Съвети за диагностика и поправяне на Panda проблеми

coolice

Owner
на това е хубаво да му обърнете внимание а не да се забавлявате за следващия ъпдейт кога е :)

разликата във важноста е толкова огромна че няма на къде иначе пак ще има изпищяли
 

maiak

New Member
От: Съвети за диагностика и поправяне на Panda проблеми

Чудесна статия.
Най-ценното в нея почва след 9-та точка а именно "A Couple of More Key Points...


Това, което прочетох между редовете е, че който е направил бизнес в интернет - направил.
Гугъл стисна баджаците и малките няма да могат да се мерят с вече утвърдените по никакъв начин.
Unique content ? Да, бе да, ако не е на trusted domain, и "like-нат" и "+1" от сто човека, просто няма шанс.
Както е написано в статията на coolice - ставаш един от хилядите писали за "french toast".

OK, хората сами да преценят чрез social metrics кое е качествено, но има ниши и сайтове, в които
хората влизат, свършват си работата за 3 мин, нито лайкват, нито коментират и си тръгват.
Няма да продължавам, че стана дълъг монолог...

Наистина както каза coolice, следете новостите, защото следващата "новост" ще удари пак малкия бизнес и
вода ще глътнем пак ние :) за жалост.
 

coolice

Owner
а няма лошо да е монолог а аз като знам че някои е прочел ще се пострая да се включа и стане диалог

да има ниши в които хората няма да лаикнах щото не искат всичките им прителчета да видят къде са ходили и какво са си поръчвали това е слабост на алгоритъма и като разкарат уебмастърските сайтове накрая остава пълен шит (и много блек сео сайтве които за кратко са там)

иначе да винаги трябва да се опитваш да изградиш бранд (брандабъл домейни а не такива с много киурди и да налееш една камара пари в развитие) но има и така градени сайтове с години които пострадаха от пандата затова почват да се случват няколко логични неща


тази политика на г тласна много уебмастъъри правещи уайт сайтове към тъмната страна на силата и краш енд бърнд стратегии, защо да се мъчиш с години и накрая да те порежат (ако правиш сайтове за да печелиш от тях) като може през няколко седмици да бълваш поредната порция ....


като няма уебмастърски сайтове които стават достатъчно и серпа е пълен с брандове които стават по малко от убмастърските но са там защото са брандове резултата хората бавно почват да сучиват търсачката процент след процент след две години или ще трябва да променят тази политика или да приемат да са номер 2 показващ брандове отготе поне за американсия пазар Гугъл губи позиции в САЩ (аз все си мисля че ще усетят ама първо конкуренцията трябва да ги понатисне) затова е хубаво да има конкурнеция
 

biaaro

Well-Known Member
От: Съвети за диагностика и поправяне на Panda проблеми

Чудесна статия.

Това, което прочетох между редовете е, че който е направил бизнес в интернет - направил.
Гугъл стисна баджаците и малките няма да могат да се мерят с вече утвърдените по никакъв начин.
Unique content ? Да, бе да, ако не е на trusted domain, и "like-нат" и "+1" от сто човека, просто няма шанс.
Както е написано в статията на coolice - ставаш един от хилядите писали за "french toast".



Наистина както каза coolice, следете новостите, защото следващата "новост" ще удари пак малкия бизнес и
вода ще глътнем пак ние :) за жалост.


Проблема не е в гогле, а е в малките. Щото де що има новобранец се бута у най-напрегнатите ниши, без хал хабер да си има от света, и почва да сере спам и гнустотия дето намери.... Сигурен съм, че ако някой е достатъчно подготвен, с нужния ресурс и с нужното желание може да пробие почти във всяка ниша и сега и винаги. Колкото по трудно става, толкова по-добре... Дребните тарикати трябва да бъдат отказвани още в зародиш.
 

coolice

Owner
лошото е че във високо конкуретни ниши дори и да си уати някое пеерасче нископлатен индиикси едитор като те резне щото един 20 те му братовчеда прави подобни сайтове и ти става едно такова гадно безразлично...

иначе съм съгласен че ако сериозно си го захванал един проект и правиш нужните инвестиции в развитието му след време ще се получи само трябва да е в ниша в която можеш да опищиш света ако несправедливо те резнат ...

третия вараиянт е накрая да станеш и ти блек сеоър или да чакаш промени на пазарния дял топ ранкинг в яхо бинг може да вади $$$$ на месец верно че Г може и $$$$$ ама като се промени пазарния дял ще се балансират нещата поне така си мисля знам ли
 

maiak

New Member
От: Re: Съвети за диагностика и поправяне на Panda проблеми

иначе да винаги трябва да се опитваш да изградиш бранд
Докато всеки със keyword в домейна има предимство, забравям за изграждането на бранд.
След като гледах и филмчето на Мат Кътс за brand vs keyword domain си затвърдих мниението.


тази политика на г тласна много уебмастъъри правещи уайт сайтове към тъмната страна на силата и краш енд бърнд стратегии, защо да се мъчиш с години и накрая да те порежат (ако правиш сайтове за да печелиш от тях) като може през няколко седмици да бълваш поредната порция ....
определено и аз гледам в посока тъмната страна. Май вместо да намалят спама, Г си отвориха допълнително работа...
Наистина е тъпо да градиш сайт или е-бранд, който може да бъде обезценен от поредния ъпдейт на алгоритъма. Никак не са малко качествените сайтовете, които изгоряха има много пропищели хора.


Гугъл губи позиции в САЩ (аз все си мисля че ще усетят ама първо конкуренцията трябва да ги понатисне) затова е хубаво да има конкурнеция
докато не се появи конкурент сме кукли на конци... Радвам се че Г е започнал да намалява значението си...


Проблема не е в гогле, а е в малките. Щото де що има новобранец се бута у най-напрегнатите ниши, без хал хабер да си има от света, и почва да сере спам и гнустотия дето намери.... Сигурен съм, че ако някой е достатъчно подготвен, с нужния ресурс и с нужното желание може да пробие почти във всяка ниша и сега и винаги. Колкото по трудно става, толкова по-добре... Дребните тарикати трябва да бъдат отказвани още в зародиш.
Biaaro, разбира се че си прав! Всеки с нужния ресурс и нужното желание може да пробие. Архимед е казал - "дайте ми лост и опорна точка и аз ще повдигна земята".
Въпроса е какво да прави малкия бизнес с недостатъчен ресурс и нужното желание?
 

coolice

Owner
предимството не е толкова голямо лонг търм стратегият е бранд виж Оптмимизация за търсачки което си е тежък киурд на български как са се подредили
или insurance (има само един с киурд в домейна) поне в моите резултати
 

Горе