kaiba_corp
Member
...
Последно редактирано:
1. Магазин под всякаква критика
2. Графични материали (продуктови снимки) - все едно са правени на paint, с други думи, трагедия
3. Цените - неконкурентни
4. Ключовите думи са избирани все едно таргета ти е тежкоатлети с ниски чела и вакуум в черепната кутия, а те не пазаруват по този начин, нито търсят продукти по интернет
10-20 продажби месечно при горните 4 проблема са си рекорд, достоен за Гинес
1. Магазин под всякаква критика
2. Графични материали (продуктови снимки) - все едно са правени на paint, с други думи, трагедия
3. Цените - неконкурентни
4. Ключовите думи са избирани все едно таргета ти е тежкоатлети с ниски чела и вакуум в черепната кутия, а те не пазаруват по този начин, нито търсят продукти по интернет
10-20 продажби месечно при горните 4 проблема са си рекорд, достоен за Гинес