрални репутации, негативни репутации, червени измишльотини и прочие. Още дълго време за West EU ще ни смятат като „2-ра ръка“ хора да им берем ягоди, гъби, салати, хотели портиери и подобни.
 
От: Спечелих търг в ибей, но не искам да платя.

Първо се блее/бърка - цъка се където не трябва, все едно е пасианса на компа. После се очерня другата страна, щото не била коректна!

Айде пораснете и си плащайте грешките!

Ако искате да ви вземат насериозно, като зрели хора, дръжте се сериозно.
 
От: Спечелих търг в ибей, но не искам да платя.

Съжалявам, че вадя темата от моргата, но се случват подобни грешки и искам да дам един съвет. Ибей е собственост на Пейпъл, всички разплащания минават през системата на Пейпъл. При подобен случаи както и др. е хубаво стоката да се плати, изчаква се 2 - 3 седмици и се пуска случай (case) в Пейпъл като давате на Пейпъл да го реши. В case-то посочете че артикула не отговаря на описанието или е повреден. Политиката на Пейпъл е да защитава купувача а не продавача и ще ви възтановят парите. По този начин може веднаж, дваж да си купите нещо без да го платите. Слагате негативен рейтинг в Ибей и излизате чисти от ситуацията.
 
От: Спечелих търг в ибей, но не искам да платя.

Благодаря за съвета. Нещото отдавна го получих. Беше без опаковка, каквато и да е била, на едно място ми се стори леко дефектно. Подарих го на 1 познат и оттам нататък не ме вълнува какво е станало. На мен си взех чисто ново. Вече чета внимателно :) Пък на търговеца му шляпнах неутрален рейт, защото се е забавило.
 
От: От: Спечелих търг в ибей, но не искам да платя.

Съжалявам, че вадя темата от моргата, но се случват подобни грешки и искам да дам един съвет. Ибей е собственост на Пейпъл, всички разплащания минават през системата на Пейпъл. При подобен случаи както и др. е хубаво стоката да се плати, изчаква се 2 - 3 седмици и се пуска случай (case) в Пейпъл като давате на Пейпъл да го реши. В case-то посочете че артикула не отговаря на описанието или е повреден. Политиката на Пейпъл е да защитава купувача а не продавача и ще ви възтановят парите. По този начин може веднаж, дваж да си купите нещо без да го платите. Слагате негативен рейтинг в Ибей и излизате чисти от ситуацията.
Съветът е изключително тъп и малоумен. Все едно да кажеш на човек, който иска нов телефон да отиде да разбие някой магазин, да открадне каквото му трябва и да си замине преди да е дошла полицията.

Не следвайте такива малоумни съвети, защото заради подобни мизерни душички все повече търговци не доставят до България.
 
От: От: От: Спечелих търг в ибей, но не искам да платя.

Съветът е изключително тъп и малоумен. Все едно да кажеш на човек, който иска нов телефон да отиде да разбие някой магазин, да открадне каквото му трябва и да си замине преди да е дошла полицията.

Не следвайте такива малоумни съвети, защото заради подобни мизерни душички все повече търговци не доставят до България.

Виж сега имах международен онлайн магазин и мога да ти кажа, че много чужденци се възползват от тази дупка в пейпъл. Да продаваш на международния пазар крие риск, всички търговци го знаят и съответно са предвидили и загубите си. А и да не говорим, че ако от 10 покупки пуснете 10 жалби в пейпъл те ще ви блокират акаунта. А и смятам, че повечето хора във форума имат морал и съвест, съответно едвали ще се занимават с такива глупости. Човека се е объркал и смятам, че съветът би му помогнал.
 

Горе