Честито евро!

Тоест, пак стигаме до извода че зависи от страните, а не "Еурозоната и ЕС на съсипаа", както казах, предпочитам да ги иаме тези възможности, вместо да ги нямаме... от там ние кво ще правим е наш проблем.

Ползи от Шенген за бизнеса:

По-бърз товарен и пътнически трафик – камионите няма да чакат с часове или дни на границите с Румъния (ако влезнат), Унгария, Австрия и т.н. По-добра предвидимост на доставките и веригите на доставки, по-малко документи и разходи за превозвачите и търговците – без митнически формалности при сухопътно преминаване на граници в Шенген.

Вероятно ще има ползи и в туризма, като се конкурираме със съседите ни, които не са в Шенген. Ако цените са близи, вероятността да изберат по-лесния достъп е по-голяма. По-лесно ще е за групови пътувания и туроператори, уикенд туризъм и тн.


...
Това с трафика и превозвачите нали го коментирахме вече дори от синдиката на превозвачите се жалваха, че нямало разлика дори са загубили дългите курсове 😉 туризма какво го бърка пак не е ясно. В Турция не са приели еврото ама се пръскат всяка година….
 
Тоест, пак стигаме до извода че зависи от страните, а не "Еурозоната и ЕС на съсипаа", както казах, предпочитам да ги иаме тези възможности, вместо да ги нямаме... от там ние кво ще правим е наш проблем.

Ползи от Шенген за бизнеса:

По-бърз товарен и пътнически трафик – камионите няма да чакат с часове или дни на границите с Румъния (ако влезнат), Унгария, Австрия и т.н. По-добра предвидимост на доставките и веригите на доставки, по-малко документи и разходи за превозвачите и търговците – без митнически формалности при сухопътно преминаване на граници в Шенген.

Вероятно ще има ползи и в туризма, като се конкурираме със съседите ни, които не са в Шенген. Ако цените са близи, вероятността да изберат по-лесния достъп е по-голяма. По-лесно ще е за групови пътувания и туроператори, уикенд туризъм и тн.


...

Уж без шаблонни отговори, плесне най-разпространения шаблонен отговор :D

Пример от всекидневните постове на тир шофьори преминаващи границата...
1750691849479.png

Не са мръднали от 40 мин, може да е некъв паркинг.. не знам
1750691994405.png

Ами да, зависи от страните. От нас си зависи да си оправим корупцията и другите проблеми, преди да голим задник, мислийки, че това е панацеята и да папагалстваме "ползи". Станем ли привлекателна за инвестиции и туризъм страна - вервай ми нема да ни трябва ЕС или зони... всичко може да се случи с най-обикновенни междунаронни договори. Ма.. от време оно за Европа не сме нищо повече от един кенеф.
 
Уж без шаблонни отговори, плесне най-разпространения шаблонен отговор :D

Пример от всекидневните постове на тир шофьори преминаващи границата...
Както казах това са възможности, дали ще се възмозваме е друга тема, това не ги прави лоши сами по себе си. Шблонни са, защото са истина. Ще коментираме пак ползите и загубите няколко години след като сме в сухопътен Шенген.
 
Както казах това са възможности, дали ще се възмозваме е друга тема, това не ги прави лоши сами по себе си. Шблонни са, защото са истина. Ще коментираме пак ползите и загубите няколко години след като сме в сухопътен Шенген.

Тези възможности изискват заголване на гъзеца... Че няма да се възползваме е ясно, щото проблема не ни е, че ни липсват тези възможности, а съвсем друг.

Е, са чета в една друга тема.. на двама дебила пак Русия им бил проблема :D

1750750489935.png
 

Горе