Създаване на Фитнес форум.

Grundy

New Member
Здравейте на всички ! Тъй като съм нов във форума искам да се представя с няколко изречения. Аз съм студент , изучавам строително инжинерство във Виена. На 21 години съм , родом от Варна. Свободното си време го отделям за игри , но реших че вече е време да затворя тази страница и да се занимавам с нещо , което хем да допринася финансово , хем да е полезно за хората тук. Идеята ми е да направя нещо като bb-team и bodyconstructor тъй като тука активни фитнес форуми не се намират. За начало мисля да направя съвкупност от форум и статии и зависи от това как тръгнат нещата може и да се добави магазин. Тъй като знанията ми в тази област са доста ограничени , бих се радвал да споделите малко препоръки и опит. Разполагам със стартов капитал от около 1500 евро. Не искам това да е поредното нещо , с което се захващам и като няма бърз резултат да се откажа , затова съм готов да вложа средства. Намерил съм хора , които са готови да пишат и превеждат статии. Това в общи линии е причината поради която се присъединих към вас , ше се радвам на съвети и мнения, а защо не и на съвместна работа. Пожелавам ви лек и изпълнен с положителни емоции ден !
 
Софтуерно измислил ли си ги нещата? Бедата е, че добрите CMS-и имат слаби форуми, а пък добрите форуми имат слаби CMS-и. Трябва да решиш на кой аспект ще залагаш повече:

- на социалния, при който би избрал форумна система с повече екстри и по-недъгав модул за новини, в този случай IPB е най-добрата платформа, но и Xenforo мисля, че вече има що годе читав новинарски модул.
- на новинарския, при който избираш например Wordpress и ползваш някой от неговите плъгини за форум - bbpress или wpforo. Wpforo е доста ново, до колкото знам, и вероятно ще има бъгове и липсващи основни функционалностти.