Създаване на качествен фирмен профил в LinkedIn

Rock

Well-Known Member
LinkedIn e водещата социална мрежа на професионалисти в различни сфери на бизнеса.
Мрежата има над 200 милиона потребители и продължава да расте.
LinkedIn е идеално място за промотиране на бизнес, създаване на връзки с бъдещо партньори и намиране на качествени професионалисти.
Ако имате бизнес, тогава създайте профил в тази социална мрежа, може да ви бъде само от полза един фирмен профил.
Ако се решите на тази стъпка и създадете фирмен профил (или вече имате такъв), ето и няколко съвета относно качеството на профилът ви.
Информацията ще е по полезна за фирми, работещи на международния пазар, защото в България LinkedIn не е толкова популярен все още.

1. Първоначално задайте улсугите/продуктите, които предлагате

Не карайте потребителите да търсят и кликат по профилът ви за да търсят какво всъщност предлага фирмата ви. Точно, ясно и изразително посочете с какво се занимавате, дайте примери за продуктите/услугите си.

2. Не пишете с жаргон

Напишете на чернова описанието на фирмата ви. Прочетете го след това няколко пъти и вижте как изглежда. По възможност го дайте на някой, който няма представа с какво се занимавате, за да даде оценка, защото иммено такива като този човек ще отварят и четата описанието на вашата фирма. Имено затова не си позволявайте да използвате жаргон, защото ще загубите от доверието на хората. За самото описание използвайте кратки, ясни и целенасочени думи, с който да се обръщате към самият четящ, а не просто сухо написана статия.

3. Добавете снимка за да грабнете вниманието на потребителите.

Вече модерната cover снимка ще се появи най-горе във вашият профил (подобно на фейсбук), затова изберете такава, която да впечатли потребителите и да ги накара да се зачетат повече в профила ви. Включете послание в снимката, по възможност и малко информация за нея, както и логото на вашият бранд.

4. Напишете едно различно "За нас" (About us) описание

Въпреки, че About Us ще се намира най-долу в страницата на профила ви, това не значи, че тази секция трябва да се подценява, а точно обратното. Почти всеки потребител, който намери за интересна информацията ви, ще цъкне на About Us, където вие ще трябва да напишете нещо различно от повечето сухарски "We have over 10 years of experience ...". Постарайте се да включите нещо от първо лице т.е. да има "аз, ние", но сякаш сте вече познати, приятели. Карайки четящият да се чувства едва ли не ваш близък увеличава многократно предразположението му да прави бизнес с вас.

5. Попълнете полетата с продукти и услуги качествено.

Всеки един потребител загледал се в профила ви ще цъкне да види какво предлагате. Затова опишете много добре продуктите ви, услигите които предлагате, за да има ясна представа какво може да закупи от вас. Пишейки предимствата на вашата фирма и какво може да спести или получи като бонус е съществена част от тези полета.

6. Попълнете и полето за "кариери"

Ако търсите качествени служители или пък фрийленсъри за дадена работа, тогава попълнете полето "кариери", за да може да се свързват с вас кандидати, но не забравяйте ясно да споменете какви са ви изискванията, за да нямате недоразумения и губене на време в обяснения.

7. Включете и новости около компанията.

Направи ли сте си един хубав профил, но той не се изчерва с еднократна работа. Задължително трябва да имате "новости около нас", където да има ъпдейти на вашите услуги/продукти и т.н. Така потребителите ще се върнат отново за да видят "какво ново" имате да предложите. Добра идея е и да включите отзиви на ваши доволни клиенти, за да увеличите доверието към вас.

Като цяло поддръжката на LinkedIn профил е постоянна работа и един добре направен, поддържан профил може да ви е само от полза. Успех !
 
От: Създаване на качествен фирмен профил в LinkedIn

Много хубави теми пускаш, синтезирани и полезни. браво продължавай в същия дух
 

Горе