Форум във фирмен сайт. За или против?

Asen Popivanov

Active Member
Здравейте, знаещи и можещи симпатяги! :)
От известно време ми се "върти" една идея в главата, а именно да вградя един форум, който е на релативна тематика (домашни ремонти, а сайта ми е за врати) във фирменият ни сайт.
Цели:
1/Публикациите във форума са релативни с концепцията на сайта, та по отношение на SEO би било добър фактор, според мен;
2/Евентуално привлечената от форума аудитория, би била целева група за продажба на продуктите и услугите ни.
Според вас струва ли си труда (все пак би имало администриране и модериране)? И, разбира се, ако допуснем че се развива сайта, цитираните по-горе точки реалистична преценка ли са или - не? Мнения и препоръки, моля!
Мир и разбирателство за влюбените гълъбчета Николчето и Ъпхерчето! :)
 
От: Форум във фирмен сайт. За или против?

Кой ще пише в този форум?
Ако успееш да накараш потребителите примерно да задават въпроси и ти или друг да им отговаря изчерпателно на всяко питане.
Нещо като хелп секция да стане.
Инак за мен няма място форум в такъв сайт.
 
От: Форум във фирмен сайт. За или против?

Имам секция за въпроси и отговори, в която имам късмета доволни клиенти да поместват своите коментари за работата ни, но до там. Идеята ми е да се опитам да изградя форум за всякакви въпроси за домашните ремонти, но наистина се замислям дали няма да е прекалено трудно да се развие и дали си струва труда и инвестицията, обаче... Благодаря, Ъпхер! :)
 
От: Форум във фирмен сайт. За или против?

Имам секция за въпроси и отговори, в която имам късмета доволни клиенти да поместват своите коментари за работата ни, но до там. Идеята ми е да се опитам да изградя форум за всякакви въпроси за домашните ремонти, но наистина се замислям дали няма да е прекалено трудно да се развие и дали си струва труда и инвестицията, обаче... Благодаря, Ъпхер! :)
Има много такива:
http://forum.napravisam.bg/forum/
Само с този не виждам как ще се пребориш за потребители.
 
От: Форум във фирмен сайт. За или против?

Има много такива:
http://forum.napravisam.bg/forum/
Само с този не виждам как ще се пребориш за потребители.
Знам, че има... А този е лесен - ще го хакна и ще пренасочвам трафика към моя форум. :p
То май ще се окаже по-лесно по друг начин да го оптимизирам , вместо тепърва да му слагам и форум... :(
Въпреки, че не е задължително да "преборвам" за потребители - може и тук и там да са регнати и да влизат.
 
От: Форум във фирмен сайт. За или против?

Твърдо против. Дори не виждам смисъл от специализиран форум, по-скоро 1 2 теми в по-големите форуми по всичкология, в които да отговаряте на въпроси.
 
От: Форум във фирмен сайт. За или против?

Зависи от фирмата, за някои е добре за други не.
 
От: Форум във фирмен сайт. За или против?

А пък според мене трябва да има форум във всеки сайт дето има клиенти, най-вече като един вид обратна връзка. Обаче не си представям как форум в сайт за врати би станал нещо по-различно от това :)
 
От: Форум във фирмен сайт. За или против?

Фирмата си вкарва автогол с форум, защото най-много да я оплюват, едва ли някой ще влиза да ги хвали.
 
От: Форум във фирмен сайт. За или против?

Зависи от фирмата, за някои е добре за други не.
Тоест? От какво зависи?
А що се касае до обратна връзка, то аз се радвам да се споделя мнение за нас. Преобладават позитивните, все пак... Дори в страница въпроси и отговори съм подканил да споделят мнения, и те са споделили. Има едно негативно, което после се промени от клиента, след като поправихме грешката си. А идеята на форума е да има теми за всякави видове ремонти, а не да фокусирам върху фирмата. Просто ще има дискретен банер, админа ще е с потребителско име - марката, която налагаме, форума ще е на поддомейн на фимрният сайт... Дискретен маркетинг.... ако разбира се реша да започна форума, де... :)
 
От: Форум във фирмен сайт. За или против?

Фирмата си вкарва автогол с форум, защото най-много да я оплюват, едва ли някой ще влиза да ги хвали.

На мен как ми се иска банковите сайтове да си пуснат форуми, що оплюване ще има там :D

Нали сайта има собственик, екип, хора дето вършат услугата. Ако някой оплюва, собственика ще отговори. Ако оплюването е неоснователно, то ще си замине без време. Ако е основателно... тъкмо по-бързо и собственика да разбере, че неговата услуга не си заслужава и да реши дали да я подобрява или да се заема с нещо друго.
 

Горе