Спешно търся съвет/препоръка относно paypal

neich

New Member
Здравейте,
Имам спешна нужда от разяснение относно един проблем. Купих една авточаст от Английски онлайн магазин. Пратката беше изпратена с DPD, получих е естествено от Speedy. Оказа се обаче, че "търговеца" ми е изпратил съвсем друга стока, същата част но друга марка и доста по - евтина от тази която съм поръчал и платил. Не успяхме да се разберем с него в личен разговор и за това пуснах диспут в PayPal. В последствие диспута премина в claim. PayPal присъдиха решение в моя полза, като се задължавам да върна пратката на търговеца. До тук добре, в момента имам даден 10 дневен срок от PayPal да предоставя номер за проследяване (tracking number). Днес веднага изпратих пратката със Speedy DPD ECONOMY до адреса даден ми от PayPal до който да върна стоката. В момента имам номер на товарителница, като служителя в офиса на Speedy ми обясни, че tracking number на DPD ще получа когато пратката напусне България. Момчето в офиса също ми обясни, че ако пратката утре не напусне страната, то ще е напусне след предстоящите празници. В този случай аз tracking number от DPD скоро няма да имам. Не ми харесва факта, че нещата може да се проточат с този номер и ме е страх да не пропусна сроковете дадени от PayPal. Въпросът ми е следния, кой номер за проследяване да дам на PayPal? Мога ли и достатъчно ли е да предоставя номера на товарителницата от Speedy? За първи път ми се налага да извършвам тази процедура по връщане на пратка. Не ми е ясно дали в сайта на Speedy чрез номера на товарителницата ще се вижда къде е пратката след като напусне България, дали ще се отрази че е доставена и т.н или ще се следи само докато е в България, след това ще трябва да се следи с tracking number на DPD?
Информацията наистина ми е нужна спешно, защото сън не ме хваща и се притеснявам да не изпусна 10 дневния срок. Нямам си на представа дали е възможно в момента да напиша номера на товарителницата от Speedy, а след като излезе трекинг номера от DPD да допиша и него. Не знам дали ще имам опция за поправка.
Сумата е 177 евро, което е по - малко от 250 долара. Знаете ли, кога PayPal ще върне сумата? След като предоставя номера за проследявани или след като се види, че пратката е получено от получателя?

Благодаря Ви предварително, един път вече съм получавал много ценни насоки от участници в този форум и за това питам отново тук. Ще съм ужасно благодарен на всички за ценната информация и насоки! Поздрави и успех на всички!
 
От: Спешно търся съвет/препоръка относно paypal

• Internal [Soeedy] Tracking Number: Проследяване (тук като излезе пратката ще излезе в скобите „DPD Parcel Label No:“;
• External [DPD] Tracking Number: Проследяване.

Кофти е тея дни, тъй като:

EU9fLR8.jpg


DPD Economy съгласно тарифата и времевите интервали се доставя до UK между 3 и 5 бизнес дни.

В случая това „момчето от Speedy“ съвсем коректно и релевантно е казал сроковете и детайлите, сърдене няма как да има нито към куриерската фирма, нито към никого, различен от това, че:

— се падат следващите 2 дни събота и неделя;
— че 2-ри март и решен от правителството за неработен;
— че 3-ти март ще се чества за 137-ми път от 1878г. насам.

Виновни са ти Левски, революционерите и прочие, правителството, както и това, че някой е измислил събота и неделя да не се смятат за бизнес дни.

Щом имаш 10 дни за предоставянето на External [DPD] Tracking Number, а НЕ 10 дни за доставяне „оттатък“ (връщане), то значи гарантирано ще стигнат, след като вчера е била пусната и навярно външния ще излезе сряда или четвъртък, с късмет МОЖЕ би и по-рано.

Status-ът на доставката трябва да е „Delivered“ и да мине известно време, докато проверят транзакцията и всичко, че е наред, че да върнат кинтите. В какви срокове, пас съм.

Bonus Info: Sellers с десетки хиляди feedbacks имащи и продаващи in bulk мега много, на ден по над 20 поръчки гарантирано, то значи е НОРМАЛНО да объркат дадена пратка или нещо. За това е добре да се пазари от по-малко известни и „нови“ sellers (на над 90 дни, естествено), тъй като те ще има индивидуална грижа за пратките и ще знаят точно какво изпращат, т.е. шанс за гаф е значително по-малък.
 
Последно редактирано:
От: От: Спешно търся съвет/препоръка относно paypal

Много благодаря за отговора. :D
Изобщо не става въпрос за сърдене към куриерската фирма. Това, че моя случай съвпадна с почивни дни и национален празник си е просто кофти съвпадение. За доставки от България винаги предпочитам Speedy, никога не съм имал проблеми с тях. За това тази пратка е изпратих с тях. можеше да ползвам Български пощи, дори е по - евтино с тях но не им вярвам. Грешно сте ме разбрали може би.

От написаното разбирам, че спокойно мога да предоставя на paypal номера на товарителницата даден ми вчера от куриера ?
 
От: Спешно търся съвет/препоръка относно paypal

Трябва ти ДПД товарителницата според мен, дават я по мейл на следващия работен ден. Ако не я получиш - звънни им, продиктувай им номера, който са ти дали от спиди и бъди спокоен.

Пътуват за 5-6 работни дни до Англия.
 
От: От: Спешно търся съвет/препоръка относно paypal

От написаното разбирам, че спокойно мога да предоставя на paypal номера на товарителницата даден ми вчера от куриера ?
Естествено, че не.

• Internal [Soeedy] Tracking Number: Проследяване (тук като излезе пратката ще излезе в скобите „DPD Parcel Label No:“;
• External [DPD] Tracking Number: Проследяване.



Щом имаш 10 дни за предоставянето на External [DPD] Tracking Number…
Когато се получи въшния номер, него и се предоставя. А той се вижда, когато се „киризи“ проверката пък при вътрешния, след като е навън вече пратката и се обслужва по INT линии.
 

Горе