Споделете опит и предложения за повишаване конверсия

От: Споделете опит и предложения за повишаване конверсия

Направете като мен. Използвам зопим с Custom triger. Взел съм бутона от новият им чат, снимах го и го позиционирах в ъгъла до една кака която пък има често задавани въпроси.
Относно конверсията факторите са много. За мен най важните са да се предостави всичката нужна информация в горната част на сайта или поне където е цената на продукта.
Доставка, време за доставка, гаранционни срокове, може ли да се върне продукта ако има проблем, цената крайна ли е, има ли скрити такси.... И най-важното, продуктовата картинка трябва да е голяма. Повиши ми се конверсията доста след като направих тези неща и сложих каката в ъгъла за често задавани въпроси.
За промоциите е доста добра идея да се слага в описанието на продукта нещо като "Специални оферти с този продукт" и да се предлага в пакет с нещо друго или двоен пакет на по-ниска цена или с безплатна доставка. Секунди след като мой клиент е влязъл в продукт цъка на тези линкове.

Ето и каката: http://www.opencart.com/index.php?route=extension/extension/info&extension_id=12565
Скоро ще и направя позициониране в дясно и ще включа балончето на зопим.

Ето и нагледно ср. продължителност на посещенията след някой от тези промени които споменах:

68af62bc963e62ef.JPG
 
От: Споделете опит и предложения за повишаване конверсия

Отваряйки магазин си дал трибуквеника под наем...

Не съм го давал ама айде не ми се спори. Има много успешни магазини без лайв чат и това явно не им липсва.
 
От: Споделете опит и предложения за повишаване конверсия

Стефан е прав - Въпросът опира до това искаш ли да правиш бизнес на всяка цена и със всеки клиент. Всеки си преценява за себе си.

Аз на всеки продукт съм поставил линк към контактната форма и съм посочил телефон за контакти - Ако клиента толкова много иска да разбере нещо за продукта може спокойно да напише на контактната форма, а ако много бърза да звънне на телефона - Ама щял да се набута - Да ви кажа не държа да правя бизнес с хора от които очаквам да направят покупка за 100-200 кинта и им се свиди да платят един телефонен разговор - Работата с такива клиенти обикновено после носи проблеми.
 

Горе