Търся: Търси се съдружник/ци и/или спонсор/и за създаване на маркетплейс от рода на eMAG

Рейтинг - 0%
0   0   0
Търси се съдружник/ци и/или спонсор/и за създаване на платформа от рода на eMAG

Аз съм програмист с опит в разработването на онлайн платформи. Имам идея за създаване на платформа за онлайн търговия, подобна на eMAG. Платформата ще предлага широка гама от продукти и услуги, от електроника и електроуреди до дрехи и обувки.

Ще създам платформата напълно безплатно, но ще имам нужда от съдружници и/или спонсори, които да се включат в закупуването на домейн, хостинг и създаването на рекламни кампании. Със съдружниците ще си разделяме печалбата от комисионите по равно.

Какво търся в съдружник/ци и/или спонсор/и:
  • Финансова подкрепа за закупуване на домейн, хостинг и рекламни кампании
  • Експертиза в маркетинга, продажбите и бизнеса
  • Вяра в успеха на проекта
 
добре де... ума ми не го побира да имаш дигитална агенция и да нямаш едни 3-4000 лв за реклама! Един домейн ако е БГ е 60 лв, хостинг преко сили 400 лв на година . Защо ти е да бъдеш роб на съдружник? Съдружието с инвеститор който вложи пари в проекта е нож с две остриета! Освен това ще ти дава такъв зор взе едно , че е вложил милиони в проекта и така ти ще си зависим ! Ако толкова държиш да имаш съдружник в проекта който да ти дава постоянно зор за да може да се вземеш в ръце да бачкаш залудо ... тогава със сигурност ще намериш такъв тук. Но няма нищо по важно от свободата!
 
Ексен могат всичко, ако се съди по спама из целия интернет.
Даже наскоро разработиха и продадоха тук социална мрежа, доколкото си спомням.

Цял екип са и даже нямат фейк проекти в портфолиото.
 
Планираният сайт на готова софтуерна платформа ли ще се базира или ще е изцяло със собствен код разработка?